PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik ben wel benieuwd naar die Sigurdarson. Leuke stats.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga mijn squad nog updaten zodat ik 5 4* skillers hebhttp://www.futhead.com/fifa/squads/1631827/
Ik weet niet of 2 CDMs met high/high wel gaat werken.
Vorig jaar was hij best wel goed maar ik heb hem toen nooit gebruikt. Zijn stats zijn nu nog beterquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die Sigurdarson. Leuke stats.Ik kocht hem van de week nog voor 700c en verkocht hem voor 2.9k
.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DOOR DIT SOORT POSTS ONTSPOORT EEN TOPIC DYSLECTISCHE MONGOOL
Ja joh beetje trollen op zaterdagmiddag terwijl ik aan mijn sinterklaas gedichtjes werkquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik zag dat hij z'n elftal showde, hield ik mijn hart al vast
Ja hoor, ik wil wel ff met een compleet onbekende een prijsfixje doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Jelle_96 het volgende:
PS3 fix, iemand?![]()
Sorry voor het gespam.
Ik denk niet dat iemand uit dit topic je nu al vertrouwt als persoon om een fix mee aan te gaan. Maar that's just me.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Jelle_96 het volgende:
PS3 fix, iemand?![]()
Sorry voor het gespam.
Bad Copquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil wel ff met een compleet onbekende een prijsfixje doen[ afbeelding ]
Good cop.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand uit dit topic je nu al vertrouwt als persoon om een fix mee aan te gaan. Maar that's just me.
lolquote:
Hij kwam dus als geroepenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ja joh beetje trollen op zaterdagmiddag terwijl ik aan mijn sinterklaas gedichtjes werk
Jij als Heerenveen-fan hebt vast wel eens van hem gehoord, ik ken hem zelf niet maar dat heb ik bij meer Eredivisie-bronzesquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Opgepikt voor 200c. Té makkelijk bijna zo.
Ja, ken hem welquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij als Heerenveen-fan hebt vast wel eens van hem gehoord, ik ken hem zelf niet maar dat heb ik bij meer Eredivisie-bronzes
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb geen plek meer op m'n treed pijl.
Is dat een troll?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef NumberSeven het volgende:
Gaat iemand de fifa13 kicktv tournament volgen? werelds beste pro's tegen elkaar.
lol, niks met pro's te maken man. alleen youtubersquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef NumberSeven het volgende:
Gaat iemand de fifa13 kicktv tournament volgen? werelds beste pro's tegen elkaar.
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, niks met pro's te maken man. alleen youtubers
Maar geen pro..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.
1 van de 16 is echt goed ja. 'werelds beste pro's'.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.
nope, gewoon veel clubs spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:20 schreef Reemi het volgende:
Kun je je carrière-prof niet voor clubs gebruiken?
quote:
het is echt opmerkelijk hoe laag de schotrating is bij Fellaini die man is topscorer bij everton maar heeft onder de 70 schotquote:
Hij scoort met ze bovenbeen en maakt paar minuten later een overtreding, krijgt een penalty tegenquote:
Hij verbaast zich er iedere keer over hoe laag jouw bankrekening isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verbaas me toch iedere keer hoe lelijk die Tevez eigenlijk is.
En net bijna de 1-2 met een kopbalquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij scoort met ze bovenbeen en maakt paar minuten later een overtreding, krijgt een penalty tegen. 1-1 nu
klopt ja maar zal vast nog wel genoeg gekleurde kaartjes krijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het is echt opmerkelijk hoe laag de schotrating is bij Fellaini die man is topscorer bij everton maar heeft onder de 70 schot
Haha, ik weet inderdaad zeker dat hij meer heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij verbaast zich er iedere keer over hoe laag jouw bankrekening is
Ze hadden toen hij nog klein was kokend water over hem laten vallen of zoiets, waardoor hij brandwonden had.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verbaas me toch iedere keer hoe lelijk die Tevez eigenlijk is.
Hij verdiend in een maand meer dan jij in 10 jaar waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha, ik weet inderdaad zeker dat hij meer heeft.
vandaar die plekken in zijn nek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden toen hij nog klein was kokend water over hem laten vallen of zoiets, waardoor hij brandwonden had.
ribery heeft zijn litteken ook door een auto ongeluk toen hij nog klein was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vandaar die plekken in zijn nek.
zat er altijd maar over na te denken hoe hij daar aan kwam.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ribery heeft zijn litteken ook door een auto ongeluk toen hij nog klein was.
TRACTOR ONGELUK!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
En Ribery heeft een tractor ongeluk gehad en heeft daarom dat litteken.
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij verbaast zich er iedere keer over hoe laag jouw bankrekening is
Pro's zijn diegene die er geld mee verdienen. Netzoals je bij voetbal amateurs en professionals hebt.quote:
heb je mij ergens zien vragen hoe Ribery aan zijn litteken komt ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ribery heeft zijn litteken ook door een auto ongeluk toen hij nog klein was.
Nee ik vond het relevante info.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je mij ergens zien vragen hoe Ribery aan zijn litteken komt ?
inb4 DutchSL die zegt dat Muller slecht isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Die Müller schijnt niet echt goed te zijn, jullie ervaring?
Sowieso verdedigend niet erg sterk team maar wil op zich 451 eens proberen net zoals die spits
Molinaro vind ik wel vrij duur voor een LB maar weet niet of zijn futhead prijs overeen komt met echte prijs
ik maakte ook maar een grapjequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee ik vond het relevante info.
Ik handel al vanaf het begin in Molinaro. Prijs is nu rond de 10k.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Die Müller schijnt niet echt goed te zijn, jullie ervaring?
Sowieso verdedigend niet erg sterk team maar wil op zich 451 eens proberen net zoals die spits
Molinaro vind ik wel vrij duur voor een LB maar weet niet of zijn futhead prijs overeen komt met echte prijs
Ahja is ook zoquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 DutchSL die zegt dat Muller slecht is
Is Kirchhoff niet beter dan Bungert omdat hij 1.94 ofzo is?
Die is dan wel goed gefixed want ik weet nog dat ik hem voor 2 k had gehaald.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik handel al vanaf het begin in Molinaro. Prijs is nu rond de 10k.
Prijs is redelijk gestaag opgelopen. In het begin van FUT13 was de prijs inderdaad rond de 3k.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:00 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Die is dan wel goed gefixed want ik weet nog dat ik hem voor 2 k had gehaald.
Probleem is dat ik geen club heb en dus via carrière wilde trainen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, gewoon veel clubs spelen.
pricefixquote:
Heb ik al in mijn duitse team. Heb Fellaini nog 2 dagen op de TP staan zag ik gvd. Dus heb even naast toure vervanger nodigquote:
Huh?! Echt!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef Djeetje het volgende:
je kan nu ook Pitbull juich manier op fifa doen haha
Ramires in je Duitse team? Okequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb ik al in mijn duitse team. Heb Fellaini nog 2 dagen op de TP staan zag ik gvd. Dus heb even naast toure vervanger nodig
Cabaye, Diaby, Scholesquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb ik al in mijn duitse team. Heb Fellaini nog 2 dagen op de TP staan zag ik gvd. Dus heb even naast toure vervanger nodig
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat kon al een tijd je moet hem vrij kopen in de shop
Hij moet niks, uier.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet je zeggen dat je een hybrid heb
Grof gesneden uien in je kapsalon.quote:
zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze maken veel mensen aan het huilen op jaarbasis.
ik heb 3..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Magische grens gepasseerd
[ afbeelding ]
klopt, lekker met toefjes naar de hoerenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Verkoop die coins gewoon
200 euro lekker meegenomen.
Heb je in 1 dag meer dan 350k verdiend?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Magische grens gepasseerd
[ afbeelding ]
of de ziggggo een keertje betalenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt, lekker met toefjes naar de hoeren
Voor 350k verkocht wel ja, maar deel had ik al.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je in 1 dag meer dan 350k verdiend?
ik betaal helemaal nergens meer voor. kankerklapjes kunnen ze krijgenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik betaal helemaal nergens meer voor. kankerklapjes kunnen ze krijgen
Dezelfde doen. Krijgen we misschien korting.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt, lekker met toefjes naar de hoeren
ja en dan opslot staan jullie elkaar in de kont te nemen en kijkt zij toe ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dezelfde doen. Krijgen we misschien korting.
Klinkt goed, lekker de degens kruisen met toefjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dezelfde doen. Krijgen we misschien korting.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en dan opslot staan jullie elkaar in de kont te nemen en kijkt zij toe ?
ik ben al een paar dagen aan het kijken of ik em goedkoop kan krijgen en vandaag is dus de dag geworden , gewoon steeds een max bin bedrag neerzetten en dan hopen op een resultaat en gelukkig was het weer prijsquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zit je nog steeds uren 59 min methode te doen ?
nee wil 2 spanjaarden achterin hebben, effe wat anders proberen dan Pepe,quote:
Alle Spaanse CB's naast Ramos zijn slecht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee wil 2 spanjaarden achterin hebben, effe wat anders proberen dan Pepe,
Ramos zijn snelheid compenseert een hoop
ha ha ha goe-de grap a-dri-aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en dan opslot staan jullie elkaar in de kont te nemen en kijkt zij toe ?
quote:
succes met Yennaris hij is heel erg rare je moet lang wachten tot hij op de markt komt. Maar hij is het wachten waard ik heb hem in mn teamquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1755658/#squad-player
keeper weet ik nog niet.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede sopcast voor Bayern-Dortmund?
Waarom die kut cdm's? Alleen voor de pace? LM snap ik ook niet en voor Forbes moeten er toch ook betere alternatieven zijn..quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1755658/#squad-player
keeper weet ik nog niet.
quote:
Nog even doorsparen en je kunt een team met Messi en Ronaldo makenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Main account + trade account
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
succes met Yennaris hij is heel erg rare je moet lang wachten tot hij op de markt komt. Maar hij is het wachten waard ik heb hem in mn team
3-3 na 30 minutenquote:
3-4 na 34 minutenquote:
Klagen als je net een IF in je pakje hebt gehad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:09 schreef Michaelvanb het volgende:
eerste IF in een pakje dit jaar
eriksen![]()
Ik loop vast.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie?Ik wilde een hybridje met Chikhaoui en Fetfa.
[ afbeelding ]
IF Douglao heb ik nog in mijn club en wil 'm nog een kans geven in een formatie met 2 cb's.
Dan is hij vast 0 weight.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik loop vast.Die CDM is niet op de markt te vinden.
Ibra IFquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik wilde iets Scandinavisch maken met IF Eriksen, iemand nog tips?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fFDsjs0nzyT:360
echt wel ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3,5 miljoen tradeprofitDat had je nog nooit vertelt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Zo, bij FUT even een fokker tegen gekomen Mr_Don123 (RavioliPunch) een rageqout bij de 3-0!![]()
![]()
Forza Robben!
Je speeltstijl is vast net zo glibberig en slijmerig als je naam doet vermoedenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Zo, bij FUT even een fokker tegen gekomen Mr_Don123 (RavioliPunch) een rageqout bij de 3-0!![]()
![]()
Forza Robben!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je speeltstijl is vast net zo glibberig en slijmerig als je naam doet vermoeden
lol, daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Jay_Snake het volgende:
![]()
Forza Robben!
Nee, absoluut geen zin inquote:
Vraag het Don hoe ik speel, voor hem was het niet te doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen zullen wel graag tegen jou spelen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, daar moet ik dan wel weer om lachen
undercutterquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen zin in
[..]
Vraag het Don hoe ik speel, voor hem was het niet te doen
[..]
Ik vond 't ook grappig maar uit principe wil ik niet lachen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, daar moet ik dan wel weer om lachen
Ik maak nu ook smart passes, iedereen doet het. Ik word ook nergens meer boos om.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen zullen wel graag tegen jou spelen.
Ik vond het niet eens heel erg grappig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 't ook grappig maar uit principe wil ik niet lachen.
[/quote]quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak nu ook smart passes, iedereen doet het. Ik word ook nergens meer boos om.
[quote]Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak nu ook smart passes, iedereen doet het. Ik word ook nergens meer boos om.
Die jas van John de Wolf
Ik kwam jou ook een keer tegen. Volgens mij had ik gewonnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 't ook grappig maar uit principe wil ik niet lachen.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kwam jou ook een keer tegen. Volgens mij had ik gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
En nu lekker genieten van Ajax - PSV
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
En nu lekker genieten van Ajax - PSV
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 21:05:53#psv weer met dezelfde gedachte als altijd in de Arena #ajapsv reageer retweet
omdat ie het goed doet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoezo kan je blij zijn dat Hoesen in de basis staat??
Voor welke club(s) ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:08 schreef BDIL het volgende:
Wrm fluiten die mongolen in de Arena zo vaakZe kunnen beter gaan zingen
Geen 1 in Nederland , maar het valt me wel op dat hier iedereen elke keer maar fluit ongeacht of een beslissing terecht is of nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor welke club(s) ben jij eigenlijk?
Toch is hij niet goed, zeker niet voor Ajax.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat?ga nou niet zeggen dat ie het slecht doet
onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toch is hij niet goed, zeker niet voor Ajax.
Zie zijn laatste kans maar
quote:
tja geen geluksgoal ofzo, mooi gedaanquote:
Geen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor welke club(s) ben jij eigenlijk (naast Arsenal)?
Oke dan heb je dus een unbiased mening hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen.
Weet wel dat ik vroeger graag naar Feyenoord keek maar dat heb ik niet meer. Verder in andere landen maakt het me ook niet zoveel uit
Altijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan heb je dus een unbiased mening hier
Just a normal day at the officequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
Elke PSV verdediger heeft tot nu toe een blunder gemaakt
ja volgens marca toch ?quote:
Nee,soccerwayquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja volgens marca toch ?
is toch een krant uit madrid dus ja..
ooit gehoord van internet ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,soccerwayHoe the fuck moet ik het nu al uit een krant lezen
quote:
Dat is mooi inderdaad. Eriksen is vooral goed bezig, die inform was wel terecht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ah jochie toch wees blij dat ajax goed speelt
http://www.marca.com/even(...)/jornada_14/bar_ath/quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,soccerwayHoe the fuck moet ik het nu al uit een krant lezen
Ooit gehoord van Marca een Spaanse site is en de gemiddelde Nederland spaans niet beheerst, bovendien is de wedstrijd nog bezig en wordt er een verslag na de wedstrijd gepubliceerdquote:
volgende uitvinding: http://translate.google.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Marca een Spaanse site is en de gemiddelde Nederland spaans niet beheerst, bovendien is de wedstrijd nog bezig en wordt er een verslag na de wedstrijd gepubliceerd
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Marca een Spaanse site is en de gemiddelde Nederland spaans niet beheerst, bovendien is de wedstrijd nog bezig en wordt er een verslag na de wedstrijd gepubliceerd
Is dit ook al te moeilijk voor je [img][/img] ? Bovendien snap ik nog steeds niet wat je hiermee wilt benadrukken ? Marca is niet de enige die OG aangeeft, ze geven hem als OG omdat met wedden veel geld in het spel zit dus huil nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef Djeetje het volgende:
is dit ook al te moeilijk voor je ?
http://puu.sh/1wrZh
Je moeder is een sletquote:
Nee, kwam 7 uur thuis en werd half 11 wakkerquote:
De if terecht vindenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is mooi inderdaad. Eriksen is vooral goed bezig, die inform was wel terecht.
psv daarentegen (en de hele spelopvatting):r
Houd je bek smerige kaaskopquote:
Oke je hebt er nu wel genoeg over gezegd, ga nu maar van de wedstrijd genietenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Als psv fifa speelde zaten ze in divisie 1
Airjapes verdient er ook dik geld mee, hij is professioneel analist en verzorgt ook workshops etc. de anderen zoals nephentez en nog een paar die meedoen verdien er allen geld mee. Ook de 2 finalisten van de fiwc doen mee met het toernooi.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Pro's zijn diegene die er geld mee verdienen. Netzoals je bij voetbal amateurs en professionals hebt.
Die cam van de spurs!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie weet er nog een redelijk goedkope IF uit Scandinavië? (Norwegen, Denemarken, Finland en mag Ijsland)
Ja of Mertens CAM en Lens op de vleugel..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef BDIL het volgende:
Lens zou achter de spits toch ook goed uit de voeten kunnen ipv Wijnaldum en dan Matavz voorin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |