Schotel op je dak en je hebt gewoon beeldquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
Itv4 werkt niet meer bij mij, en andere streams ook niet
quote:
Ik doe geen uitsprakenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok op Anderson, wat denken jullie?
quote:
HIj komt lekker terugquote:
Failliet volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef SanAnt het volgende:
Ff tussendoor wat is er met J Klaasen aan de hand???
Is ie gestopt met darten??
Volgens mij heeft hij gewoon te veel uitgegeven, wat hij nu doet weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Smartegeld??
Maar dan kan ie toch nog wel spelen
Het wordt weer druk vanavond, de leukste voetbalwedstrijden en de leukste dartwedstrijden.quote:
Jeb darten op de stream en lekker voetbal kijken op tv.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt weer druk vanavond, de leukste voetbalwedstrijden en de leukste dartwedstrijden.
En over twee weken nonstop dartsquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb darten op de stream en lekker voetbal kijken op tv.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En over twee weken nonstop darts
Dinsdag al de loting. Ben wel benieuwd wat de loting voor Vos & Hendriks wordt op hun eerste WK.quote:
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag al de loting. Ben wel benieuwd wat de loting voor Vos & Hendriks wordt op hun eerste WK.
Co zal er wel in de eerste ronde uitgaan of hij treft Caven of Jones oid.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.
Co heeft wel altijd al het publijk achter zichquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.
Dat komt door de kraanvogel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Co heeft wel altijd al het publijk achter zich![]()
Ik geloof wel de meest geliefde nederlandse darter daar
Hier idem dito. Als het zo moet ga ik wel wat anders doen. Wil geen haperende stream hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:58 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft er iemand een goedwerkende link? Degene die ik gebruik hapert als een malle
Is ook in een bosgebiedquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:13 schreef luckass het volgende:
Wat is het voor vreemde hal waar ze staan trouwens?
Lijkt wel een tent.
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook een beetje last van haperingen, maar ik heb ook andere dingen openstaan.
Ja me 2 wat is dat vandaag. Gisteren deed di stream het geweldig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..
Ik heb Football Manager 2013 en 4 tabbladen internet openquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..
Wint nog wel heur niet stressenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef HulkHeld het volgende:
Facking hell v. Gerwen wat loop je te kloten..
Beaton kwam ook 4-0 voor en werd nog 5-4 voor Barneveld maar won tochquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef HulkHeld het volgende:
van 4-1 naar 4-5 is niet heel hoopgevend..
omdat je veel te pessimistisch bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:34 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom zie ik v. Gerwen dit niet meer winnen
Gelukkig kan MvG hem op het WK pas in een eventuele finale treffenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
Heb echt een hekel aan de taaiheid van die Hamilton, die gozer gooit altijd 180 wanneer hij hem moet gooien..
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:54 schreef HulkHeld het volgende:
Ja als v. Gerwen nou eens gewoon zijn legs had gehouden en niet altijd zo als een bezetene gooit, maar ook eens zijn tijd neemt.. 2x dubbel 20 en zo ongelooflijk snel gooien..
Nee, maar als hij nou trippel 20 gooit en een enkele bull, dan kan hij daarna toch wel effe zijn tijd pakken als hij weet dat het ongeveer zijn enige pijl daarvoor gaat worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]Zei je dat ook toenhij 7 pro tours won en de WGP
Tja zo gooit hij ze er ook vaak genoeg in. Hij had gewoon zijn vorm niet vandaag.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, maar als hij nou trippel 20 gooit en een enkele bull, dan kan hij daarna toch wel effe zijn tijd pakken als hij weet dat het ongeveer zijn enige pijl daarvoor gaat worden.
Ik kijk maar een klein beetje,quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef hafcfan het volgende:
Toch moet psv ff winnen anders staan die tering rooien bovenaan![]()
Ja misscien wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat zou de meest onterechte overwinning ooit zijn.
En de eerste partij met Cultheld: The SnakeBitequote:Op zondag 2 december 2012 09:15 schreef Ambrosius het volgende:
Vooral de laatste twee zijn op papier leuk.
Zeker weten, een halve finale tussen Taylor en Whitlock lijkt me wel interessant. Want Whitlock stond uitstekend te spelen tegen Baxter. 109.54 gemiddeld en 11 legs gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 09:15 schreef Ambrosius het volgende:
Vooral de laatste twee zijn op papier leuk.
Fenomenaal ja. Kan er weinig van zien, want heracles speelt om half 3.quote:Op zondag 2 december 2012 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, een halve finale tussen Taylor en Whitlock lijkt me wel interessant. Want Whitlock stond uitstekend te spelen tegen Baxter. 109.54 gemiddeld en 11 legs gespeeld.
quote:Op zondag 2 december 2012 12:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik gok de volgende spelers in de halve finales: Huybrechts, King, Taylor, Whitlock
Hij gaat lekker.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HuybrechtsGod zij dank.
Schakel die mafkees Wright uit doe het
Lol. Zo erg is ie ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HuybrechtsGod zij dank.
Schakel die mafkees Wright uit doe het
Hoeveel is het geworden?quote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Netjes Kim
Vanavond Pipe of King inmaken.
Kingquote:Op zondag 2 december 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
10-7 Pipe.
Pipe - Huybrechts in de finale
Wie gaat dit winnen?quote:
Andersonquote:Op zondag 2 december 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopsakee 136 finish Anderson en we zijn op 8-7
Het werd toch nog spannend.quote:
het WK*quote:Op zondag 2 december 2012 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, je moet niet blijven missen tegen Whitlock natuurlijk. Wanneer zal Whitlock de WK winnen?
Ja tikfoutje. Ik wilde "de PDC Wereldkampioenschappen" tikken om het onderscheid te maken tussen PDC en BDO, maar bedacht me dat jullie dat verschil wel zouden snappen.quote:
Heb je een punt.quote:Op zondag 2 december 2012 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De kan ook, de wereldkampioenschappen.
Ik denk het niet, Taylor is weer erg goed.quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Whitlock kan stunten tegen Taylor (ik ga er even vanuit dat hij wint van Hamilton)
quote:Op zondag 2 december 2012 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Rot op jongens Hammilton pakt Taylor met 10-2
quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb het gezegd: Huybrechts, Pipe, Whitlock en Hamilton in de halve finales
frombar.tvquote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet niet wat het is met die streams, maar ze werken bij mij voor geen meter..
Dat vind ik niet meer, ook al is hij dat wel gezien de ranglijst. Hij haalt zijn niveau nauwelijks meer. Volgens mij vind hij het allemaal wel welletjes langzamerhandquote:Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik ben geen fan ,maar hij is wel de beste darter die op aarde rondloopt .
Dat wel, maar Hamilton kilt iedereen dit tournooi.quote:Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik ben geen fan ,maar hij is wel de beste darter die op aarde rondloopt .
Hij wil het WK winnen en dan stopt die denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat vind ik niet meer, ook al is hij dat wel gezien de ranglijst. Hij haalt zijn niveau nauwelijks meer. Volgens mij vind hij het allemaal wel welletjes langzamerhand
Het WK gaat hij niet winnen. Mark my words.quote:Op zondag 2 december 2012 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij wil het WK winnen en dan stopt die denk ik.
Geloof ik ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het WK gaat hij niet winnen. Mark my words.
PHILBAASquote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Ongelofelijk.
Hamilton met zijn pijl boven de 20![]()
''arrogant''quote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou voor Taylor zjn die arogante klootzak![]()
quote:
Wat alles als hij wint helemaal lijp doen en dat gemaakte lachje. En als hij verliest gaat die huilen zoals tegen Michael.quote:Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''arrogant''
Wat is er arrogant aan hem?
Mag dat niet?quote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat alles als hij wint helemaal lijp doen en dat gemaakte lachje. En als hij verliest gaat die huilen zoals tegen Michael.
Jawel als je dan je verlies ok neemt als een kerel en dan niet zielig gaan doen. Hij en Barney zijn de slechste verliersers die er zijnquote:
Taylor is juist een goede verliezer hoor, ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel als je dan je verlies ok neemt als een kerel en dan niet zielig gaan doen. Hij en Barney zijn de slechste verliersers die er zijn
quote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor is juist een goede verliezer hoor, ik weet niet waar je het over hebt.
Je gebruikt alleen MVG - Taylor als argument. Ik wil meer argumenten zien.quote:Op zondag 2 december 2012 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Hou toch op man. Toen hij tegen MVG speelde liep di ook te huilen tijdens de wedstjd terwijl er niks was en daar heeft die heel veel crediet mee verspeeld en als het plubliek hem uitfluit gaat hij verontwaardigd kijken zo van wrm fluiten naar mij?? Terwijl hij er niks aan doet als Lewis,king en noem maar op worden uitgefloten en hun huilen niet om het plubliek dat doet alleen Taylor.
Nee jij zegt dat Taylor een goeie verliezer is en dat was al een voobeeld dat hij dat helemaal niet is en ik kan er nog wel meer vinden. Alleen dat gemaaakte spel van hem alquote:Op zondag 2 december 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gebruikt alleen MVG - Taylor als argument. Ik wil meer argumenten zien.
Geef dan wat extra voorbeelden als ondersteuning van je meningquote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat Taylor een goeie verliezer is en dat was l ee voobeeld dat hij dat helemaal niet is en ik kan er nog wel meer vinden. Alleen dat gemaaakte spel van hem al![]()
3-0 achter staat hij op een vloertournooi. Wat denk je? Iemand fluit hem uit en gaat ie lopen huilen en loopt ie van het podium af en ook nog tegen Van Barneveld en hij kwam niet terug. Wat een klootzak ben je dan. Barney won trouwens automatische met 6-0.quote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef dan wat extra voorbeelden als ondersteuning van je mening
Bron?quote:Op zondag 2 december 2012 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-0 achter staat hij op een vloertournooi. Wat denk je? Iemand fluit hem uit en gaat ie lopen huilen en loopt ie van het podium af en ook nog tegen Van Barneveld en hij kwam niet terug. Wat een klootzak ben je dan. Barney won trouwens automatische met 6-0.
Ga maar naar het stars of darts forum, heb je voorbeelden te over en de engelsen hekelen hem al langer. Je kan het een grote speler vinden, maar hij is niet de sportiviteit zelfde zoals MVG dat wel is en een Andy Hamilton.quote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef dan wat extra voorbeelden als ondersteuning van je mening
nog steeds geen beeldbewijs.quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga maar naar het stars of darts forum, heb je voorbeelden te over en de engelsen hekelen hem al langer. Je kan het een grote speler vinden, maar hij is niet de sportiviteit zelfde zoals MVG dat wel is en een Andy Hamilton.
Inderdaad. Altijd die interviews waar mensen zeggen dat ze zo'n "echte winnaar" zijn, en dat ze zelfs hun kleine neefje niet laten winnen met ganzeborden omdat ze zo'n "echte winnaar" zijn en iedereen vindt dat dan top, een winnaarsmentaliteit noemen ze het dan. Ook al gaat het nergens om en is zo'n klein manneke blij te maken met een keer zo'n spel te winnen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso, waarom zou je een 'goede' verliezer moeten zijn?
Dat is wat anders dan een onsportieve verliezer. Als je veel wedstrijden van Taylor hebt gezien weet je dat hij altijd het plubliek mee heeft en zijn tegenstander bijna altijd word uitgefloten en daar doen ze niks aan, maar als meneer Phil dan word uitgefloten oh dan is de wereld te klein. Dat geld trouwens ook voor Barney.Phil is trouwens wel een levende legende, maar ik vergeet nooit meer hoe Manley hem voor lul zette.quote:Op zondag 2 december 2012 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso, waarom zou je een 'goede' verliezer moeten zijn?
Ik zie Barney zel-den zeiken als hij wordt uitgefloten hoor. Of überhaupt zeiken op het podium. Ik kan me 1 keer herinneren over een verkeerde locatie van het bord (klopte na nameten) en een keer over een airco waar vervolgens heel de week door heel veel andere kandidaten ook over werd geklaagd. Sowieso is dat iets wat hem voornamelijk in Nederland ten deel valt, in England is dat niet zo. Het enige "onsportieve" wat Barney heeft is dat hij compleet verrot kan zijn als hij verliest. En als ze je dan direct een microfoon onder je bek duwen zeg je niet de meest sportieve zaken.quote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een onsportieve verliezer. Als je veel wedstrijden van Taylor hebt gezien weet je dat hij altijd het plubliek mee heeft en zijn tegenstander bijna altijd word uitgefloten en daar doen ze niks aan, maar als meneer Phil dan word uitgefloten oh dan is de wereld te klein. Dat geld trouwens ook voor Barney.Phil is trouwens wel een levende legende, maar ik vergeet nooit meer hoe Manley hem voor lul zette.
Oh je begrijpt me verkeerdquote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie Barney zel-den zeiken als hij wordt uitgefloten hoor. Of überhaupt zeiken op het podium. Ik kan me 1 keer herinneren over een verkeerde locatie van het bord (klopte na nameten) en een keer over een airco waar vervolgens heel de week door heel veel andere kandidaten ook over werd geklaagd. Sowieso is dat iets wat hem voornamelijk in Nederland ten deel valt, in England is dat niet zo. Het enige "onsportieve" wat Barney heeft is dat hij compleet verrot kan zijn als hij verliest. En als ze je dan direct een microfoon onder je bek duwen zeg je niet de meest sportieve zaken.
Hij is tegenwoordig zo slim om gewoon weg te lopen en pas later een interview te geven. Ook dat is weer onsportief natuurlijk volgens velen.
En Taylor tja... als je 15 jaar ongenaakbaar ben kan ik me best voorstellen dat het wel eens moeilijk voor hem is als hij a. verliest en b. het publiek niet meer altijd mee hebt.
Ik vind dat niet onsportief. Kan me best voorstellen dat het moeilijk is om mee om te gaan.
Barney vind ik ook niet zo onsportief meer, maar Taylors houding richting het plubliek wel en als hij 5-0 voor staar zijn het zijn vrienden en gaat hij er meer spelen, maar oh wee als ze eens kritische zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie Barney zel-den zeiken als hij wordt uitgefloten hoor. Of überhaupt zeiken op het podium. Ik kan me 1 keer herinneren over een verkeerde locatie van het bord (klopte na nameten) en een keer over een airco waar vervolgens heel de week door heel veel andere kandidaten ook over werd geklaagd. Sowieso is dat iets wat hem voornamelijk in Nederland ten deel valt, in England is dat niet zo. Het enige "onsportieve" wat Barney heeft is dat hij compleet verrot kan zijn als hij verliest. En als ze je dan direct een microfoon onder je bek duwen zeg je niet de meest sportieve zaken.
Hij is tegenwoordig zo slim om gewoon weg te lopen en pas later een interview te geven. Ook dat is weer onsportief natuurlijk volgens velen.
En Taylor tja... als je 15 jaar ongenaakbaar ben kan ik me best voorstellen dat het wel eens moeilijk voor hem is als hij a. verliest en b. het publiek niet meer altijd mee hebt.
Ik vind dat niet onsportief. Kan me best voorstellen dat het moeilijk is om mee om te gaan.
Ik kom net aan, koffie bij de handquote:
Deze vind ik niet zo leuk hoor. Zie Pipe wel winnen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
Andere halve finale wordt ook een leuke partij.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo leuk hoor. Zie Pipe wel winnen.
Het zou me niet verbazen, het ligt dicht bij elkaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan? of denk je dat kim wint
Ik vind het wel een leuke wedstrijd hoor. En Kim Huybrechts wint natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan? of denk je dat kim wint
Ik gun het Pipe welquote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, het ligt dicht bij elkaar.
Mwah niveau valt me nog een beetje tegen, maar dat komt ook door het tempo van Pipe zo kan Kim nooit los komen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke wedstrijd hoor. En Kim Huybrechts wint natuurlijk.
Schema was wel een beetje raar inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Kim haalt de finale door van Vincent,wright,pipe te winnen en nog iemand dat kan toch niet man.
Vloertoernooi presteren hé, dan krijg je dat niet.quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef luckass het volgende:
Kim.
[..]
Schema was wel een beetje raar inderdaad.
Das wel mooi. Hoe hoog staat hij al die wint?quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kimmetje 21e op de wereldranglijst nu.
17e.quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das wel mooi. Hoe hoog staat hij al die wint?
Dan nog dit sloeg nergens op alle goeien zaten in de ondste helft.quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vloertoernooi presteren hé, dan krijg je dat niet.
Velen slaan vloertoernooien over, dan krijg je die puinhoopquote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan nog dit sloeg nergens op alle goeien zaten in de ondste helft.
Toch geef ik hem weinig kans in de finale of hij moet er 2 tandjes bij doen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
17e.
Op het WK treft hij in de tweede ronde Wes Newton als alles volgens verwachtingen gaat.
Ja precies moeten ze iets anders regelen. Nu kun je weer zo'n rare winnaar krijgen net als Painter.quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velen slaan vloertoernooien over, dan krijg je die puinhoop
Wat moeten ze er aan doen dan? Enig juiste format imo.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja precies moeten ze iets anders regelen. Nu kun je weer zo'n rare winnaar krijgen net als Painter.
Nee totaal niet. Gewoon de hoogste van dee wereld ranglijst en dan de laagste, want nu zijn die schema's echt te gek voor woorden. Maarja das ook oneerlijk. Eigenlijk is het gewoon een tournooi waar de loting 80% betaalt.quote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze er aan doen dan? Enig juiste format imo.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Gewoon de hoogste van dee wereld ranglijst en dan de laagste, want nu zijn die schema's echt te gek voor woorden. Maarja das ook oneerlijk. Eigenlijk is het gewoon een tournooi waar de loting 80% betaalt.
Als alle spelers geplaats zijn en dan de loting op basis van de echte OOM. Maar dat kan ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |