Schotel op je dak en je hebt gewoon beeldquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
Itv4 werkt niet meer bij mij, en andere streams ook niet
quote:
Ik doe geen uitsprakenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok op Anderson, wat denken jullie?
quote:
HIj komt lekker terugquote:
Failliet volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef SanAnt het volgende:
Ff tussendoor wat is er met J Klaasen aan de hand???
Is ie gestopt met darten??
Volgens mij heeft hij gewoon te veel uitgegeven, wat hij nu doet weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:41 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Smartegeld??
Maar dan kan ie toch nog wel spelen
Het wordt weer druk vanavond, de leukste voetbalwedstrijden en de leukste dartwedstrijden.quote:
Jeb darten op de stream en lekker voetbal kijken op tv.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt weer druk vanavond, de leukste voetbalwedstrijden en de leukste dartwedstrijden.
En over twee weken nonstop dartsquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb darten op de stream en lekker voetbal kijken op tv.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En over twee weken nonstop darts
Dinsdag al de loting. Ben wel benieuwd wat de loting voor Vos & Hendriks wordt op hun eerste WK.quote:
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag al de loting. Ben wel benieuwd wat de loting voor Vos & Hendriks wordt op hun eerste WK.
Co zal er wel in de eerste ronde uitgaan of hij treft Caven of Jones oid.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.
Co heeft wel altijd al het publijk achter zichquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb ik ook en ben benieuwd wat ze laten zien. Co boeit me niet zoveel, die weet altijd hoe het beter moet, maar zakt zelf verder en verder.
Dat komt door de kraanvogel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:40 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Co heeft wel altijd al het publijk achter zich![]()
Ik geloof wel de meest geliefde nederlandse darter daar
Hier idem dito. Als het zo moet ga ik wel wat anders doen. Wil geen haperende stream hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:58 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft er iemand een goedwerkende link? Degene die ik gebruik hapert als een malle
Is ook in een bosgebiedquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:13 schreef luckass het volgende:
Wat is het voor vreemde hal waar ze staan trouwens?
Lijkt wel een tent.
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook een beetje last van haperingen, maar ik heb ook andere dingen openstaan.
Ja me 2 wat is dat vandaag. Gisteren deed di stream het geweldig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..
Ik heb Football Manager 2013 en 4 tabbladen internet openquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb het ook wanneer ik geen andere dingen open heb staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |