Angst voor moslims? Welnee. Met lede ogen toezien hoe onze cultuur en tradities langzaam maar zeker worden kapotgemaakt en vervangen door multikul, uit voorzorg om eventuele allochtonen niet te kwetsen? Zeker. En met mij vele anderen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De angst voor moslims zit bij TS wel heel diep inderdaad.
Nergens voor nodig. Vooral omdat het niet eens om religieuze redenen is gedaan.
Gohja, ze durven het niet toenemen maar algemeen wordt aangenomen dat dit door druk is van de moslimgemeenschapquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De angst voor moslims zit bij TS wel heel diep inderdaad.
Nergens voor nodig. Vooral omdat het niet eens om religieuze redenen is gedaan.
Lees je eigen bron toch eens, man.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Angst voor moslims? Welnee. Met lede ogen toezien hoe onze cultuur en tradities langzaam maar zeker worden kapotgemaakt en vervangen door multikul, uit voorzorg om eventuele allochtonen niet te kwetsen? Zeker. En met mij vele anderen.
Niet echt te vergelijken. Het uiterlijk van de hedendaagse Zwarte Piet is nog enigszins gebaseerd op een racistisch gedachtegoed. Ondanks dat de boodschap nu anders is, kunnen er mensen zijn die vinden dat er simpelweg afstand moet worden genomen van dit gedachtegoed door de uiterlijke kenmerken die samenhangen met dit racistisch gedachtegoed, aan te passen. Kun je het wel of niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef MAHL het volgende:
En dan nu ook nog weer de discussie dat Zwarte Piet racistisch is... Negeer het feit dat negers er totaal geen problemen mee hebben en ga uit van het gegeven dat er misschien eventueel een zwarte is die erdoor gekwetst kan zijn. Pech voor die ene dan? Nee hoor, weg met ons! Zwarte Piet verbieden!
Goh, beetje bij beetje... ik ben benieuwd wat er over 5 jaar van jou terecht is gekomen. Naja ik kan in ieder geval zeggen 'Ik kende hem!"quote:Echt, hoe langer hoe meer ik toch een beetje begin in te zien waarom Anders Breivik niet buitenlanders maar dit soort verwerpelijke linkse mensen met hun cultuurnivellerende idealen omlegde
Dus we moeten afstand nemen van een Oerhollandse traditie, omdat het uiterlijk van Zwarte Piet gedeeltelijk enigszins gebaseerd is op een vroeger gedachtegoed van een tijdsgeest die sommige mensen misschien racistisch zouden kunnen noemen? Omdat de oorsprong misschien mogelijk fout is moeten we het een paar honderd jaar later maar gaan verbieden, ook al heeft de huidige vorm geen fuck meer met de eventuele misschiene oorspronkelijke bedoeling te maken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Het uiterlijk van de hedendaagse Zwarte Piet is nog enigszins gebaseerd op een racistisch gedachtegoed. Ondanks dat de boodschap nu anders is, kunnen er mensen zijn die vinden dat er simpelweg afstand moet worden genomen van dit gedachtegoed door de uiterlijke kenmerken die samenhangen met dit racistisch gedachtegoed, aan te passen. Kun je het wel of niet mee eens zijn.
Zeg grote vriend van Breivik, voor een hoeder van onze cultuur weet je er wel verdomd weinig vanaf. Tevens maar een mail naar de AIVD.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus we moeten afstand nemen van een Oerhollandse traditie, omdat het uiterlijk van Zwarte Piet gedeeltelijk enigszins gebaseerd is op een vroeger gedachtegoed van een tijdsgeest die sommige mensen misschien racistisch zouden kunnen noemen? Omdat de oorsprong misschien mogelijk fout is moeten we het een paar honderd jaar later maar gaan verbieden, ook al heeft de huidige vorm geen fuck meer met de eventuele misschiene oorspronkelijke bedoeling te maken?
Zie mijn reactie in dit topic: NWS / Zwarte Piet moet blijven want Zwarte Piet is geen racisme #4quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus we moeten afstand nemen van een Oerhollandse traditie, omdat het uiterlijk van Zwarte Piet gedeeltelijk enigszins gebaseerd is op een vroeger gedachtegoed van een tijdsgeest die sommige mensen misschien racistisch zouden kunnen noemen? Omdat de oorsprong misschien mogelijk fout is moeten we het een paar honderd jaar later maar gaan verbieden, ook al heeft de huidige vorm geen fuck meer met de eventuele misschiene oorspronkelijke bedoeling te maken?
Gast, besef je wel wat je hier nu loopt te zeggen? Met jou redenatie kunnen we alles wel opdoeken 'want racistisch'. Behalve natuurlijk de moslimtradities, want die zijn cultuurverrijkend en ze verbieden zou discriminerend zijn he. En er zouden zelfmoordaanslagen op volgen
Cultuur is ook onderhevig aan verandering.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Angst voor moslims? Welnee. Met lede ogen toezien hoe onze cultuur en tradities langzaam maar zeker worden kapotgemaakt en vervangen door multikul, uit voorzorg om eventuele allochtonen niet te kwetsen? Zeker. En met mij vele anderen.
En dat komt doordat er geen kerstboom meer in Brussel te vinden isquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef MAHL het volgende:
En de 41-jarige grensrechter die gisteren gemolesteerd is door drie pubers (onder andere tegen zijn hoofd getrapt) is vandaag overleden. Ik vraag me af wat voor huidskleur de daders hadden, en in geval van (licht)getint, zou dit dan ook weer een 'incidentje' zijn?
Andersom, door dit soort 'incidentjes' gaan we steeds meer op de knieën voor dit soort tuig en gaat onder andere de kerstboom eraan want dat zou wel eens aanstootgevend kunnen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
En dat komt doordat er geen kerstboom meer in Brussel te vinden is
ER STAAT EEN KERSTBOOM DEBIEL.quote:Op maandag 3 december 2012 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Andersom, door dit soort 'incidentjes' gaan we steeds meer op de knieën voor dit soort tuig en gaat onder andere de kerstboom eraan want dat zou wel eens aanstootgevend kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |