SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 02-12-2012 01:03:07 ]![]()
Zwolle meet?quote:Op zondag 2 december 2012 00:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of gewoon verder met de zwolle meet.
[..]
Ik weet het nog niet, hangt van de dag af.![]()
![]()
Hoe bedoel je die laatste post in het vorige topic Fax..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kijk hoe de meet heetquote:Op zondag 2 december 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling bij de Hoorn meet?.
![]()
Ja, maar dat zegt mij nog niks over de invulling ervan. Tijden, etc.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Tijden zijn n.n.b.quote:Op zondag 2 december 2012 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt mij nog niks over de invulling ervan. Tijden, etc.![]()
Jullie hadden het over een 'hij die komt' enzoquote:Op zondag 2 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
Hoe bedoel je die laatste post in het vorige topic Fax..
Nouja laat maar ook![]()
![]()
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lees hoe de meet heet. Dat gaat er gedaan worden zo ongeveer. Verder weet ik het ook niet precies, ik ben niet degene die het organiseert.quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.![]()
Okee klik hier niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn vriend lieverdquote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hadden het over een 'hij die komt' enzo
Nouja laat maar ook.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers die wilden komen en aangezien ze bij mij in de straat woont en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Stel toch geen rare vragen dacht ik zo. Wil best naar een meet komen, maar dan wil ik wel weten wat de bedoeling is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij heeft dibs op Raene overigensquote:.
totdat iedereen naar huis gaatquote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
De Hoorn meet is ontstaan door de kookkunsten van lovelylady. Zij zou pannenkoeken bakken er waren steeds meer vaste sexscers en aangezien ze bij mij in de straat woonde en ik ook zou komen heb ik gezegd dat de mensen van ver wel bij mij mochten slapen.. dat is de meeting bij fokkers thuis.. het zal wel zo rond 14:00 smiddags zijn ofzo tot de volgende dag om ???.
![]()
Niet Raene ? Die wil ikquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja vandaar de vraagtekensquote:!
Gaan jullie om me vechtenquote:?
Nehquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik heb nog een kamer vrij en een vriend die zo niet jaloers is dat het soms irritant is.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hommoquote:.
Misschien is dan beter dat ik toch maar gaquote:Op zondag 2 december 2012 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer vrij en een vriend die zo niet jaloers is dat het soms irritant is..
![]()
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees hoe de meet heet. Dat gaat er gedaan worden zo ongeveer. Verder weet ik het ook niet precies, ik ben niet degene die het organiseert.
Had dan gewoon gezegd; geen idee, ik organiseer het niet en details zijn nog niet bekend.
Het kan zo simpel zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nah ook nietquote:, ik heb gewoon wel smaak
.
Nou zeg whyquote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is dan beter dat ik toch maar ga.
?
Sorry raene, je snapt dat het een grapje was he? Toch Jawel he ? Toch ?
![]()
.
Dat klopt, omdat we diverse dingen gaan doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.
Had dan gewoon gezegd; geen idee, ik organiseer het niet en details zijn nog niet bekend.
Het kan zo simpel zijn.![]()
Verdorie ik ben al de hele week gigantisch geil
Helpt ook niet dat uitgerekend vandaag opeens leuke dames (bezet uiteraard, ik ken ze) in de pooltoko waren, en bij een concert zat er ook eentje telkens tegen me aan te botsen met d'r kont (had d'r vriend bij, typisch)
Fuck![]()
![]()
Jaleesa staat niet bij de Hoorn meet nog en wil wel komenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh omdat ik dacht dat je dat niet leuk vind als je vriend niet jaloers is ofzo? Of begrijp ik het niet goed?quote:
Ik heb vet toffe kerstkaarten trouwens.
![]()
De naam van de meet is de bedoeling van de meet simpeler kan het haast niet... er gaat boterkoek gegeten worden er gaat bier gedronken worden er gaan pannenkoeke gegeten worden... en worden tieten geflashed er word geneukt er word gegamed.. en de rest..quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meet heeft een lange naam met diverse woorden. Leuk, maar heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen.
Het kan zo simpel zijn.
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Tieten geflashed?quote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Raene het volgende:
[..]
De naam van de meet is de bedoeling van de meet simpeler kan het haast niet... er gaat boterkoek gegeten worden er gaat bier gedronken worden er gaan pannenkoeke gegeten worden... en worden tieten geflashed er word geneukt er word gegamed.. en de rest..
En wat ik eerder al aan je heb uitgelegd maar wat je blijkbaar niet gelezen hebt.. your loss..![]()
Al gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaleesa staat niet bij de Hoorn meet nog en wil wel komen![]()
![]()
Ik ging er al niet op in idd.quote:Op zondag 2 december 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
Sorry raene, je snapt dat het een grapje was he? Toch Jawel he ? Toch ?
![]()
.
Je kan je eerder afvragen, "geneukt" ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar hoe graag je me ook langs je wilt ik blijf bij lolaquote:.
Standaard toch dat er geneukt gaat worden op een meet.quote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kan je eerder afvragen, "geneukt" ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: