SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was uw educatieve mededeling van zondag 2 december 0:13.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Kijk, een neger met loodvergiftiging:Goed verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was uw educatieve mededeling van zondag 2 december 0:13.
Dat is Pablo Escobar niet met je eens. Die is in 93 op 2 december doodgeschoten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey. Hey. Op Plex zijn verjaardag gaan we geen ruzie maken. Dat moet een mooie dag voor iedereen zijn.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey. Hey. Op Plex zijn verjaardag gaan we geen ruzie maken. Dat moet een mooie dag voor iedereen zijn.
Wat denk jij waarom ze hem doodschoten? Precies, laat het een waarschuwing zijn. Feestvieren!quote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is Pablo Escobar niet met je eens. Die is in 93 op 2 december doodgeschoten.
Waarom is je ene voet bruin en de andere wit?quote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DEZE IS VOOR JOU, PLEX!
[ afbeelding ]
Hey ik kan tien minuten naar gelijke sokken zoeken of tien minuten iets nuttigs doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom is je ene voet bruin en de andere wit?
dat was ik niet van plan... ik moet morgen shoppen en wil ook nog enigsinds wakker naar de film kunnenquote:
Je zou denken dat de oudste stad van Nederland wat te bieden heeft, maar dit stad is bijna lelijker dan Zoetermeerquote:Op zondag 2 december 2012 01:51 schreef TJV het volgende:
Ik zocht nog een hotelkamer in Nijmegen maar die shit is vol als ik het nodig heb. Oudste stad van Nederland en maar 10 hotels, wat een pauperzooi.
Dave Hesterquote:
Ik hoop zo erg dat jij geen neurochirurgie doet.quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn klas:
> Niemand heeft huiswerk gemaakt heel de periode
> ohfuck.jpg
> Geen probleem
> Iedereen zijn huiswerk is openbaar
> Ga naar repo van mensen uit de andere klas
> kopieer huiswerk, iets aanpassen
> ????
> 10/10
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 2 december 2012 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat jij geen neurochirurgie doet.
Primaquote:Op zondag 2 december 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
Danku Danku!
Hoe was je La Trappe gister nog aldie?
Neen, wel eens in doodzieke toestand naar de dierenarts gebracht, maar nog nooit hoeven inslapen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand hier ooit zn huisdier laten inslapen?
Nah onze poes is nog niet dood, maar eet en drinkt niet zelfstandig, loopt moeilijk, is gewoon een kasplantjequote:Op zondag 2 december 2012 17:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Neen, wel eens in doodzieke toestand naar de dierenarts gebracht, maar nog nooit hoeven inslapen.
Gecondeleerd bob
Glasbak een optie?quote:Op zondag 2 december 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
ja en vloerverwarming werkt beter.quote:Op zondag 2 december 2012 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens waar ik net aan dacht, hoe geniaal is het om een soort van verwarming in je sokken la te hebben!
ALTIJD WARME SOKKEN
wtf?quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Glasbak een optie?
kanker op.quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Glasbak een optie?
True, maar hebben wij niet helaaschquote:Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja en vloerverwarming werkt beter.
maar in de stad is het toch altijd 10 graden warmer?quote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
True, maar hebben wij niet helaasch
hey maar ik woon 9 hoog, als een baasquote:Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maar in de stad is het toch altijd 10 graden warmer?
Coolquote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey maar ik woon 9 hoog, als een baas![]()
Nee geen toerkie flat
Wat heb je voor je burfdee gekregen?quote:
Ik refereer aan een serie mishandelingen waarbij kittens in glasbakken gegooid werden. Veel in het nieuws, waardoor anderen hetzelfde idee kregen. Resultaat: veel kittens in glasbakken.quote:
Ja ga geen kankertrieste grapjes maken als een dierbaar iets op sterven ligt...quote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk
Die heb ikquote:Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef Flodder450 het volgende:
Zal de eerste map van Aldieville nog beschikbaar worden gesteld als download?
Eerste kat die je kwijtraakt?quote:Op zondag 2 december 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ga geen kankertrieste grapjes maken als een dierbaar iets op sterven ligt...
Hoop dat een van jou dierbaren op sterven ligt, zal ik daar wel even "leuke" grapjes over maken..
Paar keer al. Is kut, maar ik zag die beestjes niet in een kooi liggen, aan de dwangvoeding en weet ik veel allemaal wat. Het is een keer mooi geweest, hoe kut het ook is.quote:Op zondag 2 december 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
wachtwoord van wat? En ben niet thuis.quote:Op zondag 2 december 2012 18:43 schreef TJV het volgende:
O en het wachtwoord is wel heel makkelijk te raden.
volgens mij was dat voor jezelf. Dus hoop dat je m onthoudt. Moest ik ook en mar ook.quote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef TJV het volgende:
Zat een wachtwoord op de server, ik kon niet bewegen zonder een wachtwoord in te voeren.
Fix het.quote:Op zondag 2 december 2012 18:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
minecraft inlogservers liggen eruit
Thaumcraft jaaa. Morgen denk ik FTB maar uitproberen, vandaag helaas geen tijd.quote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Thaumcraft 3 komt ook in de eerstvolgende Feed The Beast update.
http://www.minecraftforum(...)00d-updated-1122012/
Hm ja iddquote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Paar keer al. Is kut, maar ik zag die beestjes niet in een kooi liggen, aan de dwangvoeding en weet ik veel allemaal wat. Het is een keer mooi geweest, hoe kut het ook is.
Beeldschermquote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat heb je voor je burfdee gekregen?
Oh diequote:Op zondag 2 december 2012 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beeldscherm
En veel succes met de kat.
wie wie?quote:Op zondag 2 december 2012 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
Moest even gal spuwen. Jezus wat haat ik iemand..
al bijna 10 jaar geen last meer van. Niet dat ik het toen veel deed.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAHAHAHAH
HAHAHAHAH
HAHAHAHAH
Morgen gewoon weer werken
ik stel al mijn huiswerk uit tot de laatste avond voordat het af moet.quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Flikker op joh, ik heb precies tijd genoeg om avond te eten elke dag.
nieuw schoolbeleid. 1 woord, huiswerkcontrolequote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
al bijna 10 jaar geen last meer van. Niet dat ik het toen veel deed.
Dat zijn eigenlijk drie woorden aan elkaar vastquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
nieuw schoolbeleid. 1 woord, huiswerkcontrole
isgoedjohquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk drie woorden aan elkaar vast
succesquote:Vraag:In diverse media wordt gemeld dat op het uitvoeren van Denial of Service-aanvallen zes jaar cel staat. Maar toen ik de wet erop nasloeg, vond ik artikel 138b Strafrecht en daarin staat toch duidelijk "maximaal één jaar". Hoe zit het nu?
Antwoord: Het klopt, artikel 138b Wetboek van Strafrecht is het "DoS-artikel" en dat artikel noemt één jaar cel (of maximaal 19.000 euro boete) bij het plegen van dit misdrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Solidair met de garpersquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, waar is Mender?
Neequote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand wil me aangeven bij de politie omdat ik zijn server omlaag haalde (dmv DoS), moet ik nu bang zijn?
Ik deed dat ook altijd maar als ik dat nu doe ben ik echt snel de lul.quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik stel al mijn huiswerk uit tot de laatste avond voordat het af moet.
Iddquote:
Dit kan ik beamen. Ik moest kerstbomen opruimen, ware het niet dat je die 100 meter verderop voor 50 cent per stuk in kon leveren. Prima vermaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ergste is bureau Halt en uit ervaring kan ik je mededelen dat die goed meevallen
Ik moest in de PC-ruimte van het verzorgingstehuis helpen met de bejaarden die de boel niet meer snapten. De bejaarden kwamen er nooit en de pc's draaien MOHAA en UT 2004.quote:Op maandag 3 december 2012 07:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Ik moest kerstbomen opruimen, ware het niet dat je die 100 meter verderop voor 50 cent per stuk in kon leveren. Prima vermaakt.
quote:Op maandag 3 december 2012 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik weet van een vijftienjarig meidje die als straf bij de maneges moest helpen met het verzorgen van de paarden
Zij ging daar normaal al elke dag heen om als vrijwilligster te helpen met die beesten
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef mschol het volgende:
sneeuw? dat krijg je in van die afgelegen dorpjes, dat koelt sneller af..
neemt niet weg dat ik hier graag ook een flink pak zie vallen hoor
quote:
Ja hoor, Met U?quote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, goedemiddag heren. Allemaal een fijne maandag tot dusver?
Goeie Klacht,quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
hihi glorieus twente
dat is als // schoon salland of leuk friesland
tevens: randstadt
quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
hihi glorieus twente
dat is als // schoon salland of leuk friesland
tevens: randstadt
Ja hoezo?quote:
Oh ja ik dacht al zit jij ook op de PC ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja hoezo?
Het sneeuwt hier ook vanaf 9 uur
Jij Minecraft... op school?quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomde koude sneeuw. Leek wel een sneeuwpop toen ik binnenkwam bij de VU.
Maar in positiever nieuws, even FTB installeren en kerncentrales bouwen n alles.
Nee, ik ben inmiddels alweer thuis en de sneeuw is ook veranderd in regen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij Minecraft... op school?
Dat laatste is gelogenquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Al moesten we wel ff pauzeren omdat men te laat was, toen haalde klasgenoot laptop te voorschijn met dikke Minecraft bureaublad. Hij bleek het op de xdoos te spelen.
Dus ik zeg, ja ik speel op aldiecraft en alles jwz. Hij nowai omgs tof.
Nee, ik ging hem nog uitlachen omdat hij niet op de whitelist staat. Gangsta toch?quote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat laatste is gelogen
Klopt wel dat het gelogen was of klopt wel dat je dat zei?quote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik ging hem nog uitlachen omdat hij niet op de whitelist staat. Gangsta toch?
Maar nee klopt wel.
Gelogen, natuurlijk gedraag ik me niet als een klapjosti op schoolquote:Op maandag 3 december 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt wel dat het gelogen was of klopt wel dat je dat zei?
Alsof op jouw opleiding sociale waarden en normen een rol spelenquote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gelogen, natuurlijk gedraag ik me niet als een klapjosti op school
Aan mijn opleiding dan misschien niet, maar daarom heb ik ze zelf nog wel.quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof op jouw opleiding sociale waarden en normen een rol spelen
Ook alleen maar omdat je leerde om loot te delenquote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Aan mijn opleiding dan misschien niet, maar daarom heb ik ze zelf nog wel.
Wat?quote:Op maandag 3 december 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je leerde om loot te delen
Oh Loot, wist je dat ik al zo afgekicked ben van WoW dat ik niet eens door had dat je loot bedoelde, dacht dat je lood verkeerd had gespeld.quote:Op maandag 3 december 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik insuineerde dat je sociale vaardigheden tot WoW beperkt zijn
quote:Op maandag 3 december 2012 13:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
dacht dat je lood verkeerd had gespeld.
En bedanktquote:Op maandag 3 december 2012 13:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh Loot, wist je dat ik al zo afgekicked ben van WoW dat ik niet eens door had dat je loot bedoelde, dacht dat je lood verkeerd had gespeld.Het hele WoW was me ontgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar.. waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef SosuaCafe het volgende:
In ander nieuws: Clomipramine is a drug that causes certain people to orgasm whenever they yawn.
DM?quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ooooh een lekkere NSFL link gevonden![]()
Wie oh wie wil zijn ontbijtje terugzien?
directwonen als je een groot budget hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet er iemand goede sites met huurwoningen?
Heb er niet de hoofdprijs voor over, zou wel passen maar dan spaar je niet zo hard meerquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
directwonen als je een groot budget hebt.
?quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zag net dat het kind uit de NSFL link helaas is overleden, nasty
quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
ik wordt aangeklaagd wegens het dossen van een minecraft server zegt de owner, dit is al de derde onderbroek die ik vandaag aan heb.
quote:
Maar dat kind is overleden, dan vinnik het echt smerig om te zien. Heel triest.quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ooooh een lekkere NSFL link gevonden![]()
Wie oh wie wil zijn ontbijtje terugzien?
Hoe moet hij iets kunnen doen?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
ik wordt aangeklaagd wegens het dossen van een minecraft server zegt de owner, dit is al de derde onderbroek die ik vandaag aan heb.
Bewijsstuk 1: Lorre en Mordequote:Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef MineraalWater het volgende:
Sommige mensen he.Vooral sommige mensen die denken dat ze SUPER slim zijn omdat ze op HAVO zitten en ik op MBO niv 3. Klachtwaardig dit.
Mordekaiser?quote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bewijsstuk 1: Lorre en Morde
Ja echt dom, Eergister hadden we een feest bij iemand en daar waren zeg maar 2 vriende groepen. 1tje van die eckte havo nerds en wij dan de eckte MBO'ersquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bewijsstuk 1: Lorre en Morde
quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef shaderon het volgende:
Zolang MBO'ers zich geen student noemen, go MBO. Iemand moet straten leggen.Pff we kunnen wel vormen leggen in de straat, Echte kunst noemen wij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wollahquote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja echt dom, Eergister hadden we een feest bij iemand en daar waren zeg maar 2 vriende groepen. 1tje van die eckte havo nerds en wij dan de eckte MBO'ers
Dus die havo nerds waren allemaal Muis stil gaan ze een beetje de hele avond TV kijken
Wij waren gewoon aan het praten enzo.
Dus vandaag hadden we iemand die bij die havo gasten in het wapp gesprek zat en wij hadden gestuurd "(...) Je bent een kanker homo" omdat hij een kut opmerking had gemaakt op die verjaardag.
Hij zegt "Zeg tegen die flikkers van die andere vriendegroep dat ze een keer normaal moeten doen)
Zegt er een "Maakt niet uit (...) die mensen snappen dat niet met hun lage niveau."
WOELLIE WAT HEEFT DAT ER MEE TE MAKEN VRIEND KOM PIJPEN!
En dan de rest van je leven aan de secretaresse van de baas, die een half uur per dag onder zijn bureau zit, uitleggen hoe Word werkt, mooi man.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
Oh wat ga ik lachen als ik straks naar HBO ICT ga en dan van die havo sukkels zie kloten met wat simpele html
Cheat0rzquote:
beter dan far cry 3 op ultra? Ben mn kaart een beetje aan het testen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven maar black ops 2 ziet er best goed uit.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Battlefield 5 ziet er beter uit imho
Ik heb het over gameplay. Ik mis cod. lekker hersenloos knallen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
beter dan far cry 3 op ultra? Ben mn kaart een beetje aan het testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |