quote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is wel weer mooi weer om de cd van Smith & Burrows aan te zetten
het word niet opgedrongen het is traditiequote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat het zo wordt opgedrongen, zo komt het over tenminste. Je wil geen 17 kado's kopen, maar je hebt geen keus? Als je het stiekem prima vindt is er geen probleem natuurlijk, bedoel alleen te zeggen dat er altijd wel een keuze is.
Leuk concert ook vorig jaarquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is wel weer mooi weer om de cd van Smith & Burrows aan te zetten
Ik ken wel iemand die krap bij kas zat en aan het sparen was, zij kreeg wel cadeaus met kerst maar hoefde zelf niemand iets te geven. Dat vond ik wel lomp.quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word niet opgedrongen het is traditie
en ik ga natuurlijk niet mijn eigen familie over slaan, maar mijn ouders willen juist dat de stieffamilie niet over word geslagen
dus die zeiden: koop dan maar niks voor mij. Maar dat kan ik natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen
dan is er nog een stapel schoonfamilie etc
waar leg je dan de grens? wie krijgt wel iets en wie niet? word een dramatische kerst hoor als je daar een rare grens in trekt
verder kunnen de mensen die in december jarig zijn er ook niks aan doen dat ze dan jarig zijn
en als ze in juli jarig waren kregen ze ook gewoon een kadotje dus ja
en ik red het wel, ik heb het net uitgerekend met een maximaal bedrag per persoon zeg maar en dan hebben we 6.66 om van te eten per dag
kan dus prima
het is alleen een smak geld die ik beter had kunnen sparen maar ja je gaat toch ook niet tegen mensen zeggen: sorry als je in november jarig was dan kreeg je wel wat
preciesquote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die krap bij kas zat en aan het sparen was, zij kreeg wel cadeaus met kerst maar hoefde zelf niemand iets te geven. Dat vond ik wel lomp.
Ik heb nu ook niet echt geld, het vliegt er een beetje doorheenquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
en mijn zusje moet ook sparen want die wil een huis kopen en die koopt ook gewoon kado's voor andere
iedereen heeft wel iets en je geeft gewoon wat je kunt
het ene jaar krijgen ze voor meer geld dan het andere en dat weet iedereen en dat vinden ze ook niet erg
maar ik ga echt niet mijn ouders niks geven als ze wel voor weet ik hoeveel geld voor mij dingen kopen, en altijd voor me klaar staan etc
ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet echt geld, het vliegt er een beetje doorheenMaar m'n broer, vader en moeder zijn in deze maand jarig en die krijgen ook wat hoor. En nog wat extra's voor het helpen sjouwen en verven enzo. Dan bespaar ik maar ergens anders op.
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet echt geld, het vliegt er een beetje doorheen![]()
Warmte is het trillen van atomen, dat doen ze ook nog bij 0,0000001 Kelvin. 0K is pas de afwezigheid van warmte, maar dat komt niet voor in de natuur of in het lab.quote:
Te veel toffe shit!quote:
Zo jammer dat zulke dingen niet in mijn haar blijven zitten.quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
oke bye bye etsy... anders wil ik weer allemaal dingen
Bij mij ook al niet.quote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat zulke dingen niet in mijn haar blijven zitten.
moet je gewoon elk half uur ff opnieuw stekenquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat zulke dingen niet in mijn haar blijven zitten.
Verjaardagen staat er los van wat mij betreft. Mijn schoonouders gaan compleet los met kerst, geven honderden euro's uit. Dat willen zij graag. Prima, maar wij kunnen niet voor 50,- p.p. aan kado's uitgeven. Dat hebben we gezegd, dat is dan ook verder geen probleem. We geven dan wat we kunnen missen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word niet opgedrongen het is traditie
en ik ga natuurlijk niet mijn eigen familie over slaan, maar mijn ouders willen juist dat de stieffamilie niet over word geslagen
dus die zeiden: koop dan maar niks voor mij. Maar dat kan ik natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen
dan is er nog een stapel schoonfamilie etc
waar leg je dan de grens? wie krijgt wel iets en wie niet? word een dramatische kerst hoor als je daar een rare grens in trekt
verder kunnen de mensen die in december jarig zijn er ook niks aan doen dat ze dan jarig zijn
en als ze in juli jarig waren kregen ze ook gewoon een kadotje dus ja
en ik red het wel, ik heb het net uitgerekend met een maximaal bedrag per persoon zeg maar en dan hebben we 6.66 om van te eten per dag
kan dus prima
het is alleen een smak geld die ik beter had kunnen sparen maar ja je gaat toch ook niet tegen mensen zeggen: sorry als je in november jarig was dan kreeg je wel wat
Wie is de seller?quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet je gewoon elk half uur ff opnieuw steken![]()
ze zijn zo mooi dat ze de moeite waard zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |