quote:Inofaith is a Dubstep producer from Holland, seeking out the darker side of sounds.
He’s also a beatboxer and a turntablist, two improvisational forms that are gradually merging into the productions lately.
Bijna.quote:Op zondag 2 december 2012 17:10 schreef µ het volgende:
Inofaith, die in deze reeks wel vaker genoemd is, doet om 20:00 elke week een live-ustream event:
http://www.ustream.tv/channel/inofaith
[..]
Je wilt wel heel graag dat we allemaal kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef µ het volgende:
En live. http://www.ustream.tv/channel/inofaith
Dacht dat jullie het wel interessant zouden vinden. Is de eerste keer dat ik kijk, maar het beviel welquote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef Moos. het volgende:
[..]
Je wilt wel heel graag dat we allemaal kijken.![]()
Juhquote:
Het is dat ik moet werken, anders had ik gehapt en was ik met je meegegaanquote:Op maandag 24 december 2012 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm, heeft er iemand interresse in een PRSPCT XL kaartje voor vanavond. Een vriendin van me is ziek en kan dus niet
Flink chillquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:51 schreef BlueRoom het volgende:
minimale atmosferische drum & bass uit Zweden.
meningen hoor ik graag
Godverdomme laat die London Electricity zijn bek houden...quote:Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef robuust89 het volgende:
https://www.hospitalrecor(...)l-xmas-podcast-2012/
Hospital Records Xmas Podcast 2012
Heer-lijkquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef meowingtons het volgende:
Eindelijk een release van deze bazentrack
ZIEK!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef meowingtons het volgende:
Eindelijk een release van deze bazentrack
Die Headroom VIP waar ie mee begintquote:
Toffe plaatquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:49 schreef DanOam het volgende:
Audio is een beest ja![]()
Deze zocht ik een tijdje, eindelijk gevonden![]()
Stukken aangenamer dan dat dubstepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef meowingtons het volgende:
D&R en Calyx zijn hard
Mja, ik hoop dat netsky en de anderen beetje fijn mixen en dat Camo & Krooked eens origineel gaat mixen (nu 2 keer gezien, 2 keer nagenoeg dezelfde tracklist met toch een flinke tijd ertussen)
Gratis download ook nog
5daysoff hier!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef slacKard.x het volgende:
Was er nog iemand bij Basic Base in Lelystad 26 januari? En wie gaan er naar een van de volgende feesten?:
-Major League @ Melkweg
-Noisia Klinch @ Melkweg
-Netsky 5 days off @ Paradiso
-Liquicity @ Ruigoord
-Wormhole @ P60
"Netsky 5 days off"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef slacKard.x het volgende:
Was er nog iemand bij Basic Base in Lelystad 26 januari? En wie gaan er naar een van de volgende feesten?:
-Major League @ Melkweg
-Noisia Klinch @ Melkweg
-Liquicity @ Ruigoord
-Wormhole @ P60
Ah ja je hebt gelijk, er komen veel meer artiesten natuurlijk hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
"Netsky 5 days off"het is hospitality hoor... Maar ik ben daar aanwezig, wilde liquicity ook aandoen vanwege Maduk, maar even rustig aan doen met geld.
Voor mij komt Blackout @ Effenaar er nog bij
Jup en Fred V & Grafix, Camo & Krooked en S.P.Y. draaien allemaal beter dan Netsky...quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ah ja je hebt gelijk, er komen veel meer artiesten natuurlijk haha
Vind je het nummer zelf slecht, of de geluidskwaliteit of..?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef meowingtons het volgende:
Meh niet echt slecht, maar ook echt niet geweldig, wat een artiestennaam ook
Haha fair enough.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef meowingtons het volgende:
De synths zijn niet echt mijn ding, ik voel hem gewoon niet. Maar het is qua productie een leuk begin.
quote:
Damn! Vocal sample wordt wel vervelend na een tijdje.quote:
M2, jezus lekker.quote:
Aight! Ook een lekker nummer, deze vind ik ook geweldigquote:
Ik zou bijna weer gaan schieten bij Wormhole, maar maatje van me draait morgen op Break a Leg in de Victorie in Alkmaar, samen met o.a. BSEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef slacKard.x het volgende:
-Major League @ Melkweg
-Noisia Klinch @ Melkweg
-Liquicity @ Ruigoord
-Wormhole @ P60
Is dat nou crossbreed of DnB?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef leeroy het volgende:
[..]
Aight! Ook een lekker nummer, deze vind ik ook geweldig
Goeie opbouw, teleurstellende drop.quote:
Enorm goede plaat jaquote:
LTJ Bukem, spaceplaatjengsquote:
100% DnBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:31 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Is dat nou crossbreed of DnB?
Jij maakt mijn dag nog beter, naar deze shit was ik op zoekquote:
DnB toch wel denk ik ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:31 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Is dat nou crossbreed of DnB?
Graag willen gaan, maar helaas niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:00 schreef Minotarumon het volgende:
Lekkerrr, nog meer mensen naar Major League morgen?
Major league was leuk, alleen minder dan de vorige keer. Delta Heavy viel redelijk buiten de boot. Ten eerste geen echte DnB en daarnaast draaide ze teleurstellend. Met de Harlem Shake als diepte punt. Andy C en Culture Shock waren echt baas. Schrijf 7 juni alvast in jullie agenda: nieuwe Major League met o.a. Optical, Ed Rush en Audio .quote:
Ja Delta Heavy is best wel rare act gewordenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Major league was leuk, alleen minder dan de vorige keer. Delta Heavy viel redelijk buiten de boot. Ten eerste geen echte DnB en daarnaast draaide ze teleurstellend. Met de Harlem Shake als diepte punt. Andy C en Culture Shock waren echt baas. Schrijf 7 juni alvast in jullie agenda: nieuwe Major League met o.a. Optical, Ed Rush en Audio .
Das wel balen idd, DH hoeft van mij dan ook nooit meer op DnB feestjes te draaien als het aan mij ligtquote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Major league was leuk, alleen minder dan de vorige keer. Delta Heavy viel redelijk buiten de boot. Ten eerste geen echte DnB en daarnaast draaide ze teleurstellend. Met de Harlem Shake als diepte punt. Andy C en Culture Shock waren echt baas. Schrijf 7 juni alvast in jullie agenda: nieuwe Major League met o.a. Optical, Ed Rush en Audio .
Ed Rush is sowieso altijd lekker, Audio hmm gaat te vaak richting hardcore vind ik, Optical ken ik nietquote:
Mwoa niet echt toch? Het is wel vrij stevige dnb, maar verre van hardcorequote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef slacKard.x het volgende:
Audio hmm gaat te vaak richting hardcore vind ik
Ed rush wel kennen en optical niet? Die gasten zijn echt vet lang een duo geweest, pas recentelijk weer uit elkaar gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ed Rush is sowieso altijd lekker, Audio hmm gaat te vaak richting hardcore vind ik, Optical ken ik niet
Ik las de reactie van slacKard.x op de vorige pagina en wilde dit nummer ook plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme man, ook nog eens Optiv en BTK
Jaaa, dansen! dansen!
Teringlekkaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef meowingtons het volgende:
Optiv & Btk
zelfde EP, wat een drop
Lijkt me een vet feest maar ja 40 euro...quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:10 schreef meowingtons het volgende:
Nog mensen aanstaande zaterdag bij Hospitality?
Ben benieuwd wat voor set S.P.Y gaat geven en hoe het publiek gaat zijn... Ik verwacht een lage gemiddelde leeftijd eerlijk gezegd
40 euro? :\ mja het is al uitverkocht, mensen die winst willen maken op hun kaartjequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef leeroy het volgende:
[..]
Lijkt me een vet feest maar ja 40 euro...
Precies, het was 25 euro in de voorverkoop geloof ik. Nu vragen ze 40 op facebookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
40 euro? :\ mja het is al uitverkocht, mensen die winst willen maken op hun kaartje
Audioquote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Mwoa niet echt toch? Het is wel vrij stevige dnb, maar verre van hardcore![]()
Kan er ook aan liggen dat ik meer van de harde dnb ben. Als je bijvoorbeeld kijkt naar afgelopen prspct waar audio ook stond, dan was hij één van de weinige die echt pure dnb draaide.
Kan chill zijn, alleen ik vind die piano deuntjes in combinatie met vrouwelijke zang altijd zwaar kut. Stan SB, Woody, Netsky, Eliott M, Camo & Crooked, Genetic Bros, Fred V, Future Prophecies etc. zijn chillquote:
Ja vind ik ook, het grappige is dat ie alles maakt in FL Studioquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Netsky etc. ken ik al.... had ook een ticket voor hospitality maar dat ging helaas niet door. Vooral die shit van woody klinkt erg goed zeg!!
Haha, deze is ook vet man, echt een hele unieke sound.quote:
Je hebt niks gemist, ik vond het boring as fuck.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Netsky etc. ken ik al.... had ook een ticket voor hospitality maar dat ging helaas niet door. Vooral die shit van woody klinkt erg goed zeg!!
Netsky is idd echt een kutdj zegquote:Op zondag 10 maart 2013 05:57 schreef leeroy het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, ik vond het boring as fuck.
Netskyquote:Op zondag 10 maart 2013 09:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Netsky is idd echt een kutdj zegS.P.Y. daarna was echter heerlijk
Mja Nymfo had een mooie trackselectie, maar mixte heel simpel. Zat niet echt veel techniek in zijn mixstijl, maar dat was ook wel mooi. Al die crowdsurfende mensen ookquote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Netsky
Camo & Krooked
S.P.Y. maakte me wel vrolijk door de remix van All Yours te draaien, voor de rest heb ik me alleen vermaakt op Nymfo. Ik heb medelijden voor de mensen die 40/45 euro hebben betaald voor die avond.
hoe draaiden Fred v & grafix?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Netsky
Camo & Krooked
S.P.Y. maakte me wel vrolijk door de remix van All Yours te draaien, voor de rest heb ik me alleen vermaakt op Nymfo. Ik heb medelijden voor de mensen die 40/45 euro hebben betaald voor die avond.
Inderdaad, maar dat moet je ook kunnen. Heb je die dj in die chillout gezien? Serieus, ik had het beter gekund. Die eerste crowdsurf was echt sick, toen er een rij ontstond kreeg ik wel z'n gezichtquote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja Nymfo had een mooie trackselectie, maar mixte heel simpel. Zat niet echt veel techniek in zijn mixstijl, maar dat was ook wel mooi. Al die crowdsurfende mensen ook
Zal eens kijken hoelaat ze moesten draaien, ik vond ze waarschijnlijk saaiquote:
Nope, niet in de chilout geweest, 1 keer richting de chillout gelopen, maar toen ik trap hoorde gelijk weer gevluchtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:50 schreef leeroy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat moet je ook kunnen. Heb je die dj in die chillout gezien? Serieus, ik had het beter gekund. Die eerste crowdsurf was echt sick, toen er een rij ontstond kreeg ik wel z'n gezicht
Tweede act van de avond (na Pamb & Harsh dus), moeten wel goed gedraaid hebben, draaien al een tijdje mee en nooit veel slechts over gehoord, maar misschien dat dat veranderd is sinds hun signing bij ospital recordsquote:Op zondag 10 maart 2013 22:50 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoelaat ze moesten draaien, ik vond ze waarschijnlijk saai
Das toevallig! Ik woon in Eindhovenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Vortix het volgende:
Schaamteloze spam, maar mocht je in Eindhoven en omgeving wonen, dan is dit feestje misschien wel de moeite waard.
Georganiseerd door mijn broertje en ik ga er een uurtje herrie draaien. Kleinschalig, maar dat zijn in mijn ervaring vaak de leukste feestjes.
Fijne liquid is het wel van Calibre, best wel goede producerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef ttgek het volgende:
Aanradertje voor de wat rustigere Drum n Bass liefhebbers: Fabriclive 68, gemixt door Calibre!
Ik vind persoonlijk elk nummer ervan heerlijk!
Netsky essential mix @ BBC radioquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef kensei het volgende:
Kan iemand mij een liquid DnB set aanraden?
Thanks, ga nu luisterenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Netsky essential mix @ BBC radio
Oud maar goud!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef kensei het volgende:
Voorlopig genoeg om te luisterenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Deze is ook wel fijn
Essential mixes zijn vaak ook wel fijn, omdat er zoveel verschillende tracks in zitten en er ook wat andere genres ingedropt worden vaak.
Ik kan iig de Brookes Brothers, High Contrast en London Elektricity essential mix nog aanraden
Misschien die van Danny Byrd ook wel, maar die heb ik te lang niet geluisterd
Armageddon, nieuwe track van C&K's volgende album, daarna in de dubbeldrop met Mr Happy, luister maar goed, het is niet alleen Mr. Happy wat je dan hoortquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Adam46 het volgende:
Iemand die hier het eerste nummer heeft? Zeg maar in de opbouw, niet na de drop.
Audioquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Armageddon, nieuwe track van C&K's volgende album, daarna in de dubbeldrop met Mr Happy, luister maar goed, het is niet alleen Mr. Happy wat je dan hoort
Weer op dit pareltje gestuit toen BSE het dropte zaterdag, heerlijke tune blijft het... Audio
Dat gaat een groot gekkenhuis wordenquote:
Ook leuk is dit programma op de BBC.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef kensei het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef kensei het volgende:
Yes, duurt alleen nog te lang...quote:
oh command strange, eens even luisterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef TripleP het volgende:
Alix Perez zou over me heen mogen poepen als hij dat zou willen. Dat nieuwe album wordt echt extreem vet.
https://soundcloud.com/co(...)trange-fokuz-podcast
Podcast van Command Strange
Als echte DnB fan mag je Goldie niet missen, een van de pioniers in het jungle/dnb gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Adam46 het volgende:
Overweeg hier heen te gaan. Iemand enig idee of het wat is?
https://www.facebook.com/events/515278265201060/
Cable is dicht hequote:
Deze legende moet gauw hier komen draaienquote:
Hehe maar ik ben dus geen echte DnB fan. Maar ga wel even kijken, hoop dat het wat isquote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef DanOam het volgende:
[..]
Als echte DnB fan mag je Goldie niet missen, een van de pioniers in het jungle/dnb gebeuren.
Ik ben nooit echt into Goldie geweest, maar wat zou je onder z'n toppers rekenen?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef DanOam het volgende:
[..]
Als echte DnB fan mag je Goldie niet missen, een van de pioniers in het jungle/dnb gebeuren.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt into Goldie geweest, maar wat zou je onder z'n toppers rekenen?
Wel oké, wel typische dnb die ik pak hem beet een jaar terug niet zou kunnen waarderen. Toen heb ik Goldie een paar keer gehoord, maar vond het maar niets toenquote:
Woeii sowieso Critical Records!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef meowingtons het volgende:
Bonusje:
Fijne EP van Emperor op Critical Records
[..]
Wel oké, wel typische dnb die ik pak hem beet een jaar terug niet zou kunnen waarderen. Toen heb ik Goldie een paar keer gehoord, maar vond het maar niets toen
Ah, misschien dat het ooit nog gaat bevallen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef DanOam het volgende:
[..]
Woeii sowieso Critical Records!Eerst vond ik er ook maar weinig aan, was mij te rustig. Met de tijd heb ik het leren waarderen, nu is dit gewoon chillende fase
Must sees: Andy C, Calyx & TeeBee, Friction, Sub Focus (om de lichten), S.P.Y, Wilkinson, Hype en misschien Metrikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef RoW_0 het volgende:
Deze man heeft tickets gescoord voor Global Gathering in de UK
Hospotality, metropolis en UKF - here i come!
[ afbeelding ]
Thanks. Zal eens spieken. Heb nu alvast mijn terugticket geboekt. Ik ga er maar een leuke vakantietje van maken i guess.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Must sees: Andy C, Calyx & TeeBee, Friction, Sub Focus (om de lichten), S.P.Y, Wilkinson, Hype en misschien Metrik
Fucking schönquote:
Sla de DJ set van Netsky alsjeblieft over. Vind dat zo zwaar kaka.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks. Zal eens spieken. Heb nu alvast mijn terugticket geboekt. Ik ga er maar een leuke vakantietje van maken i guess.
En vind je de live set niet poep?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef leeroy het volgende:
[..]
Sla de DJ set van Netsky alsjeblieft over. Vind dat zo zwaar kaka.
Dat kan ik nog waarderen op een of andere manier. Maar die live set heb ik nu 2 keer gezien en daar ben ik wel klaar mee. Als je het nog nooit gezien hebt is het wel leuk imo.quote:
Ik had mijn allereerste dnb/dub feest op RFLX laatst. Heb me inderdaad prima vermaakt met Netsky live.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef leeroy het volgende:
Dat kan ik nog waarderen op een of andere manier. Maar die live set heb ik nu 2 keer gezien en daar ben ik wel klaar mee. Als je het nog nooit gezien hebt is het wel leuk imo.
Ik was daar ook en vond zijn performance daar minder dan op ILT. Maar toch is het wel leuk om mee te maken. Ik wil Chase & Status een keer live zien, schijnt ook wel leuk te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik had mijn allereerste dnb/dub feest op RFLX laatst. Heb me inderdaad prima vermaakt met Netsky live.
Ik had de DJ set ook niet aangeradenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef leeroy het volgende:
[..]
Sla de DJ set van Netsky alsjeblieft over. Vind dat zo zwaar kaka.
Aanradertje, in Paradiso gezien, zo fucking fijne show en het hele publiek bleef non-stop losgaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik was daar ook en vond zijn performance daar minder dan op ILT. Maar toch is het wel leuk om mee te maken. Ik wil Chase & Status een keer live zien, schijnt ook wel leuk te zijn.
Live op Pinkpop gezien, voor achter links rechts, iedereen ging los!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Aanradertje, in Paradiso gezien, zo fucking fijne show en het hele publiek bleef non-stop losgaan
Vraag me af wat het volgende album gaat brengen, want de eerste track was niet heel bijzonder...
(dj-setjes van C&S zijn ook niet geweldig trouwens)
Nog altijd goeie herinneringen aan die avond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef meowingtons het volgende:
Aanradertje, in Paradiso gezien, zo fucking fijne show en het hele publiek bleef non-stop losgaan
Ik bedoelde Melkweg bedenk ik me nuquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nog altijd goeie herinneringen aan die avond.
Fijne avondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vraag me af wat het volgende album gaat brengen, want de eerste track was niet heel bijzonder...
(dj-setjes van C&S zijn ook niet geweldig trouwens)
Die synths zijn een beetje raar, maar wel blij dat C&K niet 100% mainstream lijken te gaanquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef The_Substitute het volgende:
MUZ / [toernooi] House top 100 allertijden
Lees de OP door en post je lijst.
Voel je vooral niet gedwongen, maar als je wat zinnigs te melden hebt, dingen die beter of duidelijker kunnen, is je feedback welkom.quote:
Waarom plaats je die link hier?!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Voel je vooral niet gedwongen, maar als je wat zinnigs te melden hebt, dingen die beter of duidelijker kunnen, is je feedback welkom.
Om meer mensen te lokken. En D&B is een van de elektronische genres die meetelt. Dus waarom niet?quote:
Enige beschrijving van het nummer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:18 schreef RoW_0 het volgende:
Al een tijdje terug van Global Gathering. Man wat een evenement. Had de dag begonnen met Netsky Live, wat nogal matig was though. Vond 'm bij RFLX beter. Gevolgd door Nu:Logic wat de topper van Liquicity in Amsterdam was. Daarna een gekke show van Metrik en TC. En fuckin' hell, de kale Danny Byrd kan er echt wat van. Paar kristallen verder nog enorm genoten van Sub Focus, die stal gewoon de show.
Volgend jaar sowieso weer. Alhoewel alle acts van Hospitality steeds een nummer draaide wat ik echt niet kan terug vinden. Echt zo'n hard kickin' DnB nummer, de mensen waren er GEK op.
Moet eerlijk zeggen dat ik me het niet zo goed herinner. Het had wel echt een kick, snare. Weinig toevoegingen. Gewoon een lekker vies nummertje. Ik neem aan dat het van Hospital is though, aangezien alle DJ's dat daar draaiden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Enige beschrijving van het nummer?
Klinkt als trapquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik me het niet zo goed herinner. Het had wel echt een kick, snare. Weinig toevoegingen. Gewoon een lekker vies nummertje. Ik neem aan dat het van Hospital is though, aangezien alle DJ's dat daar draaiden.
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]![]()
Kon 'm ook niet zo goed omschrijven though. Heb 'm gevonden.
1:30 - enig idee hoe die heet?
-
Zijn er mensen die in september naar FISSA in Nijmegen gaan? Ik wil best gaan, maar ik ken daar niemand really. Ik ben nou nét niet retarded dus als iemand zin heeft om daar te gaan knallen? (:
http://www.waalhalla-centrum.nl/2013/07/fissa/
Thanks maat. Het is dus van alles really.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef meowingtons het volgende:
je vreemde line-up, ik weet niet of het nu trap, vage maar toffe muziek of dubstep is
Opzich niets mis mee, maar mja, trekt mij niet zo die line-up, al klonk Om Unit wel tofquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks maat. Het is dus van alles really.
Ik zie sowieso al 3 dubstep namen in die line up staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Opzich niets mis mee, maar mja, trekt mij niet zo die line-up, al klonk Om Unit wel tof
Oh, hard ontwijken dus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik zie sowieso al 3 dubstep namen in die line up staan
De headliner is dus dubstep.quote:
Nee klopt, al heb ik op Dour wel weer ontdekt dat die oldskool DMZ dubstep heerlijk werkt op zo'n soundsystem, Rusko en Eptic vond ik dan weer slaapverwekkend (Rusko lachwekkend, omdat ie constnt door de micro blerdequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
De headliner is dus dubstep.
Bukez Finez is wel leuk hoor, zit nu bij Subway en brengt geloof ik ook nog een EP uit bij Oi! Maar jij was niet zo into dubstep toch?
DMZ was zo belachelijk vet zeg, persoonlijk vond ik Rusko wel vet omdat hij er zelf ook echt lol in had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee klopt, al heb ik op Dour wel weer ontdekt dat die oldskool DMZ dubstep heerlijk werkt op zo'n soundsystem, Rusko en Eptic vond ik dan weer slaapverwekkend (Rusko lachwekkend, omdat ie constnt door de micro blerde)
Mja Rusko had er wel plezier in, die kerel bouncet ook altijd alle kanten op, maar z'n mixskills hebben er ernstig onder te lijden en dat geschreeuw haalt je ook nog weer eens compleet uit de set. 't was alsof ik naar Skrillex luisterde/keekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
DMZ was zo belachelijk vet zeg, persoonlijk vond ik Rusko wel vet omdat hij er zelf ook echt lol in had.
DOURREEUHquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Mirel het volgende:
Tegen het einde hoor je een zangstem over dit nummer heen (feed the machine) Is dat een remix? Ik hoor het in andere livesets ook maar kan niet zo snel vinden
Oh ja, dat is redelijk common practice, eigenlijk basis van het hele dj-ideequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:50 schreef Mirel het volgende:
Het leek alsof ze beide nummers over elkaar heen deden, en dat dan in meerdere sets viel me opIk heb verder geen idee of dat common practice is.
![]()
Thanks
Oh dat gebeurd ook nog wel eens hoor, Loadstar doet dat veel, heel veel, elke keer weer double droppen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef Mirel het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat ze de nummers letterlijk over elkaar deden vanaf het begin, omdat ze zo op elkaar leken, maar ze lijken niet op elkaar.Dat ze nummers halverwege erin mixen snap ik wel
Andy C doet dat ook regelmatigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd ook nog wel eens hoor, Loadstar doet dat veel, heel veel, elke keer weer double droppen.
Yeah, maar ik nam Loadstar even als voorbeeld, omdat die het bijna exclusief doen (beetje te veel van het goede, maar oké) Alle dj's doen het eigenlijk wel, de ene meer dan de ander en het ligt er maar aan hoe het gemixt wordt of ze het te veel doen of precies genoegquote:
Blackout in de effenaar is nog wel altijd in de grote zaal, maar dat is 2x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Bigs het volgende:
Pas bij Breek geweest in de Effenaar. Was zeker vijf jaar gelden dat ik de DnB opzocht, maar de muziek is er gelukkig niet slechter op gewordenDe zaal ging wel lekker los met niemand anders dan Dillinja achter de knoppen. Overigens waren de drum n bass evenementen van de Effenaar vroeger in de grote zaal, nu in de kleinere. Maar hij was goed vol dus prima sfeertje
Chef, me woofer... wat doe je !!!! :-Dquote:
Dit was zo ongelooflijk kutquote:
Hahaquote:Op maandag 18 november 2013 03:08 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Chef, me woofer... wat doe je !!!! :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |