SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Gvd Ajacied422, normaal ben je binnen 2 seconden er als de kippen bij om een topic te openen, wacht ik geduldig gebeurt er weer niets.![]()
Ik gok dat hij aan het eten is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
Gvd Ajacied422, normaal ben je binnen 2 seconden er als de kippen bij om een topic te openen, wacht ik geduldig gebeurt er weer niets.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Tsja, wat wil je met Jenkinson en Mertesucker achterin
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
FT Liverpool 2-0 Southampton.
Helaas, wel dik verdiend.
Ik ga maar is omkleden en richting De Kuip, straks maar op me gemak alles terugkijken bij MOTD![]()
nog 8 te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef sausagin het volgende:
Arsenal staat nu 10de in het klassement :s , swansea en stoke er over“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
1-0quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
FT Liverpool 2-0 Southampton.
Helaas, wel dik verdiend.
Ik ga maar is omkleden en richting De Kuip, straks maar op me gemak alles terugkijken bij MOTD
Maar had makkelijk 6-0 moeten zijn, vraag me af welke spits ze in januari halen.![]()
Huntelaar, maar ik vraag me af in hoeverre dat een sportieve verbetering is (wat het eigenlijk helemaal niet is)quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
1-0
Maar had makkelijk 6-0 moeten zijn, vraag me af welke spits ze in januari halen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
oops UnitedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
oops?quote:
Die winnen echt nog wel hoor![]()
Come-back ploeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
De Gea gepasseerd of is ie nog geblesseerd ofzo ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1-1
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oops?
Die winnen echt nog wel hoor![]()
Come-back ploeg1-1
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat gaat snelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rooney
2-2 jezus
Reading![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een beetje voorzichtig ingeschat, of bedoelde je na de 1e helft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als je nu pas gaat kijken dan zou je denken dat je je een uur vergist hebt en ze om 17.30 uur begonnen zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu even een half uurtje rustig aandoen beide en ze kunnen het laatste half uur weer los.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig ingeschat, of bedoelde je na de 1e helft?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wayne
Moet zo wegword vanavond echt match of the day kijken
7 goals in 35 minuten. Iedere 5 minuten een goal dus. 9-9 kan ook nog,
Was war voorzichtig met mijn 6-6 idd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie is de commentator?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja dus. Maar goed, dat heft het buitenspeldoelpunt van v Persie dan weer op.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Was toch geen buitenspel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dus. Maar goed, dat heft het buitenspeldoelpunt van v Persie dan weer op.sig verwijderd door FA![]()
Volgens mij wel. Heel krap, maar toch.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het was geen buitenspel, met lijn is dat heel duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
swansea
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Commentaar op engels gezet.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Tijd voor een doelpuntjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Welbeck komt er toch niet in voor vPersie hé???
Ja dus
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 20:02:08 ]![]()
Dan schakel ik meteen maar weer uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Welbeck komt er toch niet in voor vPersie hé???
know'm sayin?
word? word.![]()
Kheb hem al op EL1quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dan schakel ik meteen maar weer uit![]()
![]()
Sunderland mag nog wel zijn best gaan doen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Giroud.
Arsenal subs: Martinez, Jenkinson, Squillaci, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Podolski.![]()
Wat een schwalbe van Cazorla zeg
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
1-0
quote:
Piers begrijpt het.twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 16:28:30I'm not awarding a BOOM! for that - Cazorla did a shocking, blatant, dive. Ashamed to see an Arsenal player cheat so badly. reageer retweet
Piers is de grootste debiel op twitterquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Piers begrijpt het.twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 16:28:30I'm not awarding a BOOM! for that - Cazorla did a shocking, blatant, dive. Ashamed to see an Arsenal player cheat so badly. reageer retweet
Dat gehuil toen op vPersie
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 16:32:27 ]![]()
Ik moet altijd stiekem lachen om Piersquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
Hij heeft gewoon volkomen gelijk wat betreft die actie van Cazorla. Ik ben blij dat Arsenal weer eens voor staat, maar een schwalbe hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Piers is de grootste debiel op twitter
Dat gehuil toen op vPersieOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
0-3quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef sausagin het volgende:
Wat zit Swansea nu te doen , 0-2 achter tegen norwich , prutsers!
It Never Hurts To Help!![]()
Weer penalty voor de Gunners, deze keer terecht. 2-0.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Godverdomme zeg
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
United: De Gea, Rafael, Evra, Ferdinand, Evans, Valencia, Cleverley, Carrick, Young, Rooney, RVP
City: Hart, Zabaleta, Kompany (c), Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva, Aguero, Balotelli![]()
twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:37:04Opstelling Man Utd: De Gea, Rafael, Evra, Ferdinand, Evans, Valencia, Rooney, Carrick, Young, Van Persie, Cleverley reageer retweet
![]()
twitter:JamesHorncastle twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:35:28#mcfc: Hart Zabaleta Kompany Nastasic Clichy Silva Yaya Barry Nasri Aguero Balotelli reageer retweet
![]()
Toch nietquote:twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:46:26RT @MCFC: SUBS NEWS: Pantilimon, Maicon, Kolo Toure, Garcia, Tevez, Dzeko, Lescott reageer retweet
![]()
Hoppppaaaaaa
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die gaf hem aan Rooney. Maar daarvoor legde RVP hem heerlijk met de borst neer voor Young zodat die weg kon.quote:![]()
Klopt, RvPquote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die gaf hem aan Rooney. Maar daarvoor legde RVP hem heerlijk met de borst neer voor Young zodat die weg kon..
sig verwijderd door FA![]()
Jij vindt Toure zo slecht?quote:Op zondag 9 december 2012 14:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Dan zal man united nog wel meer scoren![]()
kolo touré - nastatic hebben nog niet samengespeeld denk ik?quote:
Toch belangrijk als verdedigingsduo , zeker tegen man usd![]()
nee ze missen niemand denk ik, lescott is fit(zit op de bank) maar nastatic kreeg voorkeur denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef JanCees het volgende:
Nastasic is ook maar een 19 jarig jochie. Ze missen ook nog een verdediger geloof iksd![]()
Vreemd.. Lescott speelde namelijk vorig seizoen alles samen met Kompany.quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
nee ze missen niemand denk ik, lescott is fit(zit op de bank) maar nastatic kreeg voorkeur denk ik.![]()
nastatic - kompany hebben de voorbije speeldagen aardig wat clean sheets opgebrachtquote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vreemd.. Lescott speelde namelijk vorig seizoen alles samen met Kompany.sd![]()
wahahahah aha
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Tijd geleden dat ik Toure heb zien spelenquote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Touré is bij lange na niet meer de speler die hij was.![]()
Everton : Howard, Coleman, Baines, Jagielka, Distin, Osman, Pienaar, Gibson, Fellaini, Mirallas, Jelavic
Tottenham : Lloris, Walker, Gallas, Caulker, Vertonghen, Lennon, Sandro, Dembele, Dempsey, Adebayor, Defoesd![]()
Ja die was geinigquote:know'm sayin?
word? word.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
City toneelstuk weer , kijk daarom is city nou een pauper clubniet dat ze dat als enige doen maar toch bij deze wedstrijd moet je dat gewoon niet doen
graag op anoniem![]()
Rebound was ook geen buitenspel... fucking sad die 1-2quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef KingRoland het volgende:
jezsu LAT VAN PERSIE! kon zo een mooie goal geweest zijn
1-2![]()
![]()
Het was de paal.quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef KingRoland het volgende:
1-2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paal.quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef KingRoland het volgende:
1-2![]()
IDD DIE MOEST ERIN maar sws alleen v persie kan zo dichtbij zijn bij zo een mooie goalquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef alors het volgende:
Jezus die trap op de paal van RVP was lekker
graag op anoniem![]()
Maakt niet uitquote:Op zondag 9 december 2012 15:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
jaja foutje!!!niet boos worden
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Dat maakt het juist spannend en wordt erover gesproken aldus het Zwitserse fossielquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef TheGeneral het volgende:
Balen.. Na een onterechte annulering van de 0-3, nu de 1-2.![]()
![]()
spannend joh , we weten toch dat man u gaat winnen alleen lachen wat city gaat doenquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef TheGeneral het volgende:
Balen.. Na een onterechte annulering van de 0-3, nu de 1-2.graag op anoniem![]()
Ja prijzenswaardig, maar of het slim was...quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef NLGooner het volgende:
Wat een verademing. Een speler valt nietknow'm sayin?
word? word.![]()
Scholer er in graag.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef NLGooner het volgende:
Wat een verademing. Een speler valt niet![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
had ie ook maar voordeel moeten geven bij die goal van Youngquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ahhahaha, cleverley lag opeens 3 meter verder![]()
Crouch-2quote:Op zondag 9 december 2012 16:15 schreef Sasman het volgende:
Dzeko zo'n goeie voetballer. Tjonge toch waarom gaat die nergens anders spelen?![]()
![]()
Omdat geld.quote:Op zondag 9 december 2012 16:15 schreef Sasman het volgende:
Dzeko zo'n goeie voetballer. Tjonge toch waarom gaat die nergens anders spelen?Snelle Egel![]()
DIT IDDquote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dat publiek van City toch een idioot volkgadverdamme
VAN PERSIE![]()
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
ja was ook zoquote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens mij zag ik in een flits zelfs die gast op het veld staan? Vlakbij Ferdinand..I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dat publiek van City toch een idioot volkgadverdamme
![]()
Dacht ik ook te hebben gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 16:23 schreef kilozout het volgende:
Ik dacht dat Ferdinand zichzelf sloeg toen hij een beetje met z'n shirt begon te zwaaien.
Trotse Belg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: