quote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef roy9 het volgende:
Wie heeft er een registeel?
Voor gen IV bied ik:
Masterballs
Rare candies
Protein, carbos, zinc etc.
Turtwig
Piplup
Chimchar
Totodile
Charmander
Mudkip
Latias
Voor gen V bied ik:
Masterball
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Latias
Cobalion
Terrakion
Virizion
Oshawott
Snivy
Tepig
Ik red het altijd met 6 zonder te grinden, dmv storyline lukt het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Eenskijken het volgende:
Overnieuw begonnen met blackwil deze keer een wat 'speciaal team' samenstellen. hoeven niet de sterkste te zijn. Ik dacht aan starter (oshawott) + woobat + blitzle en nog eentje.. (niet die klote aap in het begin). Vind 4 altijd een mooi aantal voor een balanced team zonder te hoeven grinden
Archen zou een goede keuze zijn ... als hij niet een van de slechtste ability's in het spel zou hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef roy9 het volgende:
[..]
Ik red het altijd met 6 zonder te grinden, dmv storyline lukt het wel.
Ik raad trouwens archen, golurk of chandelure aan.
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 07:34 schreef roy9 het volgende:
Reminder:
Morgen (vrijdag 25 jan.) gaat het Europese Keldeo WiFi-event van start!
Het eindigt op de 12e van Februari.
Zorg dat je hem haalt!
Als je vervolgens naar Floccesy Town gaat, dan kun je naar een area genaamd Pledge Grove door het pad direct naast Alder's huis te volgen. In Pledge Grove kun je Keldeo de move Secret Sword leren (niet te verwarren met Sacred Sword) waardoor hij verandert in zijn Resolute Form. Het heeft volgens mij totaal geen effect op zijn stats of zijn typing, maar hij ziet er wel toffer uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:34 schreef roy9 het volgende:
Reminder:
Morgen (vrijdag 25 jan.) gaat het Europese Keldeo WiFi-event van start!
Het eindigt op de 12e van Februari.
Zorg dat je hem haalt!
Vanmiddag gedaan en heeft inderdaad geen invloed op stats etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je vervolgens naar Floccesy Town gaat, dan kun je naar een area genaamd Pledge Grove door het pad direct naast Alder's huis te volgen. In Pledge Grove kun je Keldeo de move Secret Sword leren (niet te verwarren met Sacred Sword) waardoor hij verandert in zijn Resolute Form. Het heeft volgens mij totaal geen effect op zijn stats of zijn typing, maar hij ziet er wel toffer uit.
Dezen?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.
Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.
Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind.
ik speel nog wel af en toe op de gameboy advance SP. Maar mijn DS lite is wel makkelijk omdat het zo compatible is met veel titels.. Oh ik speel veel op emulatoren (bv android, windows etcquote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.
Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.
correctie ben bezig met Blue op mn GBA...quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.
Jij zag dit topic staan en dacht serieus van: hey, een pokémon topic, het kan niet anders of men speelt hier lekker gezellig met z'n allen Ruby/Sapphire/Emerald?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |