quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Heb het niet specifiek over fok, ook irlquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
Hangt maar net af hoe wanhopig ze zijn.
Wanhopige mannen in de gevangenis worden homo... op fok worden ze onderdanig.
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Dagkaart het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd hoe je eruit ziet als ze zo wanhopig worden!
Mensen op fok leven ook irl.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Heb het niet specifiek over fok, ook irl
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachtequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachte
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe denken jullie over de (onbewuste) onderdanigheid van mannen?
Heel Twillight is overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Doet me denken aan deze scene uit Twillight. Ook zo overdreven vind ik
Nou ja dat gedeelte dat Jake in de lucht transformeert in een weerwolf is dan nog wel weer coolquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel Twillight is overdreven
Ja, dat is waar. Ik kan er wel tegenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben blij dat de TS bewapend is tegen dit soort sweet-talking. Het zijn juist de laagste kwaliteit mannen (die snappen dat ze met normaal gedrag geen kans maken) die zich heel zoetsappig gaan opstellen als ze je willen.
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?
Nou het is geen gedrag van een normaal persoon in ieder geval hoor. Maar goed dat heb je zelf ook wel door hoop ik?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Ze koppelen hun eigenwaarde, of eerder het gebrek daaraan, aan het kunnen 'krijgen' van iemand met een bepaald uiterlijk, ze voelen zich niet goed genoeg daarvoor, vandaar een houding van onderdanig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Hun gedrag gaat dan echt op de zelf vernederende richting af.
Ah dus het werkt bij jou?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?
Misschien niet bij mij, maar wel bij andere vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |