Ja dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Laat me raden, jij woont heel ver van Amsterdam af?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is beter. Als je kan scoren met een halve kans en 29% balbezit, dan ben je gewoon beter dan een ploeg die 71% balbezit en uit 6 open kansen slechts één keer kan scoren.
Moet je nagaan wanneer psv 70% balbezit heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is beter. Als je kan scoren met een halve kans en 29% balbezit, dan ben je gewoon beter dan een ploeg die 71% balbezit en uit 6 open kansen slechts één keer kan scoren.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
psv word weg gespeeld door AJAX.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wijze manquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Ajax snapt dat nogsteeds niet. Je kan niet mee doen om de landstitel als je zoveel effectiviteit mist.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
psv word weg gespeeld door AJAX.
Heb je geen reet aan als je dat niet in de score weet uit te drukkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
AJAX gaat echt nog wel veel kansen maken tegen psv.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je geen reet aan als je dat niet in de score weet uit te drukken
wordquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nee, goede user is 'tquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Kan die WIJZIJNAJAX even dimmen? 1x is genoeg hoor!
Als je niets inhoudelijks te melden hebt, ga dan gewoon terug naar de keukenquote:
Hij doet niets verkeerd imoquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben benieuwd als iemand van Feyenoord of PSV zo doet. Fucking hypocriet
Het is wat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben benieuwd als iemand van Feyenoord of PSV zo doet. Fucking hypocriet
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef baaart het volgende:
[..]
Ajacied442 aan't eind van de wedstrijd
[ afbeelding ]
Oké, kansloos weerquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh.
Snap niet waar jij je druk om maakt eigenlijk.
Ik hoop dat jij nooit meer een post op FOK! plaatst.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Elusive het volgende:
ik hoop op een vroege goal van PSV... want dan zijn die zogenaamde "hooligans, joduhhh" figuren hier ook pleite
Ik ken genoeg mensen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef baaart het volgende:
[..]
Doe jij even alsof je iemand kent, vieze fokkert.
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit meer een post op FOK! plaatst.
Wie is dit?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef baaart het volgende:
[..]
Doe jij even alsof je iemand kent, vieze fokkert. 166 berichtjes per dag..man man.
had je iets anders verwacht danquote:
Hou je kop nou eens man te provoceren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker de reden dat je niet naar Ajax ging?
Snap niet waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou je kop nou eens man te provoceren.
Terechte gedachte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ggmm, zet stiekem een slotje op deze reeks. Je kunt het
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef baaart het volgende:
[..]
Doe jij even alsof je iemand kent, vieze fokkert. 166 berichtjes per dag..man man.
GGMM - degelijke mod, jammer dat hij voor ajax isquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terechte gedachte.
Maar ik hoop dat het tijdens de 2e helft weer wat normaler wordt hier.
Ik maak me nie druk hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap niet waar je je druk om maakt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |