PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Geen hele leuke wedstrijd. Heb hem net afgezetquote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Otsemobor en BowditchGeen Powell bij MK Dons
En bij AFC Wimbledon Long met de skillz
No man, maar Christian Atsu was beste speler in het pakjequote:
Kan me in het veld zo ergeren aan van Bommel. Het zou net zo goed een Duitser kunnen zijn.quote:
Zoiets was het in ieder geval.quote:Umberto: Lag het verschil dan in het afmaken van de kansen?
Mark: Daar ligt het altijd aan, wat is dat nou weer voor kutvraag?!
En de rest van PSV was boos op de scheidsquote:Op zondag 2 december 2012 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan me in het veld zo ergeren aan van Bommel. Het zou net zo goed een Duitser kunnen zijn.
Maar bij het interview na afloop maakt hij weer een hoop goed.
[..]
Zoiets was het in ieder geval.
Nog steeds 0-0?quote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen hele leuke wedstrijd. Heb hem net afgezet
Emnes is de El Kabir van dit jaar jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Emnes en Castaignos als spitsenkoppel maar Emnes is zo gigantisch veel beter en dan staat Emnes ook nog eens aan de rechterkant.
Die gast bij powlitie die z'n id kaart liet vallen bij het wegrennenquote:Op zondag 2 december 2012 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest van PSV was boos op de scheids
Ik vind Castaignos veel beter en die staat bij mij aan de rechterkantquote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Emnes en Castaignos als spitsenkoppel maar Emnes is zo gigantisch veel beter en dan staat Emnes ook nog eens aan de rechterkant.
Geniaal jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die gast bij powlitie die z'n id kaart liet vallen bij het wegrennen!
Staat op papier weer LM, dus dat kan je vergeten vrees ikquote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
Beter scoort Duarte vandaag 2x als CM want dan kan ik mijn IF Eredivisie team weer wat verder afmaken, alhoewel ik liever een CB of een back heb.
2 wedstrijden divisie 3quote:Op zondag 2 december 2012 14:32 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker man. Kampioen divisie 1 met 23 punten en nog een wedstrijd over.
gewoon Farcry 3 kopen en even geen fifa meer doen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
2 wedstrijden divisie 3
0 punten.
Doe dat maar na. Is moeilijker dan je denkt
maar jullie hebben Willemsquote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Als PSV'er ben ik jaloers op zulke pareltjes uit jullie jeugdopleding.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik moet nog een xbox kopen, black ops 2, FM 13 en far cry 3 nuquote:Op zondag 2 december 2012 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon Farcry 3 kopen en even geen fifa meer doen.
[..]
maar jullie hebben Willems
hmm dat is wel vervelend. Misschien kan je nog wat geld verzamelen door iets van jezelf te verkopen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik moet nog een xbox kopen, black ops 2, FM 13 en far cry 3 nu
Ik zie liever een team op het veld staan dat meestrijd om de titel met een grotendeels zelfopgeleid team. Ik weet niet hoe jij daar over denkt?quote:Op zondag 2 december 2012 14:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zit er pas sinds 2011 in, niks aan opgeleid, ga toch weg zot.
Uit de jeugd van FC Midtyialland jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Gewoon lekker spelers kopen tochhhhhhhhquote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik zie liever een team op het veld staan dat meestrijd om de titel met een grotendeels zelfopgeleid team. Ik weet niet hoe jij daar over denkt?
Maar ging nu over fischer toch? Daar is niks aan opgeleid. Die is er pas bij sinds 2011..quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik zie liever een team op het veld staan dat meestrijd om de titel met een grotendeels zelfopgeleid team. Ik weet niet hoe jij daar over denkt?
Oh vandaar. Nee dan heb ik het mis. Ik dacht dat Fisher al heel vroeg naar Nederland was gekomen. Excuses.quote:Op zondag 2 december 2012 14:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar ging nu over fischer toch? Daar is niks aan opgeleid. Die is er pas bij sinds 2011..
quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef quer het volgende:
Verkoopt iemand hier PS3 coins via paypal? (100k)
RTquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
tsja je kan spelers jong kopen als ze goedkoop zijn, of later je parkeerplaats verkopen en ze duur kopen.
Dat kan. Eerst ff een lening van 385 terugbetalen. oh en moet nog cadeautjes kopen voor surprise en ouders.quote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm dat is wel vervelend. Misschien kan je nog wat geld verzamelen door iets van jezelf te verkopen.
Of je ze nou bij Midtyialland of bij Sparta vandaan haalt dat maakt ook weinig uit.quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uit de jeugd van FC Midtyialland ja
Omdat alleen mongooltjes via paypal verkopenquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]! waarom paypal en niet gewoon via bank?
en scammersquote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat alleen mongooltjes via paypal verkopen
Om ze vervolgens alsnog voor het dubbele kwijt te kunnen raken aan buitenlandse (top)clubs.... Haha, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
tsja je kan spelers jong kopen als ze goedkoop zijn, of later je parkeerplaats verkopen en ze duur kopen.
In principe niet, maar iemand op zijn 17de? daar vandaan halen is niet hetzelfde als eigen jeugd.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of je ze nou bij Midtyialland of bij Sparta vandaan haalt dat maakt ook weinig uit.
Niemand hier doet Paypal volgens mij.quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef quer het volgende:
Verkoopt iemand hier PS3 coins via paypal? (100k)
Hij is er uitgekicked en toen terug gehaald. In principe gewoon halve waarhedenquote:Op zondag 2 december 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Laatst was er zelfs iemand die zei dat Boerrigter uit de jeugd van ajax kwam
quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan het natuurlijk ook gewoon 'kopen' als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan. Eerst ff een lening van 385 terugbetalen. oh en moet nog cadeautjes kopen voor surprise en ouders.
Gisteren geld gehad bij mijn opa en oma, dus dat is wel fijn. Ook van de week een bioscoopbon van ¤ 15 gewonnen, dus kan nog een keer naar de bios. Voor de rest is het even vermaken met fifa als ik wil gamen.
Hij speelde er 1 jaar op zijn twintigste ofzo, hij komt bij Twente wegquote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hij is er uitgekicked en toen terug gehaald. In principe gewoon halve waarheden
zijn Wijnaldum, Strootman, Mertens, van Bommel, Narsingh dan al verkocht voor het dubbele? I think not.quote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Om ze vervolgens alsnog voor het dubbele kwijt te kunnen raken aan buitenlandse (top)clubs.... Haha, maar ik snap je punt.
Maar niet lopen verkondigen dan dat ze uit de eigen jeugdopleiding komen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
laptop draait het helaas niet zo heel goed. Komt denk ik door mijn videokaart of ik neem geen voldoening met een lage kwaliteit.quote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk ook gewoon 'kopen' als je begrijpt wat ik bedoel
Dit jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelde er 1 jaar op zijn twintigste ofzo, hij komt bij Twente weg
Bommel wel man.quote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn Wijnaldum, Strootman, Mertens, van Bommel, Narsingh dan al verkocht voor het dubbele? I think not.
dat doe ik ook niet want dat is niet zo.quote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar niet lopen verkondigen dan dat ze uit de eigen jeugdopleiding komen.
heb je het al geprobeerd dan? mijn pc is ook drie keer niks maar draait het gewoon prima. En het is een tof spelquote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
laptop draait het helaas niet zo heel goed. Komt denk ik door mijn videokaart of ik neem geen voldoening met een lage kwaliteit.
Heb een i7 weet niet precies welke, 6gb ram, 540M 2gb mja. Loopt niet zoals ik wil.
Lens, Strootman en Mertens zijn spelers die voor het dubbele weggaan.quote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn Wijnaldum, Strootman, Mertens, van Bommel, Narsingh dan al verkocht voor het dubbele? I think not.
Zal hem eens downloaden. Even kijken of die het doet. Is er al een crack dan?quote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je het al geprobeerd dan? mijn pc is ook drie keer niks maar draait het gewoon prima. En het is een tof spel
Haha oke, joa ik kan me een plaatje herinneren van selectie van ajax en city en dan hoeveel ze kostten. Bij boerrigter stond er ex youth dus naja. Maar das niet lang hahaquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelde er 1 jaar op zijn twintigste ofzo, hij komt bij Twente weg
Omdat banken werken niet in het weekendquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]! waarom paypal en niet gewoon via bank?
eredivisie livequote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag,
op welke zender is die MK Dons tegen Wimbledon, Sport1 of op Eredivisielive ?
jepquote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal hem eens downloaden. Even kijken of die het doet. Is er al een crack dan?
eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Lens, Strootman en Mertens zijn spelers die voor het dubbele weggaan.
Wijnaldum is een pure miskoop, ik kan er niets anders van maken en van Bommel is uiteraard niet gehaald om nog eens doorverkocht te worden.
Leuk 10gbquote:Op zondag 2 december 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep
[..]
eerst zien, dan geloven.
Ik spreek je aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 2 december 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Lens, Strootman en Mertens zijn spelers die voor het dubbele weggaan.
Wijnaldum is een pure miskoop, ik kan er niets anders van maken en van Bommel is uiteraard niet gehaald om nog eens doorverkocht te worden.
eerst zien, dan geloven.
Als iemand van dezelfde bank overmaakt naar je dan heb je het vandaag nog. (OK, het is een reservering, maar die voeren ze morgen wel door)quote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef quer het volgende:
[..]
Omdat banken werken niet in het weekend, en heb gewoon nog geld op mijn paypal die ik niet gebruik..
Klopt alleen is het zo makkelijk om daar over te zeuren. Ajax stelt genoeg "echte" jeugd op buiten de Denen om en dat is iets om trots op te zijnquote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe niet, maar iemand op zijn 17de? daar vandaan halen is niet hetzelfde als eigen jeugd.
Heb ik ook nooit gezegd, maar ik zie het andere wel doen. Ik vind het knap dat ze nog redelijk presteren met dat elftal.quote:Op zondag 2 december 2012 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt alleen is het zo makkelijk om daar over te zeuren. Ajax stelt genoeg "echte" jeugd op buiten de Denen om en dat is iets om trots op te zijn
Is goed.quote:Op zondag 2 december 2012 14:45 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik spreek je aan het eind van het jaar.
aanzetten en even een uurtje iets anders gaan doen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk 10gb. Valt trouwens mee. WoW is bijna 30 volgens mij
inb4 WoW
Was ook niet richting jou bedoeld verderquote:Op zondag 2 december 2012 14:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gezegd, maar ik zie het andere wel doen. Ik vind het knap dat ze nog redelijk presteren met dat elftal.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:47 schreef Maver24 het volgende:
de 1-1 is een feit !! Wimbledon komt op gelijke hoogte
RTquote:Op zondag 2 december 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook niet richting jou bedoeld verder
Zie liever Ajax en Feyenoord hoog eindigen met de jeugd ipv koopclubs zoals Twente en PSV
Supporters?quote:Op zondag 2 december 2012 14:49 schreef Maver24 het volgende:
Humor om te zien dat ze zo het veld oplopen bij het doelpunt,
Ajax pakken we 20 januari welquote:Op zondag 2 december 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
Ik had eigenlijk liever gehad dat PSV won of een gelijkspel. Had Feyenoord al een gat geslagen met Ajax.
maar dat is puur als ik naar de ranglijst kijk. Als is dit ook prima, want nu zit je op 4 punten afstand van de nummer 1.
Waterkneus moet vanavond weer even in het kontje roeren van van Bommel natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
RT
Daarom vond ik het ook wel mooi dat psv verloor gisteren. EN die zure kop van waterkneus vanavond
Ik wil wel. Alleen nu hopen dat andere ook willen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dutchies, clubs? Er zijn toch geen leuke wedstrijden op tv...
Waarschijnlijk niet.. Lindgren. ligt vast nog in z'n bed te stinken....quote:Op zondag 2 december 2012 14:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil wel. Alleen nu hopen dat andere ook willen.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.. Lindgren. ligt vast nog in z'n bed te stinken....
Sinds wanneer is die uit?quote:
Wat een bullshit hahaquote:Op zondag 2 december 2012 15:05 schreef Jelle_96 het volgende:
Wat een inleiding van Sierd.![]()
http://video.sport1.nl/partner/player/vi/11618
Verschrikkelijk ja, ik heb gauw weer een oude versie geïnstalleerd.quote:
Ik heb me laten verleidenquote:Op zondag 2 december 2012 15:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, ik heb gauw weer een oude versie geïnstalleerd.
quote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Mogguh.
7-2 winst, na 4 uurtjes slaap toch niet verkeerd. Ben nu alleen echt volledig kapot gesloopt dood.
quote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef el-blanchito het volgende:
Goeiemiddag
Geslapen van 5-10 en daarna 11-15
quote:
Het is dat ik je PI nog zagquote:Op zondag 2 december 2012 15:26 schreef Zhano het volgende:
MK DonsRijke historie, familieclub dit dat alles
quote:Op zondag 2 december 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Profvoetballer veegt achterwerk af met geld
die gekke Liam toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha geniaal!quote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit![]()
Weet niet of het een repost is.
Repost van vorig jaar jaquote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit![]()
Weet niet of het een repost is.
Post die andere dan ook gelijk evenquote:Op zondag 2 december 2012 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dan kan hij er nog wel eens tegenaan
Welke...quote:Op zondag 2 december 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post die andere dan ook gelijk even
quote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef Djeetje het volgende:
waar kan je zon XBOX controller kopen voor een PS3 ?
KSI heeft er ook een.
moeten ze maar geen RW op CB zettenquote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
Die eigen goal van Vejinovic
http://eredivisielive.nl/(...)prachtige-wijze.html
Wees blij.quote:Op zondag 2 december 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
Esteban zorgt dat Gorter er geblesseerd afgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |