Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Ik krijg nu op school ook al Duits, maar dat valt me tegen. Vrij basic en ik kan me moeilijk concentreren op al die naamvallen enzo. Ik zoek een manier dat goed bij me past, en het gewoon veel spreken.
Daar wonen zal altijd werken, je pikt het vanzelf op .
Daar wonen zal altijd werken, je pikt het vanzelf op .
Dat is zo. Maar voor ik de Duitse spoorcursus ga doen, wil ik nog wel in NL blijven werken om inkomen te hebben En pas als ik echt goed Duits spreek, incl spoor Duits, dan pas ga ik echt settlen. Of Duitsland, of Oostenrijk.
Dat is zo. Maar voor ik de Duitse spoorcursus ga doen, wil ik nog wel in NL blijven werken om inkomen te hebben En pas als ik echt goed Duits spreek, incl spoor Duits, dan pas ga ik echt settlen. Of Duitsland, of Oostenrijk.
Klinkt als een goed plan, dan kun je iig al wat kleine gesprekjes houden en naarmate je dat blijft doen groeit je woordenschat vanzelf .
Klinkt als een goed plan, dan kun je iig al wat kleine gesprekjes houden en naarmate je dat blijft doen groeit je woordenschat vanzelf .
Idd. Dat is ook wel een beetje het plan. Die Duitse spoor cursus is best pittig. Voor de grensbaanvakken alleen al wordt de cursus helemaal in het Duits gegeven.
Idd. Dat is ook wel een beetje het plan. Die Duitse spoor cursus is best pittig. Voor de grensbaanvakken alleen al wordt de cursus helemaal in het Duits gegeven.
Dan lijkt het me prettig als je het al redelijk kan spreken . Sowieso is Duits voor ons redelijk goed te doen. Nederlands, Engels en Duits hebben dezelfde oorsprong .
Dan lijkt het me prettig als je het al redelijk kan spreken . Sowieso is Duits voor ons redelijk goed te doen. Nederlands, Engels en Duits hebben dezelfde oorsprong .