quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Heb het niet specifiek over fok, ook irlquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
Hangt maar net af hoe wanhopig ze zijn.
Wanhopige mannen in de gevangenis worden homo... op fok worden ze onderdanig.
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Dagkaart het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd hoe je eruit ziet als ze zo wanhopig worden!
Mensen op fok leven ook irl.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Heb het niet specifiek over fok, ook irl
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachtequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachte
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe denken jullie over de (onbewuste) onderdanigheid van mannen?
Heel Twillight is overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Doet me denken aan deze scene uit Twillight. Ook zo overdreven vind ik
Nou ja dat gedeelte dat Jake in de lucht transformeert in een weerwolf is dan nog wel weer coolquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel Twillight is overdreven
Ja, dat is waar. Ik kan er wel tegenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben blij dat de TS bewapend is tegen dit soort sweet-talking. Het zijn juist de laagste kwaliteit mannen (die snappen dat ze met normaal gedrag geen kans maken) die zich heel zoetsappig gaan opstellen als ze je willen.
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?
Nou het is geen gedrag van een normaal persoon in ieder geval hoor. Maar goed dat heb je zelf ook wel door hoop ik?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Ze koppelen hun eigenwaarde, of eerder het gebrek daaraan, aan het kunnen 'krijgen' van iemand met een bepaald uiterlijk, ze voelen zich niet goed genoeg daarvoor, vandaar een houding van onderdanig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Hun gedrag gaat dan echt op de zelf vernederende richting af.
Ah dus het werkt bij jou?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?
Misschien niet bij mij, maar wel bij andere vrouwen
Mja dat gaat nog welquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja dat gedeelte dat Jake in de lucht transformeert in een weerwolf is dan nog wel weer cool
Ik zeg dan dat ze zich voor mij niet hoeven te verlagen, dus ik wijs ze wel op hun gedachtekronkels en ik speel niet met hun verlangens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:55 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ze koppelen hun eigenwaarde, of eerder het gebrek daaraan, aan het kunnen 'krijgen' van iemand met een bepaald uiterlijk, ze voelen zich niet goed genoeg daarvoor, vandaar een houding van onderdanig.
Hoe reageer jij daar vervolgens op?
Naja als ik met mijn "normale" gedrag je niet kan krijgen, dan rot je maar fijn een eind op. Voor jou 20.000 anderen. Ten minste zo denk ik altijd, maar vaak zie ik het andersom dat de wat knappere vrouwen anders behandelt willen worden alsof hun het zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben blij dat de TS bewapend is tegen dit soort sweet-talking. Het zijn juist de laagste kwaliteit mannen (die snappen dat ze met normaal gedrag geen kans maken) die zich heel zoetsappig gaan opstellen als ze je willen.
Ow oke die post was te lezen alsof het bij jou wel werkte maar bij andere vrouwen wel met minder gekwijlquote:
Ze denken dat als ze je op een voetstuk zetten, dat je hun dan leuk vindt. Die doe je ook, maar je vindt de aandacht leuk en niet de mannen op een romantische basis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Na al die klaagtopics over vrouwen, een topic over jawel... mannen. Het valt me op dat als ze me via de cam of foto’s hebben gezien zich heel anders beginnen te gedragen. Eerst is het altijd normaal en relaxed, daarna passioneel.
Ze stellen zich opeens heel onderdanig op en zeggen de meest vage dingen voor mij te willen doen. Zijn mannen dan van nature onderdanig? Dat ze alles voor de vrouw van hun dromen over hebben?
Even wat voorbeelden, anders wordt er misschien niet begrepen wat ik bedoel. Ik krijg dan commentaar als deze:
- Je hebt me helemaal onder controle...
ik was gewoon zwaar onder de indruk van je verschijning...
…en ik ben overgeleverd aan je onweerstaanbare vrouwelijkheid
- Je maakte me weerloos...Ik snak naar wat vrouwelijk schoon van jouw niveau
Het is ergens ook wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
Gatverdamme ik zou spontaan wegrennen.
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.quote:
Inderdaad, veel vrouwen vinden geslijm heel vervelend. Maar ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe heeft dus toch effect op jou
Toen ik deze post las besefte ik hoe erg we op 1 lijn liggen. Nog nooit heb ik dit gevoel gehad, alsof 2 zielen 1 worden..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.
Mannen die zulke bullshit verkondigen, hebben geen zelfrespect en missen zelfvertrouwen.
Als je in mijn broekje wil, gewoon vragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Toen ik deze post las besefte ik hoe erg we op 1 lijn liggen. Nog nooit heb ik dit gevoel gehad, alsof 2 zielen 1 worden..
ach, een foto is niet nodigquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
maare, post es een pica dan. kunnen wij even kijken of die mannen terecht beginnen te slijmen.
Nee ik heb geen zelfrespect en mis zelfvertrouwen dus ik kan dat niet zo direct vragenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je in mijn broekje wil, gewoon vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Heeft niets met zelfrespect en zelfvertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.
Mannen die zulke bullshit verkondigen, hebben geen zelfrespect en missen zelfvertrouwen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zelfrespect en mis zelfvertrouwen dus ik kan dat niet zo direct vragen
Dan houdt het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik kreeg je in ieder geval wel zo ver dat als ik het had gevraagd je wel ja had gezegd. Dat is ook wel een goed tekenquote:
Ja, lieverd. Je kreeg me goed ver met één zinnetje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik kreeg je in ieder geval wel zo ver dat als ik het had gevraagd je wel ja had gezegd. Dat is ook wel een goed teken
Één zinnetje kan genoeg zijn om de band die wij hebben naar het volgende niveau te tillen. Samen zijn we niet te stoppenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, lieverd. Je kreeg me goed ver met één zinnetje.
en in het echt (live live) nog beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:18 schreef Miss.X het volgende:
[..]
En live (bijv. skype) komt een persoon meer tot zijn/haar recht dan enkel een ''fotootje''.
Sure babequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Één zinnetje kan genoeg zijn om de band die wij hebben naar het volgende niveau te tillen. Samen zijn we niet te stoppennwly
Thats what I likequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke genoeg geslijmdtijd voor hardcore actie
Moet zijn TS's topic. Topicstarter eindigt niet op een s dus dan volgt de 's nog wel. Maar ja we gaven aan waarom jongens het soms doen. Ik deed wat hen deden en het had wel deels effect. Uiteindelijk wil je me toch en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Thats what I like![]()
Nou vervuilen we TS' topic, is niet leuk.
Nou vind ik je nog leuker.... Mannen die denken alles te weten...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet zijn TS's topic. Topicstarter eindigt niet op een s dus dan volgt de 's nog wel. Maar ja we gaven aan waarom jongens het soms doen. Ik deed wat hen deden en het had wel deels effect. Uiteindelijk wil je me toch en daar gaat het om.
Mannen weten ook allesquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou vind ik je nog leuker.... Mannen die denken alles te weten...
Ik hou van vrouwen die zeggen dat mannen alles denken te weten als de man iets stelt wat gewoon zo isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou vind ik je nog leuker.... Mannen die denken alles te weten...
Eh.. Nee.. Maar als jij dat denkt, tuurlijk lieverd.quote:
JA!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die zeggen dat mannen alles denken te weten als de man iets stelt wat gewoon zo isWil nog wel meer taalkundige feitjes geven als dat je hotspot aanwakkert
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh.. Nee.. Maar als jij dat denkt, tuurlijk lieverd.
[..]
JA!!!!
Ja snap ik, maar sommige mannen hebben daarbij ook de behoefte om hun genegenheid te tonen met lieve woorden en ik vind niet dat men dat per se moet afstompen omdat het zogenaamd te slijmerig overkomt. Sommigen uiten nou eenmaal op die manier hun gevoelens en dat gaat automatisch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Het betekent dat we willen neuken TS.
Dat is wel zo'n beetje afgezaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nou heh.
hoe gaat het trouwens met je crush op rf?
/offtopic
Nou ja, ik zou dat soort lieve woordjes over een griet die ik net gezien heb via de webcam niet zomaar zeggen, dan moet je echt een enorm lekker wijf zijn wil ik dat soort dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:37 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar sommige mannen hebben daarbij ook de behoefte om hun genegenheid te tonen met lieve woorden en ik vind niet dat je dat per se moet afstompen omdat het zogenaamd te slijmerig overkomt. Sommigen uiten nou eenmaal op die manier hun gevoelens en dat gaat automatisch.
wauw. dat schept mogelijkheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw. dat schept mogelijkheden.Ik ging er gewoon goed over na denken. Maar ik was in de eerste plaats niet geobsedeerd ofzo, dat maakten mensen in dat topic ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
apart was het wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon goed over na denken. Maar ik was in de eerste plaats niet geobsedeerd ofzo, dat maakten mensen in dat topic ervan.
Haha je hebt het onthouden en dawg ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:40 schreef Scorpie het volgende:
Oh jij bent die chick die verliefd was op Ralph Fiennes en die een brief wilde schrijven om haar maagdelijkheid aan hem te verliezen
was een pareltje, dat topic.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:41 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha je hebt het onthouden en dawg ook
ja. en wat heb je nu geleerd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:43 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op fok blijft alles je achtervolgen....blijkt wel
Ja maar lieve schat, dat was wel een tikkeltje gestoord van je he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:43 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op fok blijft alles je achtervolgen....blijkt wel
wat bedoel je?quote:
Je kunt het gestoord noemen of gewoon jezelf durven zijn en ik ben/was niet geobsedeerdquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, dat was wel een tikkeltje gestoord van je he.
Oke.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Miss.X het volgende:
Je kunt het gestoord noemen of gewoon jezelf durven zijn en ik ben/was niet geobsedeerd
Netjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef Miss.X het volgende:
Ik zeg dan dat ze zich voor mij niet hoeven te verlagen, dus ik wijs ze wel op hun gedachtekronkels en ik speel niet met hun verlangens.
Nja overdreven onderdanige opmerkingen laten ze dan wel achterwege. Maar ze blijven nog steeds lief doen etc.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef Canillas het volgende:
[..]
NetjesHoe reageren zij daarop? Veranderd er wat of vinden ze dat lastig?
Tegen mij zijn ze dan teminste gelukkig nog eerlijk daarinquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze willen je gewoon keihard nemen. De makkelijkste manier om dat te doen is om een vrouw in te palmen.
Lieve woordjes zijn de makkelijkste en snelste manier om in je broekje te komen. De klootzak uithangen werkt niet altijd en duurt te lang.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nja overdreven onderdanige opmerkingen laten ze dan wel achterwege. Maar ze blijven nog steeds lief doen etc.
Als ze zich fake gedroegen dan zouden ze met gemak kunnen veranderen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon die behoefte om complimenten te geven en waarom moet een man dat per se onderdrukken.
Als je als vrouw daar weer op zo'n manier reageert van: je wilt alleen seks...is dat ook weer zo een dooddoener en achterdochtig, want hoeft niet altijd het geval te zijn dat ze het puur en alleen zeggen om in je broekje te komen.
Ja, dus je vind de complimenten fijn maar zou ze graag zonder onderdanigheid zien? Het was een klaagtopic toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Miss.X het volgende:
Nja overdreven onderdanige opmerkingen laten ze dan wel achterwege. Maar ze blijven nog steeds lief doen etc.
Als ze zich fake gedroegen dan zouden ze met gemak kunnen veranderen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon die behoefte om complimenten te geven en waarom moet een man dat per se onderdrukken.
Als je als vrouw daar weer op zo'n manier reageert van: je wilt alleen seks...is dat ook weer zo een dooddoener en achterdochtig, want hoeft niet altijd het geval te zijn dat ze het puur en alleen zeggen om in je broekje te komen.
Nou ken iemand die nog steeds aardig doet, terwijl hij me al 2 jaar kent en nog steeds niet in mijn broekje is gekomen, wat heb je daar op te zeggen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieve woordjes zijn de makkelijkste en snelste manier om in je broekje te komen. De klootzak uithangen werkt niet altijd en duurt te lang.
Nee geen klaagtopic. Ik was benieuwd naar hoe jullie denken over mannen die zich onderdanig opstellen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ja, dus je vind de complimenten fijn maar zou ze graag zonder onderdanigheid zien? Het was een klaagtopic toch?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Na al die klaagtopics over vrouwen, een topic over jawel... mannen
Was me even niet meer duidelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:25 schreef Miss.X het volgende:
Nee geen klaagtopic. Ik was benieuwd naar hoe jullie denken over mannen die zich onderdanig opstellen.
Zou hij je pakken als hij de kans kreeg?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ken iemand die nog steeds aardig doet, terwijl hij me al 2 jaar kent en nog steeds niet in mijn broekje is gekomen, wat heb je daar op te zeggen?
Ah ok, refereerde naar KLB. Waar jongetjes vaak over meiden zeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
[..]
Was me even niet meer duidelijk
Ja, maar welke man zou nou een vrouw (die ook wel zin heeft in een verzetje) afslaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou hij je pakken als hij de kans kreeg?
Sowieso haal je nu uitzonderingen aan om te doen alsof iets zo is terwijl het niet zo is maar oke.
Geeft toch juist aan dat hij misschien nog zo doet omdat het hem nog niet is gelukt. En ja het kan ook in zijn aard zitten. Maar als hij nog hoop heeft..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, maar welke man zou nou een vrouw (die ook wel zin heeft in een verzetje) afslaan?
En wat bedoel je precies met die laatste opmerking?
Ik wilde gewoon eens van het positieve uitgaan. Weet heus wel dat er mannen zijn die alleen lief doen om een vrouw het bed in te praten. Maar jij suggereert dus dat er bij elke man die aardig doet wel iets achter moet schuilen. Zoals seks willen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geeft toch juist aan dat hij misschien nog zo doet omdat het hem nog niet is gelukt. En ja het kan ook in zijn aard zitten. Maar als hij nog hoop heeft..
En die laatste opmerking gaat erover dat lief doen bij sommige meiden ook een stuk beter werkt dan de eikel spelen/zijn. Althans bij jou sowieso. En jij haalt dan een situatie aan die dat zou ontkrachten met 1 voorbeeld... net alsof een voorbeeld wat niet in dat plaatje past maakt dat het plaatje niet klopt.. snap je?
Tuurlijk is dat niet waar. Behalve op fok.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon eens van het positieve uitgaan. Weet heus wel dat er mannen zijn die alleen lief doen om een vrouw het bed in te praten. Maar jij suggereert dus dat bij elke man die aardig doet, er wel iets achter moet schuilen. Zoals seks willen?
Als ik zou suggereren dat elke man dat doet dan zou ik sowieso jouw uitzondering al niet erkennen alszijnde een uitzonderingquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon eens van het positieve uitgaan. Weet heus wel dat er mannen zijn die alleen lief doen om een vrouw het bed in te praten. Maar jij suggereert dus dat bij elke man die aardig doet, er wel iets achter moet schuilen. Zoals seks willen?
Goed puntquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ik zou suggereren dat elke man dat doet dan zou ik sowieso jouw uitzondering al niet erkennen alszijnde een uitzondering
tuurlijk wel. mits ze lekker is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet waar. Behalve op fok.
Maar ik denk dat meer mannen dat doen dan sommige meiden door hebben. Dat is het een beetje. En als je het niet door hebt en er vatbaar voor bent dan werkt het.quote:
Ja fokkers hebben een extra gen wat ervoor zorgt dat ze wel meiden willen pakken. Mensen zonder fok die slijmen wel zo bij meiden zoals in de OP van TS zonder sex te willen. Ze doen dat omdat ze onderdanig zijn en de meid lief vinden. Geen sexgedachtes bij!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet waar. Behalve op fok.
Is dat via internet niet veel moeilijker te peilen allemaal?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Miss.X het volgende:
Ik wilde gewoon eens van het positieve uitgaan. Weet heus wel dat er mannen zijn die alleen lief doen om een vrouw het bed in te praten. Maar jij suggereert dus dat er bij elke man die aardig doet wel iets achter moet schuilen. Zoals seks willen?
Via internet is dat sowieso wel het geval! Maar had het in die post niet alleen over het internetquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:57 schreef Canillas het volgende:
[..]
Is dat via internet niet veel moeilijker te peilen allemaal?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja fokkers hebben een extra gen wat ervoor zorgt dat ze wel meiden willen pakken. Mensen zonder fok die slijmen wel zo bij meiden zoals in de OP van TS zonder sex te willen. Ze doen dat omdat ze onderdanig zijn en de meid lief vinden. Geen sexgedachtes bij!
Correctie:quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieve woordjes zijn de makkelijkste en snelste manier om in je broekje te komen. De klootzak uithangen werkt niet altijd en duurt te lang.
Dat je hem niet seksueel aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ken iemand die nog steeds aardig doet, terwijl hij me al 2 jaar kent en nog steeds niet in mijn broekje is gekomen, wat heb je daar op te zeggen?
Auch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
En het is overigens het meest effectief bij vrouwen die helemaal niet zo knap zijn. Bij de échte knappe vrouwen werkt het vaak averechts, die zijn dat soort praat ondertussen vaak al beu.
Sorry TS, je bent tweede categorie.
Nou ik weet ook wel dat ik er niet lelijk uitzie. Ken genoeg knappe meiden die erg veel complimenten krijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
En het is overigens het meest effectief bij vrouwen die helemaal niet zo knap zijn. Bij de échte knappe vrouwen werkt het vaak averechts, die zijn dat soort praat ondertussen vaak al beu.
Heb je mooie zwarte haren?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik weet ook wel dat ik er niet lelijk uitzie. Ken genoeg knappe meiden die erg veel complimenten krijgen.
Dat noemen we friendzoned.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je bent denk een 7, wel oke, knapper dan 50% van de dames, maar geen 8 of 9, dus knapper dan 90% van de dames. Kortom, wel oke, geen hoogvlieger. Daarom komen de complimentjes aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik weet ook wel dat ik er niet lelijk uitzie. Ken genoeg knappe meiden die erg veel complimenten krijgen.
Kijk hoe iemand eruit ziet is een kwestie van smaak voor mij weer. Vrouwen met blond haar vind ik afschuwelijk om te zienquote:
Brunettes do it beter?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk hoe iemand eruit ziet is een kwestie van smaak voor mij weer. Vrouwen met blond haar vind ik afschuwelijk om te zien
Ja en zwart haar maakt mij hartje helemaal blijquote:
Haha ok, jammer dat ik geen hoogvlieger volgens jouw analyse benquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent denk een 7, wel oke, knapper dan 50% van de dames, maar geen 8 of 9, dus knapper dan 90% van de dames. Kortom, wel oke, geen hoogvlieger. Daarom komen de complimentjes aan.
Wil je lachen ? Bel hem op, zeg dat je zo geil als boter bent en je wilt dat hij je zo snel mogelijk van dat probleem komt verhelpen. Time vervolgens hoelang het duurt voordat hij bij je is.quote:
Jammer ? Waarom? Ben je tevreden met jezelf ? Das alles wat telt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha ok, jammer dat ik geen hoogvlieger volgens jouw analyse ben![]()
Typte het ook met een knipoogquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer ? Waarom? Ben je tevreden met jezelf ? Das alles wat telt.
Hahah foeiii tochquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed zo. Doe nu maar pic in DM, kijken of ik gelijk had
Hij zou denk ik binnen een minuut zijn huis uitgaan...ruwe schattingquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je lachen ? Bel hem op, zeg dat je zo geil als boter bent en je wilt dat hij je zo snel mogelijk van dat probleem komt verhelpen. Time vervolgens hoelang het duurt voordat hij bij je is.
Vanwaar die behoefte dan om naar bevestiging te zoeken? Doe je in dit topic ook. Als je het zo zeker weet, dan hoef je dat toch niet op FOK! bevestigd te zien?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk bevestiging wilde, zou ik toch pics plaatsen in S&G, userfoto's en in dit topic?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanwaar die behoefte dan om naar bevestiging te zoeken? Doe je in dit topic ook. Als je het zo zeker weet, dan hoef je dat toch niet op FOK! bevestigd te zien?
Nu is het allemaal nog spannender. Je ziet niks, maar verwacht het hoogste!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:06 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk bevestiging wilde, zou ik toch pics plaatsen in S&G, userfoto's en in dit topic?
Als je daadwerkelijk bevestiging van jezelf wilde dan gaf je die jezelf, om de persoon wie jij bent, en geen oppervlakkige zaken als je uiterlijk of foto's plaatsen in S&G, die hebben niks te maken met wie je bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:06 schreef Miss.X het volgende:
Als ik daadwerkelijk bevestiging wilde, zou ik toch pics plaatsen in S&G, userfoto's en in dit topic?
Ik heb geen verwachtingenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu is het allemaal nog spannender. Je ziet niks, maar verwacht het hoogste!!
Leuk hoor
Oww lelijke autistische nerdsquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Google lelijke autistische nerd en je vind er duizenden van mij
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
Gevonden ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:34 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Oww lelijke autistische nerdssnel googlen
Neuh, hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef FAUSTINO het volgende:
Foei zeg een beetje mannen zitten versieren in je topic
Wat precies?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Gary_Oak het volgende:
En wat nou als Ralph Fiennes dat zou zeggen, TS?
Ja maar als je zo mooi zou zijn zat je vast niet achter de webcamquote:Dat ze alles voor de vrouw van hun dromen over hebben?
Ja hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hm elke ochtend een ontbijtje op bed?
Webcammen is tof zolang de tegenpartij zijn of haar kleding maar aanhoudquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
Nee dat heet geilheid; ze willen meer.
[..]
Ja maar als je zo mooi zou zijn zat je vast niet achter de webcam
Jij was de onderdanige man?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Webcammen is tof zolang de tegenpartij zijn of haar kleding maar aanhoud
Ik heb het wel een paar keer gedaan om te kijken hoe het was. Ik ben niet elke avond aan het cammenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
Nee dat heet geilheid; ze willen meer.
[..]
Ja maar als je zo mooi zou zijn zat je vast niet achter de webcam
Zou kunnen als ik stoned ben ben ik altijd onderdanigquote:
Ik zou gevleid zijn!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Gary_Oak het volgende:
En wat nou als Ralph Fiennes dat zou zeggen, TS?
Ahaa, dan hangt het dus van de man af die het doet!quote:
Nou dat moet lukkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoorlekker, twee boterhammetjes met kaas voor mij, en neem zelf ook wat !
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef FAUSTINO het volgende:
Miss.X mag ik je zeggen dat je erg leuk overkomt?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijn
Schitterendquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Na al die klaagtopics over vrouwen, een topic over jawel... mannen. Het valt me op dat als ze me via de cam of foto’s hebben gezien zich heel anders beginnen te gedragen. Eerst is het altijd normaal en relaxed, daarna passioneel.
Ze stellen zich opeens heel onderdanig op en zeggen de meest vage dingen voor mij te willen doen. Zijn mannen dan van nature onderdanig? Dat ze alles voor de vrouw van hun dromen over hebben?
Even wat voorbeelden, anders wordt er misschien niet begrepen wat ik bedoel. Ik krijg dan commentaar als deze:
quote:Op zondag 2 december 2012 01:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Heel dit topic riekt naar zelfbevlekking en aandachsthoererij. Dat we met zijn allen even weten dat Miss X. wel zo indrukwekkend is dat ze bij de vleet dit soort berchten krijgt.
Dit soort posts maken het beeld dan af:
[..]
[..]
[..]
Schitterend
Ja, en dan vaak achteraf behoorlijk passief-aggresief blijken te zijn. Liever een normaal iemand.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
niet van toepassing bij mij in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Ja, ik kan ook lekkere koffie zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Droomvrouwtap je toevallig ook bier ?
....mijn handje ff vasthouden moet kunnenquote:Op zondag 2 december 2012 01:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik stoute plannen met je heb?
Mooi. Waar woont je vader? Koop ik je ff van hem over.quote:Op zondag 2 december 2012 11:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook lekkere koffie zetten
Wat ik in mijn posts heb gezet, deed ik niet om de aandachtquote:Op zondag 2 december 2012 01:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Heel dit topic riekt naar zelfbevlekking en aandachsthoererij. Dat we met zijn allen even weten dat Miss X. wel zo indrukwekkend is dat ze bij de vleet dit soort berchten krijgt.
Dit soort posts maken het beeld dan af:
[..]
[..]
[..]
Schitterend
Mooi plaatje hequote:
Ik ben niet te koopquote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi. Waar woont je vader? Koop ik je ff van hem over.
Sjees, moderne vrouw van tegenwoordig.quote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop. Je zal iets anders moeten bedenken
Hoeveel wilde je dan neertellen voor mij?quote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sjees, moderne vrouw van tegenwoordig.
Dat ze wellicht een beetje wanhopig zijn. Maar vind lieve mannen nog altijd beter dan de ''klootzak''-mannenquote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En wat is nu je conclusie over hen nu je er een nachtje over hebt kunnen slapen?
quote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hoeveel wilde je dan neertellen voor mij?
50k ofzo?quote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hoeveel wilde je dan neertellen voor mij?
Ga haar hosselen dan!quote:Op zondag 2 december 2012 12:42 schreef Dagkaart het volgende:
Is er al gevraagd wat TS achter de webcam doet en op welke website ze ooit te bewonderen is? Zeggen dat je knap bent is 1, het ook zijn....
Wat moet ik verstaan onder een uurtje werk...schoonmaken? Dat wil ik wel doen voor 50kquote:Op zondag 2 december 2012 12:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voor een uurtje werk misschien? Je slaat 50.000 wel erg snel af nu..
Ik doe niks bijzonders tijdens het cammen/skypen hoor, heb gewoon mijn kleding aanquote:Op zondag 2 december 2012 12:42 schreef Dagkaart het volgende:
Is er al gevraagd wat TS achter de webcam doet en op welke website ze ooit te bewonderen is? Zeggen dat je knap bent is 1, het ook zijn....
Soms moet je risico's nemen. Doe het voor je landquote:Op zondag 2 december 2012 12:47 schreef Dagkaart het volgende:
Iemand hosselen als ik niet weet hoe ze eruit ziet
quote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik doe niks bijzonders tijdens het cammen/skypen hoor, heb gewoon mijn kleding aan
Leeftijd is maar een getal, niks geheims aanquote:Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef Dagkaart het volgende:
Laten we beginnen te vragen hoe oud TS eigenlijk is, dat hoeft geen geheim te zijn of wel??
23 ? Te oud, sorry.quote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal, niks geheims aan. Ik ben 23, jullie?
Klinkt alsof je op Flirtmee zit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben echt stokoud ja, mij wil je niet !quote:
Oud?quote:Op zondag 2 december 2012 15:41 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben echt stokoud ja, mij wil je niet !
Nou ik zie er nog steeds jonger uit dan meiden van 20/21 jaarquote:Op zondag 2 december 2012 15:51 schreef FAUSTINO het volgende:
Je bent gewoon een lekker oud geil wijf
Maakt mij niet uit ik wil je de rest boeit me nietquote:Op zondag 2 december 2012 15:52 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik zie er nog steeds jonger uit dan meiden van 20/21 jaar. Als ik hier foto's van sommigen zie..
Nou werd die slap en bedankt maar weerquote:Op zondag 2 december 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Maar verder is dit echt geen eigengeilerij-topic.
Bescheidenheid siert de mens en daar ben ik voorquote:Op zondag 2 december 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Maar verder is dit echt geen eigengeilerij-topic.
Ik meende het.quote:Op zondag 2 december 2012 15:48 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ook al zat ik op de maansarcasme kan je achterwege laten
Mijn hemel dat zijn wel hele trieste lui het ook allemaal Shakespear wannabe's?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb nog nooit zo'n mooie post gelezen met zo'n mooie schrijfstijl.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Volgens mij houden vrouwen er juist van dat je een beetje afstandelijk.. licht uit de hoogte... beetje flirtend... beetje grens opzoeken van wat je wel kan zeggen...quote:Op zondag 2 december 2012 15:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat mannen altijd overal lezen dat vrouwen van complimenten houden ? En dit gaan ze dan in het kwadraat uitvoeren om hun zin te krijgen.
Jij snapt hetquote:Op zondag 2 december 2012 16:22 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Volgens mij houden vrouwen er juist van dat je een beetje afstandelijk.. licht uit de hoogte... beetje flirtend... beetje grens opzoeken van wat je wel kan zeggen...
Vrouwen houden er juist niet van als mannen op de eerste date roepen dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden
Conclusie, of je wilt het te mooi maken of je gaat gewoon met kneusjes om.quote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wat ik in mijn posts heb gezet, deed ik niet om de aandacht. Ik probeerde de situatie te omschrijven. Heb sommige dingen zelfs afgezwakt anders zou ik misschien niet eens geloofd worden.
Jij lijkt op Mariko Petersquote:Op zondag 2 december 2012 16:10 schreef oLexie het volgende:
Wellicht vragen je foto's er gewoon om. Als jij met zieke inkijk in een of ander slettenoutfitje voor je cam zit of op foto's staat, dan zijn mannen al snel geneigd om dat soort dingen te zeggen. Ze willen je gewoon neuken en meer niet.
Je zult het wel gewoon op jezelf afroepen.
Normale mensen/mensen met klasse worden gewoon normaal of met klasse aangesproken en behandeld.
Hallo allemaal,
Dat is inderdaad wel zo, maar ook dát moet dus niet te ver uitgevoerd worden. Er moet nog wel blijken dat je gewaardeerd wordt en af en toe wat complimentjes en gevoelens uiten is meer dan primaquote:Op zondag 2 december 2012 16:22 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Volgens mij houden vrouwen er juist van dat je een beetje afstandelijk.. licht uit de hoogte... beetje flirtend... beetje grens opzoeken van wat je wel kan zeggen...
Vrouwen houden er juist niet van als mannen op de eerste date roepen dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden
Kreeg ff kotsneigingenquote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]I feel you, sis!
Ik heb dan vaak zoiets van gast,
Excusez-moi?quote:Op zondag 2 december 2012 16:10 schreef oLexie het volgende:
Wellicht vragen je foto's er gewoon om. Als jij met zieke inkijk in een of ander slettenoutfitje voor je cam zit of op foto's staat, dan zijn mannen al snel geneigd om dat soort dingen te zeggen. Ze willen je gewoon neuken en meer niet.
Je zult het wel gewoon op jezelf afroepen.
Normale mensen/mensen met klasse worden gewoon normaal of met klasse aangesproken en behandeld.
Hallo allemaal,
Dankjequote:Op zondag 2 december 2012 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n mooie post gelezen met zo'n mooie schrijfstijl.
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 2 december 2012 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]I feel you, sis!
Ik heb dan vaak zoiets van gast, wtf
Complimentjes zijn zeker welkom, maar het moet voor mij ook interessant blijven
Ik ben niet zo van de onderdanige mannen, maar ook weer niet van de machomannen. Vind altijd dat daar een beetje een evenwicht in moet zitten, afwisseling. Dan heeft hij de touwtjes in handen, dan weer ik, etc.
Hier op FOK is het iig volgens mij zo dat ze nauwelijks vrouwelijk schoon hebben gezien ofzo. En helemaal van hun apropos gebracht worden omdat ze niet kunnen geloven dat er überhaupt mooie vrouwen op FOK zitten ofzo
Still, complimentjes blijven leukzolang er maar niet in doorgeslagen wordt
Ben blij dat ik 'n paar andere (extreme) voorbeelden heb weggelaten. Dat zou echt voor ophef hier hebben gezorgd, denk ikquote:
Waarom laat je jezelf op de cam zien aan mannen? Bevestiging nodig?quote:Op zondag 2 december 2012 15:52 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik zie er nog steeds jonger uit dan meiden van 20/21 jaar. Als ik hier foto's van sommigen zie..
Ik weet hoe erg mannen kunnen zijn, heb dingen gehoord die gegarandeerd nog veel erger zijn dan wat jij hebt meegemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ben blij dat ik 'n paar andere (extreme) voorbeelden heb weggelaten. Dat zou echt voor ophef hier hebben gezorgd, denk ik
Gewoon voor de funquote:Op zondag 2 december 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom laat je jezelf op de cam zien aan mannen? Bevestiging nodig?
Ja precies, tjonge jongequote:Op zondag 2 december 2012 18:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet hoe erg mannen kunnen zijn, heb dingen gehoord die gegarandeerd nog veel erger zijn dan wat jij hebt meegemaakt.
Ow. Maar zijn altijd de kanslozen die dat soort opmerkingen plaatsen. Moet je niet eens mee praten tenzij je wil lachen.quote:
Heb je toevallig zin om volgende week vrijdag met mij uit te gaan?quote:Op zondag 2 december 2012 18:43 schreef Miss.X het volgende:
Zo denk ik er ook over, variatie in een relatie/contact met de ander houdt het allemaal levendig
Dat wil ik juist nietquote:Op zondag 2 december 2012 20:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
TS heeft liever dat ze zeggen:
Lelijke snol, ik wil in je broek
, en je daarna keihard dumpen
.
Nee ik heb dan hoofdpijnquote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb je toevallig zin om volgende week vrijdag met mij uit te gaan?
Ok, gelukkig maarquote:
Friendzonequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Oh sommige mannen zijn echt zo hoor. Hilarisch en treurig tegelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
En wat die mannen tegen je zeggen is zo kansloos dat ik betwijfel of het echt is.
Aannamesquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd. Geef wat meer voorbeelden. Ik wil ook wel even lachen. Btw met wat voor "mannen" ga je om? Ik zou dit soort dingen, grof gezegd, mijn strot niet uitkrijgen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |