PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik ben wel benieuwd naar die Sigurdarson. Leuke stats.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga mijn squad nog updaten zodat ik 5 4* skillers hebhttp://www.futhead.com/fifa/squads/1631827/
Ik weet niet of 2 CDMs met high/high wel gaat werken.
Vorig jaar was hij best wel goed maar ik heb hem toen nooit gebruikt. Zijn stats zijn nu nog beterquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die Sigurdarson. Leuke stats.Ik kocht hem van de week nog voor 700c en verkocht hem voor 2.9k
.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DOOR DIT SOORT POSTS ONTSPOORT EEN TOPIC DYSLECTISCHE MONGOOL
Ja joh beetje trollen op zaterdagmiddag terwijl ik aan mijn sinterklaas gedichtjes werkquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik zag dat hij z'n elftal showde, hield ik mijn hart al vast
Ja hoor, ik wil wel ff met een compleet onbekende een prijsfixje doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Jelle_96 het volgende:
PS3 fix, iemand?![]()
Sorry voor het gespam.
Ik denk niet dat iemand uit dit topic je nu al vertrouwt als persoon om een fix mee aan te gaan. Maar that's just me.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Jelle_96 het volgende:
PS3 fix, iemand?![]()
Sorry voor het gespam.
Bad Copquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil wel ff met een compleet onbekende een prijsfixje doen[ afbeelding ]
Good cop.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand uit dit topic je nu al vertrouwt als persoon om een fix mee aan te gaan. Maar that's just me.
lolquote:
Hij kwam dus als geroepenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ja joh beetje trollen op zaterdagmiddag terwijl ik aan mijn sinterklaas gedichtjes werk
Jij als Heerenveen-fan hebt vast wel eens van hem gehoord, ik ken hem zelf niet maar dat heb ik bij meer Eredivisie-bronzesquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Opgepikt voor 200c. Té makkelijk bijna zo.
Ja, ken hem welquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij als Heerenveen-fan hebt vast wel eens van hem gehoord, ik ken hem zelf niet maar dat heb ik bij meer Eredivisie-bronzes
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb geen plek meer op m'n treed pijl.
Is dat een troll?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef NumberSeven het volgende:
Gaat iemand de fifa13 kicktv tournament volgen? werelds beste pro's tegen elkaar.
lol, niks met pro's te maken man. alleen youtubersquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef NumberSeven het volgende:
Gaat iemand de fifa13 kicktv tournament volgen? werelds beste pro's tegen elkaar.
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, niks met pro's te maken man. alleen youtubers
Maar geen pro..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.
1 van de 16 is echt goed ja. 'werelds beste pro's'.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
KSi is niet zo goed, maar airjapes is echt wel een van de beste spelers. Ga me niet vertellen dat ze er niets van bakken.
nope, gewoon veel clubs spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:20 schreef Reemi het volgende:
Kun je je carrière-prof niet voor clubs gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |