Zandzakken plaatsen bij een overstromingquote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef EDkataantje het volgende:
Hallo
Voor de natresers een vraag:
Ben bij de voorlichting geweest, keuringen binnenkort. Maar de vraag, welke taken heb jij als natres de laatste tijd gedaan?
Kan me er steeds weinig bij voorstellen, die voorlichtings filmpjes (greenbox etc) leuk.. maar realistisch? Hoe vaak komt dat nou voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2:48 , 4:12quote:
Wat is het probleem? Dat arm embleem van luchtmobiel? Dat is omdat de natres onder brigades vallen sinds vorig jaar.quote:[..]
2:48 , 4:12
Wat een idioot.. en dat de programma makers van dit filmpje het nog uitvergroten ook![]()
wat slecht, gay
Gasten van 10 hebben de stier, van 20 de valk en van 30 de rino. Ook wij vonden het jammer dat onze 'steek onder water' weg moest maar het is niet anders. Komt trouwens nu wel terug in de nieuwe borstemblemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
2:48 , 4:12
Wat een idioot.. en dat de programma makers van dit filmpje het nog uitvergroten ook![]()
wat slecht, gay
Oke, dat is lekker duidelijk weer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef JaFFe het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat arm embleem van luchtmobiel? Dat is omdat de natres onder brigades vallen sinds vorig jaar.
Redelijk uitgebreid gecommuniceerd. We zijn teruggebracht naar 3 bataljons, iedere brigade heeft 1 natres bataljon gekregen.quote:
Dan ligt het aan mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Druid het volgende:
[..]
Redelijk uitgebreid gecommuniceerd. We zijn teruggebracht naar 3 bataljons, iedere brigade heeft 1 natres bataljon gekregen.
Je hebt bij de voorlichting toch gewoon het solicitatiepakket gehad neem ik aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef EDkataantje het volgende:
Mmm.. wie weet waar ik naartoe kan bellen voor het volgende:
Begin vd week naar voorlichting geweest, na 24h zou je dan moeten kunnen solliciteren via de website. Maar er staat na het inloggen nog steeds 'je moet de voorlichting nog bezoeken'..
Correct, dit is de nieuwe manier van solliciteren. De papieren paketten worden niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:03 schreef EDkataantje het volgende:
Nope, je moet aanwezig zijn geweest bij een voorlichting, daar strepen ze aan dat je bent geweest en je krijgt dan een mailtje met de sollicitatie link, binnen 24h is er gezegd daar.
Waarschijnlijk nieuwe sollicitatie manier?
Maar geen mail en wanneer er ingelogd wordt bij werkenbijdefensie nog steeds de melding dat je de voorlichting nog dient bij te wonen.
Bedankt voor je reactie, de mail is inmiddels binnen. Gewoon wat meer geduld tonen dan ze zelf aangeven ;-) Nu het volgende mailtje afwachten..quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:49 schreef CpV het volgende:
[..]
Correct, dit is de nieuwe manier van solliciteren. De papieren paketten worden niet meer gebruikt.
Heb je een naam en nummer van een contactpersoon? Welk Bat wil je solliciteren en heb je bezocht voor de voorlichting?
Ik dacht -5/+5quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:04 schreef Geelman het volgende:
Welke sterkte lezen/brillenglazen mag je maximaal hebben?
Oei, dat zou voor mij dus al afkeur zijn...quote:
Misschien kan je er eentje lenen van je collega'squote:Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef Awsom het volgende:
Volgensmij is het -6/+5
// Ik heb trouwens na de AMO (afgerond op 15maart) nog niks gehoord van m'n compagnie, heb maar een mailtje gestuurd. Daarnaast al op 20 april mijn beëdiging in Steenwijk, maar heb nog geen DT jas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |