abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119818018
Terechte Klacht.
pi_119818707
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De angst voor moslims zit bij TS wel heel diep inderdaad.

Nergens voor nodig. Vooral omdat het niet eens om religieuze redenen is gedaan.
Angst voor moslims? Welnee. Met lede ogen toezien hoe onze cultuur en tradities langzaam maar zeker worden kapotgemaakt en vervangen door multikul, uit voorzorg om eventuele allochtonen niet te kwetsen? Zeker. En met mij vele anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 18:43:31 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:56:43 #33
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_119819106
Ik zou nog best willen zien hoe iemand zichzelf opblaast dmv een dynamietgordel om een kerstboom :')
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:58:29 #34
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_119819147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:40 schreef bojan het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een minecraft-kerstboom
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:02:39 #35
376361 bojan
Het is friet
pi_119819252
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De angst voor moslims zit bij TS wel heel diep inderdaad.

Nergens voor nodig. Vooral omdat het niet eens om religieuze redenen is gedaan.
Gohja, ze durven het niet toenemen maar algemeen wordt aangenomen dat dit door druk is van de moslimgemeenschap
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:03:54 #36
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_119819282
TS is niet in staat objectief naar feiten te kijken :')
pi_119819404
Kansloos. Uit protest zet ik dit jaar 2 bomen neer, dat zal ze leren :(
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:41:51 #38
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_119820282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

Angst voor moslims? Welnee. Met lede ogen toezien hoe onze cultuur en tradities langzaam maar zeker worden kapotgemaakt en vervangen door multikul, uit voorzorg om eventuele allochtonen niet te kwetsen? Zeker. En met mij vele anderen.
Lees je eigen bron toch eens, man.
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:47:13 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119820412
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef MAHL het volgende:
En dan nu ook nog weer de discussie dat Zwarte Piet racistisch is... Negeer het feit dat negers er totaal geen problemen mee hebben en ga uit van het gegeven dat er misschien eventueel een zwarte is die erdoor gekwetst kan zijn. Pech voor die ene dan? Nee hoor, weg met ons! Zwarte Piet verbieden!
Niet echt te vergelijken. Het uiterlijk van de hedendaagse Zwarte Piet is nog enigszins gebaseerd op een racistisch gedachtegoed. Ondanks dat de boodschap nu anders is, kunnen er mensen zijn die vinden dat er simpelweg afstand moet worden genomen van dit gedachtegoed door de uiterlijke kenmerken die samenhangen met dit racistisch gedachtegoed, aan te passen. Kun je het wel of niet mee eens zijn.

Wat betreft de kerstboom is deze niet direct gebaseerd op een koloniaal of racistisch gedachtegoed. De kerstboom was vroeger niet een of ander spottend iets (zoals de blackface karikatuur) jegens moslims, etc.

Zolang in de westerse samenleving de oorsprong van de kerstboom niet als fout ziet, is er dus ook geen reden om deze niet te plaatsen. In dit geval doet men het niet om afstand ergens van te nemen, maar puur omdat men bang is dat andere mensen boos zullen worden.

quote:
Echt, hoe langer hoe meer ik toch een beetje begin in te zien waarom Anders Breivik niet buitenlanders maar dit soort verwerpelijke linkse mensen met hun cultuurnivellerende idealen omlegde :r
Goh, beetje bij beetje... ik ben benieuwd wat er over 5 jaar van jou terecht is gekomen. Naja ik kan in ieder geval zeggen 'Ik kende hem!" :')
Krekker is de bom!
pi_119821052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Niet echt te vergelijken. Het uiterlijk van de hedendaagse Zwarte Piet is nog enigszins gebaseerd op een racistisch gedachtegoed. Ondanks dat de boodschap nu anders is, kunnen er mensen zijn die vinden dat er simpelweg afstand moet worden genomen van dit gedachtegoed door de uiterlijke kenmerken die samenhangen met dit racistisch gedachtegoed, aan te passen. Kun je het wel of niet mee eens zijn.
Dus we moeten afstand nemen van een Oerhollandse traditie, omdat het uiterlijk van Zwarte Piet gedeeltelijk enigszins gebaseerd is op een vroeger gedachtegoed van een tijdsgeest die sommige mensen misschien racistisch zouden kunnen noemen? Omdat de oorsprong misschien mogelijk fout is moeten we het een paar honderd jaar later maar gaan verbieden, ook al heeft de huidige vorm geen fuck meer met de eventuele misschiene oorspronkelijke bedoeling te maken? :{

Gast, besef je wel wat je hier nu loopt te zeggen? Met jou redenatie kunnen we alles wel opdoeken 'want racistisch'. Behalve natuurlijk de moslimtradities, want die zijn cultuurverrijkend en ze verbieden zou discriminerend zijn he. En er zouden zelfmoordaanslagen op volgen :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 20:13:14 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:49:34 #41
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119822300
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dus we moeten afstand nemen van een Oerhollandse traditie, omdat het uiterlijk van Zwarte Piet gedeeltelijk enigszins gebaseerd is op een vroeger gedachtegoed van een tijdsgeest die sommige mensen misschien racistisch zouden kunnen noemen? Omdat de oorsprong misschien mogelijk fout is moeten we het een paar honderd jaar later maar gaan verbieden, ook al heeft de huidige vorm geen fuck meer met de eventuele misschiene oorspronkelijke bedoeling te maken? :{

Zeg grote vriend van Breivik, voor een hoeder van onze cultuur weet je er wel verdomd weinig vanaf. Tevens maar een mail naar de AIVD.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:20:08 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119823357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gast, besef je wel wat je hier nu loopt te zeggen? Met jou redenatie kunnen we alles wel opdoeken 'want racistisch'. Behalve natuurlijk de moslimtradities, want die zijn cultuurverrijkend en ze verbieden zou discriminerend zijn he. En er zouden zelfmoordaanslagen op volgen :Y
Zie mijn reactie in dit topic: NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4

Uit respect voor jouw topic wilde ik niet dat dit topic opeens over de Zwarte Piet zou gaan. Vandaar dat ik mijn reactie op jou maar in het Zwarte Piet topic heb geplaatst.
Krekker is de bom!
pi_119823917
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

Cultuur is ook onderhevig aan verandering.

Tevens individualiseert de samenleving, waardoor het hebben van een gezamenlijke cultuur die iedereen met elkaar deelt steeds minder van belang wordt.
pi_119824636
O NEE MENSEN DE WAR ON CHRISTMAS IS WEER BEGONNEN ALLLEMAAL FOXNEWS KIJKEN!!!'
pi_119897011
En de 41-jarige grensrechter die gisteren gemolesteerd is door drie pubers (onder andere tegen zijn hoofd getrapt) is vandaag overleden. Ik vraag me af wat voor huidskleur de daders hadden, en in geval van (licht)getint, zou dit dan ook weer een 'incidentje' zijn?
  maandag 3 december 2012 @ 21:47:47 #46
382130 gnaeus
pi_119898260
quote:
13s.gif Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef MAHL het volgende:
En de 41-jarige grensrechter die gisteren gemolesteerd is door drie pubers (onder andere tegen zijn hoofd getrapt) is vandaag overleden. Ik vraag me af wat voor huidskleur de daders hadden, en in geval van (licht)getint, zou dit dan ook weer een 'incidentje' zijn?
En dat komt doordat er geen kerstboom meer in Brussel te vinden is :(
pi_119898321
je woont daar toch niet dus je hebt er geen last van klaar uit, kerst kan je altijd in je eigen huis vieren en dat blijft altijd ;)
pi_119898694
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef gnaeus het volgende:

[..]

En dat komt doordat er geen kerstboom meer in Brussel te vinden is :(
Andersom, door dit soort 'incidentjes' gaan we steeds meer op de knieën voor dit soort tuig en gaat onder andere de kerstboom eraan want dat zou wel eens aanstootgevend kunnen zijn.
  maandag 3 december 2012 @ 21:58:05 #49
351780 Piye
King of Kush
pi_119898836
Toch betwijfel ik dat dit is om moslims niet voor het hoofd te stoten. Maar de moslims zullen er wel weer op aangekeken worden zoals TS dat ook al doet. En dan zeggen ze dat moslims zich snel aangevallen voelen. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  maandag 3 december 2012 @ 21:58:33 #50
382130 gnaeus
pi_119898854
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:55 schreef MAHL het volgende:

[..]

Andersom, door dit soort 'incidentjes' gaan we steeds meer op de knieën voor dit soort tuig en gaat onder andere de kerstboom eraan want dat zou wel eens aanstootgevend kunnen zijn.
ER STAAT EEN KERSTBOOM DEBIEL.
pi_119899265
Als een kerstboom er niet komt vind ik dat best, zolang alle andere religieuze symbolen en uitingen ook niet meer getoond worden. Dus ook geen kerken, moskeeën, kruizen, hoofddoeken, keppeltjes, davidssterren enzo meer.
It's not too late to change your hikikomori ways!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')