Iedereen heeft wel een irrationale angst. Om dat nu stom te noemen vind ik.... stom. En al helemala om er kwaad op te wordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Cavalinho het volgende:
Jullie hebben het laten doen omdat het gratis is?
Ik ben niet bang voor naalden, zou niet weten waarom. Vind mensen die wel moeilijk doen daarover ook gewoon stom. Kan ik niet mee omgaan. Wordt ik echt kwaad op. Snap niet waar de angst vandaan komt. Misschien gaat het zover terug als de reactie van de moeder bij de inentingen van peuters.
Mission failed.quote:
Dude... ok, de prik van bloedafnemen in de arm voel je inderdaad niet, maar heb je wel eens 4 cm staal in een spier gejast? Dat voel je vaker wel dan niet hoor, trust me.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef Cavalinho het volgende:
Het punt is, dat een naald scherper is dan een speld en heel anders van punt, waardoor hij makelijker door het vlees gaat, waardoor je het niet of nauwelijks voelt, of ze moeten net een zenuw raken
(is me ook wel gebeurt, trekken ze terug en spuiten ze opnieuw ergens anders) en een naald kan er soms wel veeeeel verder in moeten dan een cm.
Voor bloedafname kan ik me nog voorstellen dat je niet tegen bloed kunt, maar dan kijk je maar de andere kant op. Meestal weten ze dan niet eens dat er allang bloed getrokken wordt terwijl ze nog op de prik wachten. Heb ik nu al een paar keer meegemaakt bij mensen naast me.
Ik ben serieus echt bang voor naaldenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou ook niet van prikjes, maar het viel reuze mee.
Behalve de 2e, daar had ik ff last van naderhand
Huh? Wait what?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Cavalinho het volgende:
Jullie hebben het laten doen omdat het gratis is?
Ik ben niet bang voor naalden, zou niet weten waarom. Vind mensen die wel moeilijk doen daarover ook gewoon stom. Kan ik niet mee omgaan. Wordt ik echt kwaad op. Snap niet waar de angst vandaan komt. Misschien gaat het zover terug als de reactie van de moeder bij de inentingen van peuters.
Je bent nu ook al zo'n leuke gesprekspartner inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, niet als ze mij er niet mee lastig vallen. Maar als iemand met mij begint over getrut over prikjes en naalden, dan ben ik geen leuke gesprekspartner meer. En als ze me meevragen naar het lab voor bloedafname hoeven ze ook geen medeleven te verwachten als ze truttig doen.
Angst voor muizen of spinnen vind ik ook dom, maar dan heb ik niet die reactie dat ik er kribbig van word. Ik weet niet waar het aan ligt.
Ik heb ook gewoon mijn slechte kanten...En geef deze eerlijk toe.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom dan?
Misschien komt de agressie omdat ik er niks aan/tegen kan doen. Kijk een muis of spin kun je gewoon even wegwerken voor de angstige, en het is geen issue meer op dat moment. En men begint ook niet te pas en te onpas over allerlei andere fobien omdat men die liever verbergt.
En wanneer het onweert en iemand is bang dan ga jij daar wat precies aan doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Ben ik ook. (Hoewel ik er wel doorga als het moet). Ben bang voor elk natuurgeweld omdat de natuur sterker is dan de mens. Lijkt me een redelijk reele angst en geen fobie.
Naaldenangst lijkt bijna iets om trots op te zijn. In elk geval wordt er enthousiast over gesproken. Niet op een manier dat men zich er voor schaamt. Het is ook heel algemeen. Maar ik blijf het kinderachtig vinden. Als je jezelf prikt met een speld (en dat kunnen ze vaak vreemd genoeg wel gewoon) gil je toch ook geen moord en brand?
Drie dagenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Nee een spuit in je spier heb je echt wel last van. Ook naderhand nog
Moet dat ín je spier?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie dagen
En ik moest het twee jaar lang zelf doen. Gelukkig heb ik geen naaldenangst.
Yeah. Tenminste, ik heb vier maanden in mijn bovenbeen gespoten, toen twee jaar bijna in mijn buikvet (met een veel kleiner naaldje, dat voel je echt amper) en nu elke drie maanden in mijn bil (4 ml sesamolie, dat voelt alsof iemand je een schop heeft verkocht).quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Tenminste, ik heb vier maanden in mijn bovenbeen gespoten, toen twee jaar bijna in mijn buikvet (met een veel kleiner naaldje, dat voel je echt amper) en nu elke drie maanden in mijn bil (4 ml sesamolie, dat voelt alsof iemand je een schop heeft verkocht).
Het punt is dat je een depot krijgt, dat langzaam de testosteron afgeeft. Daarvoor is de spier het beste want dat duurt langer. Vetlaag kan ook, maar daar lost het sneller in op, dus dat moest elke week. En nu met de nieuwe versie heb ik een groot depot.
I knowquote:
ja soms moet je er wat voor over hebben natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
I knowMaar tot ze een testikeltransplantatie kunnen uitvoeren, moet het zo
Wel voor 1000,01 euro?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben als de dood om een korenveld in te gaan of er vlak langs te lopen. Echt waar. Children of the Corn heeft me teveel aangegrepen destijds.
Nog voor geen 1000 euro loop ik zo'n veld door.![]()
[ afbeelding ]
Wat stom! Ik kan er bijna niet mee omgaan dat je daar zo bang voor bent. Ik zou er boos om kunnen worden. Want waar komt die vrees vandaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben als de dood om een korenveld in te gaan of er vlak langs te lopen. Echt waar. Children of the Corn heeft me teveel aangegrepen destijds.
Nog voor geen 1000 euro loop ik zo'n veld door.![]()
[ afbeelding ]
Je brengt het nog wel heel rationeelquote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat stom! Ik kan er bijna niet mee omgaan dat je daar zo bang voor bent. Ik zou er boos om kunnen worden. Want waar komt die vrees vandaan?
quote:Op zondag 2 december 2012 09:53 schreef Steve het volgende:
Ik dans als een motorisch gestoorde, maar vannacht in de kleine zaal was het wel fijn om zonder me daar iets van aan te trekken even los te gaan zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |