quote:Inofaith is a Dubstep producer from Holland, seeking out the darker side of sounds.
He’s also a beatboxer and a turntablist, two improvisational forms that are gradually merging into the productions lately.
Bijna.quote:Op zondag 2 december 2012 17:10 schreef µ het volgende:
Inofaith, die in deze reeks wel vaker genoemd is, doet om 20:00 elke week een live-ustream event:
http://www.ustream.tv/channel/inofaith
[..]
Je wilt wel heel graag dat we allemaal kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef µ het volgende:
En live. http://www.ustream.tv/channel/inofaith
Dacht dat jullie het wel interessant zouden vinden. Is de eerste keer dat ik kijk, maar het beviel welquote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef Moos. het volgende:
[..]
Je wilt wel heel graag dat we allemaal kijken.![]()
Juhquote:
Het is dat ik moet werken, anders had ik gehapt en was ik met je meegegaanquote:Op maandag 24 december 2012 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm, heeft er iemand interresse in een PRSPCT XL kaartje voor vanavond. Een vriendin van me is ziek en kan dus niet
Flink chillquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:51 schreef BlueRoom het volgende:
minimale atmosferische drum & bass uit Zweden.
meningen hoor ik graag
Godverdomme laat die London Electricity zijn bek houden...quote:Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef robuust89 het volgende:
https://www.hospitalrecor(...)l-xmas-podcast-2012/
Hospital Records Xmas Podcast 2012
Heer-lijkquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef meowingtons het volgende:
Eindelijk een release van deze bazentrack
ZIEK!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef meowingtons het volgende:
Eindelijk een release van deze bazentrack
Die Headroom VIP waar ie mee begintquote:
Toffe plaatquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:49 schreef DanOam het volgende:
Audio is een beest ja![]()
Deze zocht ik een tijdje, eindelijk gevonden![]()
Stukken aangenamer dan dat dubstepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef meowingtons het volgende:
D&R en Calyx zijn hard
Mja, ik hoop dat netsky en de anderen beetje fijn mixen en dat Camo & Krooked eens origineel gaat mixen (nu 2 keer gezien, 2 keer nagenoeg dezelfde tracklist met toch een flinke tijd ertussen)
Gratis download ook nog
5daysoff hier!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef slacKard.x het volgende:
Was er nog iemand bij Basic Base in Lelystad 26 januari? En wie gaan er naar een van de volgende feesten?:
-Major League @ Melkweg
-Noisia Klinch @ Melkweg
-Netsky 5 days off @ Paradiso
-Liquicity @ Ruigoord
-Wormhole @ P60
"Netsky 5 days off"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef slacKard.x het volgende:
Was er nog iemand bij Basic Base in Lelystad 26 januari? En wie gaan er naar een van de volgende feesten?:
-Major League @ Melkweg
-Noisia Klinch @ Melkweg
-Netsky 5 days off @ Paradiso
-Liquicity @ Ruigoord
-Wormhole @ P60
Ah ja je hebt gelijk, er komen veel meer artiesten natuurlijk hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
"Netsky 5 days off"het is hospitality hoor... Maar ik ben daar aanwezig, wilde liquicity ook aandoen vanwege Maduk, maar even rustig aan doen met geld.
Voor mij komt Blackout @ Effenaar er nog bij
Jup en Fred V & Grafix, Camo & Krooked en S.P.Y. draaien allemaal beter dan Netsky...quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ah ja je hebt gelijk, er komen veel meer artiesten natuurlijk haha
Vind je het nummer zelf slecht, of de geluidskwaliteit of..?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef meowingtons het volgende:
Meh niet echt slecht, maar ook echt niet geweldig, wat een artiestennaam ook
Haha fair enough.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef meowingtons het volgende:
De synths zijn niet echt mijn ding, ik voel hem gewoon niet. Maar het is qua productie een leuk begin.
quote:
Damn! Vocal sample wordt wel vervelend na een tijdje.quote:
M2, jezus lekker.quote:
Aight! Ook een lekker nummer, deze vind ik ook geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |