Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.quote:Op zondag 2 december 2012 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moet ook wel af en toe wat water of sap drinken, hoor. Alcohol onttrekt enkel vocht.
quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Dat valt me dan weer alleszins mee.quote:Op zondag 2 december 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ipv een liter cola na het eten drinkt hij tegenwoordig een halve liter water na het eten, die kant-en-klaar zooi is vaak best zout. Sap drinkt-ie niet, daar heeft-ie pillen voor.
Vind ik ook, een inval van de ME met traangas lijkt me adequaatquote:Op zondag 2 december 2012 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de politie zou moeten ingrijpen bij mensen die nu al hun kerstboom opgetuigd hebben staan.
Oop houdt er niet van als een ander zijn thunder stealsquote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich een beetje ziekjes? Maar alleen hij weet wat echt ziek zijn is en zij moet niet zeuren?
Met Feyenoord kom je hier wel weg inderdaad, de verstandhouding met die andere club is wat problematischer.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, een Ajaxbal doet het goed in Den Haag .....
Da's wel mooi aan die kunstbomen hè. Dat kan desnoods ergens in juni, als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januari
Zet jij wel een echte neer?quote:
Kerstquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zet jij wel een echte neer?
Gezellig als die uit gaat vallen!
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksquote:
Jij bent echt een romanticus, hè?quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hè, zeg me dat het niet waar is ...... ga je een kerstboom neerzetten, is het nog zo'n plastic ding ook dat niet eens ruikt, hoe sfeerloos kun je zijn ......... Het idee ... Mijn god doe dan gewoon niksZet een ficus neer, een dadelpalm, een vingerplant, godsamme een cactus, .... maar een stuk plastic en dat dan een boom noemen, tjeezus
Jawelquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent echt een romanticus, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |