abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:06:28 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119812626
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 15:06:58 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_119812637
Brrr inenten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_119812668
Brrr naalden.
Don't be a drag, just be a queen!
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:08:31 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119812676
Ik hou ook niet van prikjes, maar het viel reuze mee.
Behalve de 2e, daar had ik ff last van naderhand :{
L'Amour menaçant:
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:14:57 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_119812795
Ik heb nooit zo'n moeite met naalden. Nooit veel last van gehad achteraf ook. :s).
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_119814870
Ik heb me ook laten beprikken. :)
pi_119816533
Jullie hebben het laten doen omdat het gratis is?

Ik ben niet bang voor naalden, zou niet weten waarom. Vind mensen die wel moeilijk doen daarover ook gewoon stom. Kan ik niet mee omgaan. Wordt ik echt kwaad op. Snap niet waar de angst vandaan komt. Misschien gaat het zover terug als de reactie van de moeder bij de inentingen van peuters.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:30:36 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119816631
Kwaad worden omdat iemand ergens bang voor is :')?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:32:02 #9
88233 Steve
Still the best.
pi_119816685
Dat snap ik ook niet. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_119816760
Ja, sorry, ik vind angst voor naalden kinderachtig. Ik kan er niks aan doen, daar wordt ik agressief van. Gemauw om een prikje. Bij andere angsten heb ik alle begrip, maar dat is er eentje waar ik echt 0,0 begrip voor op kan brengen.

Zo, tijd voor een weekeindje neuken met twee, lekker gevaarlijk. :P
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:36:56 #11
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119816853
Dat je een angst niet begrijpt oké (al snap ik de angst voor naalden best wel, beter dan een angst voor bijvoorbeeld muizen), maar ik snap echt niet waarom je er kwaad of agressief van wordt :'), iemands angst voor naalden heeft toch niks met jou te maken?
Hoogachtend,
Erik.
pi_119816947
Nee, niet als ze mij er niet mee lastig vallen. Maar als iemand met mij begint over getrut over prikjes en naalden, dan ben ik geen leuke gesprekspartner meer. En als ze me meevragen naar het lab voor bloedafname hoeven ze ook geen medeleven te verwachten als ze truttig doen.
Angst voor muizen of spinnen vind ik ook dom, maar dan heb ik niet die reactie dat ik er kribbig van word. Ik weet niet waar het aan ligt.

Ik heb ook gewoon mijn slechte kanten...En geef deze eerlijk toe.
pi_119817058
Ik ben bang voor muizen :o
Don't be a drag, just be a queen!
pi_119817095
Waarom dan?

Misschien komt de agressie omdat ik er niks aan/tegen kan doen. Kijk een muis of spin kun je gewoon even wegwerken voor de angstige, en het is geen issue meer op dat moment. En men begint ook niet te pas en te onpas over allerlei andere fobien omdat men die liever verbergt.
pi_119817256
Zeg Cavalinho, Ang3l is bang voor onweer, wist je dat?

*stook* })
pi_119817304
Ben ik ook. (Hoewel ik er wel doorga als het moet). Ben bang voor elk natuurgeweld omdat de natuur sterker is dan de mens. Lijkt me een redelijk reele angst en geen fobie.

Naaldenangst lijkt bijna iets om trots op te zijn. In elk geval wordt er enthousiast over gesproken. Niet op een manier dat men zich er voor schaamt. Het is ook heel algemeen. Maar ik blijf het kinderachtig vinden. Als je jezelf prikt met een speld (en dat kunnen ze vaak vreemd genoeg wel gewoon) gil je toch ook geen moord en brand?
pi_119817415
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Ben ik ook.
Oh. :{
pi_119817511
Jammer, he.
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:59:35 #19
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119817596
Iedereen die ik ken met naaldenangst is daar echt niet trots op hoor :'). En het is ook nog wel een verschil met een speldenprikje, want ik neem aan dat je ook niet voor je plezier een speld een centimeter je arm in steekt :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_119817769
Het punt is, dat een naald scherper is dan een speld en heel anders van punt, waardoor hij makelijker door het vlees gaat, waardoor je het niet of nauwelijks voelt, of ze moeten net een zenuw raken
(is me ook wel gebeurt, trekken ze terug en spuiten ze opnieuw ergens anders) en een naald kan er soms wel veeeeel verder in moeten dan een cm.
Voor bloedafname kan ik me nog voorstellen dat je niet tegen bloed kunt, maar dan kijk je maar de andere kant op. Meestal weten ze dan niet eens dat er allang bloed getrokken wordt terwijl ze nog op de prik wachten. Heb ik nu al een paar keer meegemaakt bij mensen naast me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 01-12-2012 18:14:26 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:07:25 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119817832
Ik vind angst voor bloed minder begrijpelijk dan een angst voor naalden in je lichaam :'). Maar goed, ik heb geen zin om hier over in discussie te gaan eigenlijk, best nutteloos.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119817953
Het is geen angst voor bloed, het bloed doet je niks, maar gewoon een afkeer, net als sommigen dat hebben van kots van een ander....

Het is altijd zinloos om over dit soort dingen te discussieren. Degene met de angst vindt het heel normaal dat er angst is en degenen zonder angst vindt het abnormaal. Er is geen tussenweg.

Naaldenfobie laten behandelen via acupunctuur... :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:07:50 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119819393
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Cavalinho het volgende:
Jullie hebben het laten doen omdat het gratis is?

Ik ben niet bang voor naalden, zou niet weten waarom. Vind mensen die wel moeilijk doen daarover ook gewoon stom. Kan ik niet mee omgaan. Wordt ik echt kwaad op. Snap niet waar de angst vandaan komt. Misschien gaat het zover terug als de reactie van de moeder bij de inentingen van peuters.
Iedereen heeft wel een irrationale angst. Om dat nu stom te noemen vind ik.... stom. En al helemala om er kwaad op te worden :')

"Ik ben bang voor spinnen"
Daar kan ik nou echt zo kwaad op worden he!

:')
L'Amour menaçant:
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:08:54 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119819424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:53 schreef Ambiguiteit het volgende:

[..]

Oh. :{
Mission failed. ;)
L'Amour menaçant:
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:10:02 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119819455
Ik kan echt fokking agressief worden als mensen bang zijn voor onweer. Echt.
Dan sla ik het liefst hun hersens in. Het is dat ik niet zo goed tegen bloed kan!
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')