"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders spawn je even tussen 2 mensen die op elkaar aan het schieten zijn
A mind with a heart of it's own![]()
Ben er net achter gekomen dat als je stil sta ze je gewoon zien op de radar ondanks dat je Ghost heb als perk.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
Ben er net achter gekomen dat als je stil sta ze je gewoon zien op de radar ondanks dat je Ghost heb als perk.
Huh echt vandaar kutzooi dan heb ik er nog niks aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
Ben er net achter gekomen dat als je stil sta ze je gewoon zien op de radar ondanks dat je Ghost heb als perk.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ja idd zal vast vanwege boosters en campers zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Huh echt vandaar kutzooi dan heb ik er nog niks aan
echt weer top werk dit.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
U serious?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
Ben er net achter gekomen dat als je stil sta ze je gewoon zien op de radar ondanks dat je Ghost heb als perk.![]()
![]()
messchien is het een bug dat ze het nog gaan fixen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja idd zal vast vanwege boosters en campers zijn.
echt weer top werk dit.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Doe maar nietquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
messchien is het een bug dat ze het nog gaan fixen?![]()
Nee het is geen bug is zo gemaakt tegen ghost campers.quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik ben serieus en nee het is een bug.![]()
ja en boosters denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is geen bug is zo gemaakt tegen ghost campers.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Was al lang en breed bekend voor de release dat ghost zo zou gaan werken, en staat ook gewoon bij de perk
..
![]()
haha wat een lachertje dit spel zelfs gohst werkt niet meer ik ga terug naar mw3 lekker assassinOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het werkt gewoon je kan er alleen niet mee campenquote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
haha wat een lachertje dit spel zelfs gohst werkt niet meer ik ga terug naar mw3 lekker assassin![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het werkt gewoon je kan er alleen niet mee campenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hoe het werkt vraag ik mij alleen wel eens af. Soms krijg je echt het gevoel dat het voor geen fuck werkt zelfs wanneer je in beweging bent. Zo'n youtuber zou er goed aan doen om uit te zoeken wat ze precies verstaan onder beweging, als ik naar voor en naar achter ga beweeg ik ook maar zo simpel zal het wel niet zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
op je mini map ben je soms onzichtbaar dan werkt het dus.quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef Catkiller het volgende:
Hoe het werkt vraag ik mij alleen wel eens af. Soms krijg je echt het gevoel dat het voor geen fuck werkt zelfs wanneer je in beweging bent. Zo'n youtuber zou er goed aan doen om uit te zoeken wat ze precies verstaan onder beweging, als ik naar voor en naar achter ga beweeg ik ook maar zo simpel zal het wel niet zijn.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Als het werkt zie ik mijn eigen icoontje niet op de minimap?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ach, vaak zal het wel helpen dan. Ergens jammer dat je best veel moet bewegen, aan de andere kant heb je ook geen last van mensen die het gebruiken en bijna stil zitten op een objective.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net een paar hatemails gehad van het andere team omdat ik op een gegeven moment 4 sentryguns had staan op Standoff
Hmm valt goed te merken dat ik nog niet zo lang game op de xbox, heb m'n xbox nu 1 week ofzo bak er nog vrij weinig van met black ops 2.![]()
Wel zuur dat snipers een lijn achter laten
Anders 100% stealth enzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Drone is kut, Carrier ben ik niet dol op. Express ook niet, als speel ik op die map nog wel eens behoorlijk goed. Overflow heb ik geen problemen mee. Hijacked blijft echt de ergste grafmap van allemaal. Al zou het een stuk beter zijn als de spawns gefixed worden en er niet continu lui vlak achter je spawnen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik vind Carrier, Express en Overflow vervelender.A mind with a heart of it's own![]()
Die 870 ja, met laser sight en long barrelquote:
--
Over die spawns trouwens: Demolition op Nuketown is helemaal erg. Tegenstanders spawnen allemaal achter die schutting aan 1 kant van de map. Je kunt gewoon in een hoek gaan zitten daar en iedereen spawnkillen met je shotgun![]()
![]()
Godzijdank ja, opbokken met die tering campers.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
Ben er net achter gekomen dat als je stil sta ze je gewoon zien op de radar ondanks dat je Ghost heb als perk.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Kanker shotgun noobs.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
Wel zuur dat snipers een lijn achter laten
Anders 100% stealth enzoquote:![]()
![]()
De MSMC is echt fucking goedmet silencer nog steeds een snel killend wapen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Wat... Shotgun noobs zijn fucking triest, beetje rushen met een shotgun..quote:
Sniper is gewoon baas, want skillsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gisteren meegemaakt ja, als ontvangende partij.quote:Op zondag 2 december 2012 13:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die 870 ja, met laser sight en long barrel
--
Over die spawns trouwens: Demolition op Nuketown is helemaal erg. Tegenstanders spawnen allemaal achter die schutting aan 1 kant van de map. Je kunt gewoon in een hoek gaan zitten daar en iedereen spawnkillen met je shotgun
Net wat league play gedaan, was met 1 ander persoon, vies irritant wat je soms in je team krijgt wanneer het andere team wel samenwerkt. En jammer dat je niet veel punten krijgt. Als je dat met zijn vieren speelt en op elkaar afstemt lijkt het me wel mooi. Maar nummer 100 zijn in de leaderboards van alle spelers (wat ook nog eens niet elke maand reset) lijkt me wat mooier staan dan moeite te doen voor zo'n plekje bij de league play.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ghost + silencer + lightweight + extreme conditioning
Rushen als een malle.A mind with a heart of it's own![]()
Net op Plaza een teamgenoot 2 meter voor een tegenstander zien spawnenquote:Op zondag 2 december 2012 15:06 schreef Fifut het volgende:
Ik vind de spawns juist erg goed in vergelijking met de vorige games
De spawns in dit spel zijn wel beter dan in MW3 (slechter kon ook niet) maar goed zijn ze niet.A mind with a heart of it's own![]()
Spawnen voor/achter mensen, spawnen in Betty's, spawnen in een Semxtex, spawnen in een shock charge, spawnen op C4, spawnen terwijl 0,5 seconde later daar een Hellstorm neerdendert, ik heb het allemaal al meegemaaktquote:Op zondag 2 december 2012 15:06 schreef Fifut het volgende:
Ik vind de spawns juist erg goed in vergelijking met de vorige games
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ook irritant dat je op sommige maps continu op dezelfde plek blijft spawnen (Slums bijvoorbeeld). Ik heb daar de voorkeur voor de spawn aan de kant van de kerk, als je dan begint aan de andere kant dan ben je de rest van de match de klos. Helemaal als je teamgenoten hebt die aan die kant blijven hangen.A mind with a heart of it's own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |