SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 02-12-2012 01:03:07 ]![]()
Zwolle meet?quote:Op zondag 2 december 2012 00:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of gewoon verder met de zwolle meet.
[..]
Ik weet het nog niet, hangt van de dag af.![]()
![]()
Hoe bedoel je die laatste post in het vorige topic Fax..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kijk hoe de meet heetquote:Op zondag 2 december 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling bij de Hoorn meet?.
![]()
Ja, maar dat zegt mij nog niks over de invulling ervan. Tijden, etc.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Tijden zijn n.n.b.quote:Op zondag 2 december 2012 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt mij nog niks over de invulling ervan. Tijden, etc.![]()
Jullie hadden het over een 'hij die komt' enzoquote:Op zondag 2 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
Hoe bedoel je die laatste post in het vorige topic Fax..
Nouja laat maar ook![]()
![]()
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lees hoe de meet heet. Dat gaat er gedaan worden zo ongeveer. Verder weet ik het ook niet precies, ik ben niet degene die het organiseert.quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.![]()
Okee klik hier niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn vriend lieverdquote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hadden het over een 'hij die komt' enzo
Nouja laat maar ook.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers die wilden komen en aangezien ze bij mij in de straat woont en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij heeft dibs op Raene overigensquote:.
totdat iedereen naar huis gaatquote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers en aangezien ze bij mij in de straat woonde en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???.
![]()
Niet Raene ? Die wil ikquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja vandaar de vraagtekensquote:!
Gaan jullie om me vechtenquote:?
Nehquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik heb nog een kamer vrij en een vriend die zo niet jaloers is dat het soms irritant is.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hommoquote:.
Misschien is dan beter dat ik toch maar gaquote:Op zondag 2 december 2012 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer vrij en een vriend die zo niet jaloers is dat het soms irritant is..
![]()
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees hoe de meet heet. Dat gaat er gedaan worden zo ongeveer. Verder weet ik het ook niet precies, ik ben niet degene die het organiseert.
Had dan gewoon gezegd; geen idee, ik organiseer het niet en details zijn nog niet bekend.
Het kan zo simpel zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nah ook nietquote:, ik heb gewoon wel smaak
.
Nou zeg whyquote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is dan beter dat ik toch maar ga.
?
Sorry raene, je snapt dat het een grapje was he? Toch Jawel he ? Toch ?
![]()
.
Dat klopt, omdat we diverse dingen gaan doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.
Had dan gewoon gezegd; geen idee, ik organiseer het niet en details zijn nog niet bekend.
Het kan zo simpel zijn.![]()
Verdorie ik ben al de hele week gigantisch geil
Helpt ook niet dat uitgerekend vandaag opeens leuke dames (bezet uiteraard, ik ken ze) in de pooltoko waren, en bij een concert zat er ook eentje telkens tegen me aan te botsen met d'r kont (had d'r vriend bij, typisch)
Fuck![]()
![]()
Jaleesa staat niet bij de Hoorn meet nog en wil wel komenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh omdat ik dacht dat je dat niet leuk vind als je vriend niet jaloers is ofzo? Of begrijp ik het niet goed?quote:
Ik heb vet toffe kerstkaarten trouwens.
![]()
De naam van de meet is de bedoeling van de meet simpeler kan het haast niet... er gaat boterkoek gegeten worden er gaat bier gedronken worden er gaan pannenkoeke gegeten worden... en worden tieten geflashed er word geneukt er word gegamed.. en de rest..quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.
Het kan zo simpel zijn.
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Tieten geflashed?quote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Raene het volgende:
[..]
De naam van de meet is de bedoeling van de meet simpeler kan het haast niet... er gaat boterkoek gegeten worden er gaat bier gedronken worden er gaan pannenkoeke gegeten worden... en worden tieten geflashed er word geneukt er word gegamed.. en de rest..
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..![]()
Al gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaleesa staat niet bij de Hoorn meet nog en wil wel komen![]()
![]()
Ik ging er al niet op in idd.quote:Op zondag 2 december 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
Sorry raene, je snapt dat het een grapje was he? Toch Jawel he ? Toch ?
![]()
.
Je kan je eerder afvragen, "geneukt" ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar hoe graag je me ook langs je wilt ik blijf bij lolaquote:.
Standaard toch dat er geneukt gaat worden op een meet.quote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kan je eerder afvragen, "geneukt" ?![]()
Heb jij ooit iets aan mij uitgelegd? Dacht het niet.quote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Raene het volgende:
[..]
De naam van de meet is de bedoeling van de meet simpeler kan het haast niet... er gaat boterkoek gegeten worden er gaat bier gedronken worden er gaan pannenkoeke gegeten worden... en worden tieten geflashed er word geneukt er word gegamed.. en de rest..
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..
Maar goed, whatever. Als je al zo gaat doen, is niet echt uitnodigend om ook heen te gaan.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
Raene gaat piemels meten dmv deepthroat.
.
Oh dan haak ik afquote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
meets bij jou zekerquote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Standaard toch dat er geneukt gaat worden op een meet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is dat zo ? Nooit iets van gemerktquote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Standaard toch dat er geneukt gaat worden op een meet..
Daag, weer een man minderquote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets aan mij uitgelegd? Dacht het niet.
Maar goed, whatever. Als je al zo gaat doen, is niet echt uitnodigend om ook heen te gaan..
We kunnen ook haar blinddoeken en dan mag ze radenquote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Hoe is het met sammers ? Nog steeds datende ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Jaquote:
Met Sammers gaat het goed, en ja nog steeds datendequote:Op zondag 2 december 2012 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe is het met sammers ? Nog steeds datende ?![]()
Kijk jaloezie kan je op 2 manieren opvatten... Niet jaloers is of 100% vertrouwen of je gewoon niet bedreigd voelen... Jaloezie.. is miss wat minder vertrouwen maar toont wel aan dat je gek op diegene bent / bang bent diegene kwijt te rakenquote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh omdat ik dacht dat je dat niet leuk vind als je vriend niet jaloers is ofzo? Of begrijp ik het niet goed?
Ik heb vet toffe kerstkaarten trouwens.
..
Doe je goedquote:Op zondag 2 december 2012 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Sammers gaat het goed, en ja nog steeds datende.
Ik heb een top avond gehad.. met een moeilijk persoon
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik snap het.quote:Op zondag 2 december 2012 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Kijk jaloezie kan je op 2 manieren opvatten... Niet jaloers is of 100% vertrouwen of je gewoon niet bedreigd voelen... Jaloezie.. is miss wat minder vertrouwen maar toont wel aan dat je gek op diegene bent / bang bent diegene kwijt te raken..
In dat geval kan ik wel blijven, toch?![]()
![]()
Waarom verstuur ik 2 keer hetzelfde. Wat een gekkigheid.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Echt he sodemieter op dan.. je bent nieteens welkom in mijn huis wanneer je zo obstinaat loopt te doen.. Beter lees je een keer de reacties want ik heb je gequote en het uitgelegd.. vinniiee heeft er zelfs nog aan toegevoegd..quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar goed, whatever. Als je al zo gaat doen, is niet echt uitnodigend om ook heen te gaan.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Vertelquote:Op zondag 2 december 2012 01:08 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een top avond gehad.. met een moeilijk persoon![]()
![]()
Biertjes gedronken ?quote:Op zondag 2 december 2012 01:11 schreef zeefje het volgende:
Waarom verstuur ik 2 keer hetzelfde. Wat een gekkigheid.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat vraag ik me bij wel meer foksters afquote:.
quote:Op zondag 2 december 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt he sodemieter op dan.. je bent nieteens welkom in mijn huis wanneer je zo obstinaat loopt te doen.. Beter lees je een keer de reacties want ik heb je gequote en het uitgelegd.. vinniiee heeft er zelfs nog aan toegevoegd..
Tover ze maar naar voren dan. Krijg het idee dat je in de war bent met een ander want vraag net voor het eerst over die meet.
En als je meteen al zo kansloos gaat doen, dan wil ik niet eens naar je meet komen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Welja kost en inwoningquote:Op zondag 2 december 2012 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het.
In dat geval kan ik wel blijven, toch?!
Einde van Nederland wel ja.quote:Op zondag 2 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoorn is het einde van de wereld man.![]()
Zoek zelf maar terug. Ik zie het ook gewoon staan.quote:Op zondag 2 december 2012 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tover ze maar naar voren dan. Krijg het idee dat je in de war bent met een ander want vraag net voor het eerst over die meet.
En als je meteen al zo kansloos gaat doen, dan wil ik niet eens naar je meet komen.![]()
Ik zou graag in californie wonen, en ben dus ook de afstanden relatief gaan zien. Hier in nederland woont iedereen fucking dicht op elkaar iigquote:Op zondag 2 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoorn is het einde van de wereld man..
in Australie noemen ze dat burenquote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maastricht - Delfzijl.... Ik geef het je te doen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft nog niet eens whatsapp maar al wel jouw nummer gehosseldquote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kijk eerst maar even op je telefoon.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En als je meteen al zo kansloos gaat doen, dan wil ik niet eens naar je meet komen.!
Goed bezigquote:, zeker op een zaterdagavond
. Wat was er moeilijk aan dat persoon ?
Morgen weer richting Delfzijlquote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maastricht - Delfzijl.... Ik geef het je te doen![]()
Zij begint met een grote bek. En mocht het net gepost zijn, dan hoeft ze niet meteen zo kansloos te reageren.quote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek zelf maar terug. Ik zie het ook gewoon staan.
Ik zit mobiel namelijk. Dus dan kan je wat missen. Echter zij heeft het over een tijd terug. Wat ik knap vind. Heb namelijk niet eerder naar details gevraagd. En zit ze dus wederom fout met haar grote bek.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Snel veranderd gedrag = geen hoogte van iemand krijgen. Ineens uit slof schieten/boos worden..quote:Op zondag 2 december 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig, zeker op een zaterdagavond
. Wat was er moeilijk aan dat persoon ?
Maar daarnaast soms ook wel goede gesprekken met iemand voeren en veel lachen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je praat poep. Ik heb jou gequote en zij jou ook. Ik ga er verder niet eens meer op in.quote:Op zondag 2 december 2012 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij begint met een grote bek. En mocht het net gepost zijn, dan hoeft ze niet meteen zo kansloos te reageren.
Ik zit mobiel namelijk. Dus dan kan je wat missen. Echter zij heeft het over een tijd terug. Wat ik knap vind. Heb namelijk niet eerder naar details gevraagd. En zit ze dus wederom fout met haar grote bek.![]()
En jij reageert niet inhoudelijk op wat ik zeg.quote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je praat poep. Ik heb jou gequote en zij jou ook. Ik ga er verder niet eens meer op in.
En behalve naar wat domme verwijzingen naar de titel van de meet heb ik nog geen details gezien.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
_PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP_ Ja ik censureer mezelfquote:Op zondag 2 december 2012 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij begint met een grote bek. En mocht het net gepost zijn, dan hoeft ze niet meteen zo kansloos te reageren.
Ik zit mobiel namelijk. Dus dan kan je wat missen. Echter zij heeft het over een tijd terug. Wat ik knap vind. Heb namelijk niet eerder naar details gevraagd. En zit ze dus wederom fout met haar grote bek., ik wil de modjes hier niet weer op stang jagen
.
En dat beide met dezelfde persoon ? Dan hoop ik dat je vaker goede gesprekken hebt dan het uit de slof schietenquote:Op zondag 2 december 2012 01:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Snel veranderd gedrag = geen hoogte van iemand krijgen. Ineens uit slof schieten/boos worden..
Maar daarnaast soms ook wel goede gesprekken met iemand voeren en veel lachen., als het andersom is zou ik er snel mee stoppen
.
Mja heel leuk. De enige quote van kutje is meteen dat ik niet welkom ben.quote:Op zondag 2 december 2012 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
_PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP_ Ja ik censureer mezelf, ik wil de modjes hier niet weer op stang jagen
.
Ze had ook vriendelijk kunnen verwijzen naar een tot nu toe niet terug vinden quote van haar en niemand levert tot nu toe het bewijs.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik spreek alleen maar wijze woorden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit doe ik uit naam van Raene:quote:Op zondag 2 december 2012 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jij reageert niet inhoudelijk op wat ik zeg.
En behalve naar wat domme verwijzingen naar de titel van de meet heb ik nog geen details gezien.quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees hoe de meet heet. Dat gaat er gedaan worden zo ongeveer. Verder weet ik het ook niet precies, ik ben niet degene die het organiseert.quote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers die wilden komen en aangezien ze bij mij in de straat woont en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???quote:quote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Raene het volgende:
[..]
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..quote:Op zondag 2 december 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, omdat we diverse dingen gaan doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar goed, whatever. Als je al zo gaat doen, is niet echt uitnodigend om ook heen te gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt he sodemieter op dan.. je bent nieteens welkom in mijn huis wanneer je zo obstinaat loopt te doen.. Beter lees je een keer de reacties want ik heb je gequote en het uitgelegd.. vinniiee heeft er zelfs nog aan toegevoegd..quote:Op zondag 2 december 2012 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En als je meteen al zo kansloos gaat doen, dan wil ik niet eens naar je meet komen.![]()
Ik welquote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik heel erg veel gezopen heb dan kan ik niet meer neuken, stelt alleen niet veel meer voor dan
.
.
Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik spreek alleen maar wijze woorden.Minder zuipen zodat je wel kan neuken.quote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik heel erg veel gezopen heb dan kan ik niet meer neuken![]()
Wel duidelijk toch, je bent niet welkomquote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja heel leuk. De enige quote van kutje is meteen dat ik niet welkom ben.
Ze had ook vriendelijk kunnen verwijzen naar een tot nu toe niet terug vinden quote van haar en niemand levert tot nu toe het bewijs.. Beter dan een " ja misschien, nee dan niet, maar blabla" reactie
.
Als ik gezopen heb dan gaat het nog heel erg goed, kan ik het heel lang volhouden.quote:Op zondag 2 december 2012 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel, stelt alleen niet veel meer voor dan
.
.
Heb ik echt heel erg veel gezopen, wat denk ik 2 keer in mijn leven gebeurt is dan val ik denk ik op haar in slaap.![]()
Geniaal al zeg ik het zelf..quote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit doe ik uit naam van Raene:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
En als dan blijkt dat het neuken niet gaat gebeuren?quote:Op zondag 2 december 2012 01:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd gelijk.
[..]
Minder zuipen zodat je wel kan neuken.
Heb je je voor niks ingehouden met zuipen![]()
Dank u.quote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit doe ik uit naam van Raene:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die post is mij inderdaad ontglipt. Want nogmaals, mobiel.
De enige quote die ik las was dat ze meteen begon met Your Loss.
Dat had wel vriendelijker gekund, vind ik persoonlijk.
Dus van mijn kant ieder geval excuses voor het missen van de betreffende post.
[ Bericht 9% gewijzigd door Spezza19 op 02-12-2012 01:34:59 ]Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan denk ik alsnog dat ik goed bezig benquote:Op zondag 2 december 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik gezopen heb dan gaat het nog heel erg goed, kan ik het heel lang volhouden.
Heb ik echt heel erg veel gezopen, wat denk ik 2 keer in mijn leven gebeurt is dan val ik denk ik op haar in slaap.. Maar dat zal dan idd door de drank komen
.
Owja die wilde ik nog opheffenquote:Op zondag 2 december 2012 01:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben druk bezig met m'n Google account aan de praat krijgen.
Alleen voor faxiequote:Jammer zeg
Toch
terug
.
quote:Op zondag 2 december 2012 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen voor faxieJammer zeg
Toch
terug
.
![]()
![]()
Lucky bastardquote:. Ziet ze er wel leuk uit ?
Sorry terug.quote:Op zondag 2 december 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank u.
Dus van mijn kant ieder geval excuses voor het missen van de betreffende post.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Uhuhquote:Op zondag 2 december 2012 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ziet ze er wel leuk uit ?
![]()
![]()
Nooooquote:!
Ik ook eingenlijkquote:
Om hier dan alsnog op in te haken. Klinkt gezellig.quote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers die wilden komen en aangezien ze bij mij in de straat woont en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???
Ik (Donald Duck fan) vind natuurlijk dat je na het voorgaande niet meer welkom bentquote:Op zondag 2 december 2012 01:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om hier dan alsnog op in te haken. Klinkt gezellig., gelukkig heb ik niets te zeggen
.
Heb je een punt. Zorgen dat je halverwege de avond een chickie gehosseld hebtquote:Op zondag 2 december 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als dan blijkt dat het neuken niet gaat gebeuren?
Heb je je voor niks ingehouden met zuipen.
Excuses terug.quote:Op zondag 2 december 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dank u.
Dus van mijn kant ieder geval excuses voor het missen van de betreffende post.WAquote:trustenquote:![]()
![]()
Pas maar op of ik smijt dingen over de schutting bij je!quote:Op zondag 2 december 2012 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik (Donald Duck fan) vind natuurlijk dat je na het voorgaande niet meer welkom bent, gelukkig heb ik niets te zeggen
.
Whehe doe ik net zo hard terug danquote:Op zondag 2 december 2012 01:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op of ik smijt dingen over de schutting bij je!.
Nog 5 minutenquote:, hier, in dat andere topic ben ik al weg
.
den ik eens de 1e te zijnquote:Op zondag 2 december 2012 01:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog 5 minuten, hier, in dat andere topic ben ik al weg
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo te zien ga je hier ook de eerste zijnquote:.
Als je het maar laat Duck!quote:Op zondag 2 december 2012 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe doe ik net zo hard terug dan.
Wacht maar tot ik loebas zijn bot in je tuin laat begravenquote:.
Tijd om alles te vergeten behalve het belangrijke, ik ga slapen
.
Truste allemaal. En
aan de vrouwen en zelfs
aan sommige
.
trustequote:Op zondag 2 december 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
Tijd om alles te vergeten behalve het belangrijke, ik ga slapen
.
Truste allemaal. En
aan de vrouwen en zelfs
aan sommige
.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat had je gestuurd?quote:Op zondag 2 december 2012 01:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een WA gestuurd naar een oude date die nog in m'n telefoonlijst stondDit account is niet meer in gebruik.![]()
en wat zei ze terug?quote:Op zondag 2 december 2012 01:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een WA gestuurd naar een oude date die nog in m'n telefoonlijst stondSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nah niks bijzonders hoorquote:
Gewoon dat ik WA installeerde en zag dat ze nog in m'n lijst stond. En vroeg even hoe het met d'r gaat nu enzo![]()
![]()
Tsss... Das inderdaad niet echt bijzonderquote:Op zondag 2 december 2012 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah niks bijzonders hoor
Gewoon dat ik WA installeerde en zag dat ze nog in m'n lijst stond. En vroeg even hoe het met d'r gaat nu enzo
Maar wellicht gaat er weer een balletje rollenquote:Op zondag 2 december 2012 02:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss... Das inderdaad niet echt bijzonder![]()
![]()
Haha straks denkt ze; wat een malloot, zo laat whatsappen. Opzouten met die dakhaasquote:haha
Treurnis troefC'est la vie
quote:
C'est la vie
Ik ook niet.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
yeayeayeyaeyeya
net barmeisje lopen versieren met Evie en gezamelijke vriend
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ja? Heeft ze nu mooie lichtjes aan?quote:Op zondag 2 december 2012 03:14 schreef PeuRac het volgende:
yeayeayeyaeyeya
net barmeisje lopen versieren met Evie en gezamelijke vriendDit account is niet meer in gebruik.![]()
En een piek op d'r hoofdquote:Op zondag 2 december 2012 03:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Heeft ze nu mooie lichtjes aan?
Nee mijn krijtjes zijn opquote:Op zondag 2 december 2012 03:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En spezza, zelfs geen zelfgemaakte tekening?
quote:Fuck. Dat zijn serieuze problemen.
Mensen die me een stijfje proberen te geven voor mijn verjaardag.quote:![]()
![]()
Leuk feitje over wasco; het bevat asbestquote:Op zondag 2 december 2012 03:43 schreef Spezza19 het volgende:
Ja Wasco is nog lastig te krijgen tegenwoordig
Hier komen er grote druppels naar beneden... Tikt heerlijk op de ramenquote:
Wil ik ook! Kan ik zo fijn op slapen.quote:Op zondag 2 december 2012 03:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier komen er grote druppels naar beneden... Tikt heerlijk op de ramen![]()
![]()
Er is nog plek in mijn bedquote:Op zondag 2 december 2012 03:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil ik ook! Kan ik zo fijn op slapen.
Heb jij ook van die schuine ramen boven je bed?quote:Op zondag 2 december 2012 03:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier komen er grote druppels naar beneden... Tikt heerlijk op de ramenDat is echt te nice.
![]()
Ik welquote:Op zondag 2 december 2012 03:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij ook van die schuine ramen boven je bed?Dat is echt te nice.
![]()
![]()
Niet boven mijn bed, maar wel in de slaapkamerquote:Op zondag 2 december 2012 03:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij ook van die schuine ramen boven je bed?Dat is echt te nice.
Kom je morgenquote:Op zondag 2 december 2012 03:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]ik blijf liever in mijn eigen bedje nu liggen
Ik ga ook een kussen knuffelen
Hoooi
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kut, hagelbui, als ik de deur van de bus open doe word ik ook nat, wind staat precies verkeerd
Oh, en dikke onweer
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen idee of het de stad gehaald heeft, was op de maasvlakte..quote:Op zondag 2 december 2012 08:30 schreef AldoTheApache het volgende:
hagel, onweer?![]()
ik ben net wakker en heb niets gemerkt
Nu eerst een vers croissantje
Zometeen een vers chocoladebroodje
quote:Op zondag 2 december 2012 09:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee of het de stad gehaald heeft, was op de maasvlakte..
Nu eerst een vers croissantje
Zometeen een vers chocoladebroodje
godverdomme, heb ik eergister alles doorgegeven aan een hotel, hebben ze niets bevestigd ofzo, en las op tripadvisor wel wat negatieve ervaringen met gemiste airport pickups enzo. Weet niet of ik nu verder moet kijken of toch maar hier bij moet blijven
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Fijne zondagquote:Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet croissantjes, verse sjus, koffie, thee en gekookte eitjes op tafel
Fijne zondag![]()
Wat zou jij doen lola?
Jij ookquote:Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet croissantjes, verse sjus, koffie, thee en gekookte eitjes op tafel
Fijne zondag
Hier straks een full English breakfast
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Voor wat betreft het hotel?quote:Op zondag 2 december 2012 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fijne zondag![]()
Wat zou jij doen lola?![]()
Zit je met tijdsdruk? Kan je de boel annuleren om die redenen? En op zoek gaan naar een ander hotel misschienquote:
Ik ben niet zo reislustig maar ik weet wel dat reviews van anderen erg persoonlijk zijn, mensen klagen nogal snel en vaak (vooral als het om Nederlanders gaat).
![]()
Ik ga komende zaterdag al. ik heb nog niets betaald, alleen over de mail contact gehadquote:Op zondag 2 december 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit je met tijdsdruk? Kan je de boel annuleren om die redenen? En op zoek gaan naar een ander hotel misschien
Ik ben niet zo reislustig maar ik weet wel dat reviews van anderen erg persoonlijk zijn, mensen klagen nogal snel en vaak (vooral als het om Nederlanders gaat).
Reviews zijn van tripadvisor en dus internationaal ...
quote:
Hmm ik zou annuleren en een ander zoeken. Zeg maar dat het je te lang duurt omdat je zekerheid wiltquote:Op zondag 2 december 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga komende zaterdag al. ik heb nog niets betaald, alleen over de mail contact gehadReviews zijn van tripadvisor en dus internationaal ...
![]()
het duurde 2 dagenquote:Op zondag 2 december 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik zou annuleren en een ander zoeken. Zeg maar dat het je te lang duurt omdat je zekerheid wilt
Boohh, ik lust ook wel een hard gekookt eitje erbijquote:Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne zondag
quote:Op zondag 2 december 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dan even morgen afwachten? Ik weet het ook niet
Dat is inderdaad wel een goede, alleen even morgen afwachten en dan wat anders gaan regelen als ze niet reageren
Goed gebakken baconquote:Op zondag 2 december 2012 09:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij ook
Hier straks een full English breakfast
Well there there... Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op zondag 2 december 2012 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede, alleen even morgen afwachten en dan wat anders gaan regelen als ze niet reageren*schouderklopje geeft*
![]()
Ik had even de wijsheid van een ouder persoon nodigquote:Op zondag 2 december 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Well there there... Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenken*schouderklopje geeft*
Ben nog maar 19 he
Dat is viesquote:Op zondag 2 december 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een kaas/bacon tosti![]()
Ik ben niet zo wijs hoorquote:Op zondag 2 december 2012 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had even de wijsheid van een ouder persoon nodigBen nog maar 19 he
![]()
![]()
owquote:Dan ga ik er nog even over nadenken
Je zusje, die is pas lekkerquote:
We gaan allemaal een keer met de neus omhoogquote:
Dus nu genieten ervan nu het nog kanVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ach zolang je dat niet elke dag doet is er toch niks aan de hand?quote:Op zondag 2 december 2012 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We gaan allemaal een keer met de neus omhoog
Dus nu genieten ervan nu het nog kan
Ik heb liever dunnere plakjes bacon, het is al zo ziltig en anders proef je de kaas niet![]()
Dunne plakjes bacon voor een Full English Breakfast?quote:Op zondag 2 december 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach zolang je dat niet elke dag doet is er toch niks aan de hand?
Ik heb liever dunnere plakjes bacon, het is al zo ziltig en anders proef je de kaas niet
Gisteren bij de appie heijn, hadden ze geen dikke plakken, dus naar de counter gegaan en daar om dikke plakken bacon gevraagvd, sneden ze voor me, 3mm dik
Dun als je er een tosti mee maakt is fijnerquote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dunne plakjes bacon voor een Full English Breakfast?
Gisteren bij de appie heijn, hadden ze geen dikke plakken, dus naar de counter gegaan en daar om dikke plakken bacon gevraagvd, sneden ze voor me, 3mm dik
Ik krijg nu al maagzuur bij de gedachtequote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dunne plakjes bacon voor een Full English Breakfast?
Gisteren bij de appie heijn, hadden ze geen dikke plakken, dus naar de counter gegaan en daar om dikke plakken bacon gevraagvd, sneden ze voor me, 3mm dik![]()
![]()
Daar gebruik ik altijd parmaham voorquote:Op zondag 2 december 2012 09:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dun als je er een tosti mee maakt is fijner
quote:Op zondag 2 december 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg nu al maagzuur bij de gedachte
Ik heb ook nog zo'n rol croissaintdeeg, hoef ik alleen maar even op te rollen tot o'n vormpje
zeik nietquote:Op zondag 2 december 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch geen danerolle croissants?![]()
Ik welquote:Op zondag 2 december 2012 09:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon niet zo lekkerAls het niet zo ver was deed ik het met alle liefde.quote:
Nu koffie opdrinken en naar Ikea![]()
![]()
Nieuwe salontafel kopen?quote:Op zondag 2 december 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Als het niet zo ver was deed ik het met alle liefde.
Nu koffie opdrinken en naar Ikea![]()
![]()
Mja die is ook wel een beetje verkracht nuquote:Op zondag 2 december 2012 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
en nog wat kleine dingetjes uiteraard
. Have fun
![]()
![]()
Geen idee, maandag al weggebracht.quote:Op zondag 2 december 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja die is ook wel een beetje verkracht nu. Have fun
![]()
quote:![]()
Nu maar hopen dat ze zaterdag/zondag (om 00:15 de zondag) maar op de luchthaven staan, zie ze zich nog wel vergissen in de datum
Dus je zat de hele week zonder tafel?quote:Op zondag 2 december 2012 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, maandag al weggebracht.![]()
![]()
Vanavond runderstoof met spekjes, rode uit, winterpeen en port, samen met mashed potatoes
quote:Op zondag 2 december 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
TRV / Mooiste wandelgebied nabij Nederland
wandelen als cadeau
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Salontafel stuk?
Niet alles is natuurlijk geschikt om op te seksen
quote:Op zondag 2 december 2012 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Salontafel stuk?
Niet alles is natuurlijk geschikt om op te seksen
Je hebt niet meegekregen dat ze een brandje hebben gehad?quote:Op zondag 2 december 2012 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Salontafel stuk?
Niet alles is natuurlijk geschikt om op te seksen![]()
Jawel, maar niet de details..quote:Op zondag 2 december 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat ze een brandje hebben gehad?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Great balls of firequote:Op zondag 2 december 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat ze een brandje hebben gehad?
Geen patat eronder?quote:Op zondag 2 december 2012 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond runderstoof met spekjes, rode uit, winterpeen en port, samen met mashed potatoes
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jullie ook al dingen stukgesekst, straks word ik nog jaloersquote:Op zondag 2 december 2012 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgende week een nieuw bed ophalen
Vraag eens aan Myraela of TWI. Zij weten wel de goede aan te wijzen. Ik heb het getest voor ze!quote:Op zondag 2 december 2012 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Salontafel stuk?
Niet alles is natuurlijk geschikt om op te seksen![]()
![]()
Nou, meer omdat de katten dan niet meer onder het bed kunnen rond rausenquote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie ook al dingen stukgesekst, straks word ik nog jaloers
Wait whut?quote:Op zondag 2 december 2012 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag eens aan Myraela of TWI. Zij weten wel de goede aan te wijzen. Ik heb het getest voor ze!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2012 11:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb daar op een deerne gecopuleerd.
och, johan toch
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: