Lezen is niet je sterkste vak he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Shar pakt de TT![]()
Maar heb je ook al een WiiU?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij gaan misschien zo naar de bios en dan kom ik langs de MM, toch maar ff kijken daar
Rob_La_Chouffe - Robbusquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Vul maar aan, ik ben het overzicht kwijt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:32 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Herr.Flick - Herr_Flick-NL
Siyara - Siyara
quote:Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
quote:Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
GGMM - GGMM_Rene
Is dat niet gewoon dat je vanaf 5euro gespaard tegoed via die speciale site kan inwisselen? Heb niets vernomen i.i.g. dat je 5 euro gratis krijgt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraagje: ik heb bij dat premium pack een nintendo network premium blaadje zitten waar op staat dat je 5¤ tegoed krijgt oid, maar kan dat nergens invullen/ geen code op dat blaadje te vinden ook?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef creno het volgende:
verdorie: in mijn mail stond dat de bezorger tussen half een en half drie kwam bezorgen... nog niets !
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef creno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa, hij is er !!
ik ga uitpakken
Bijmij tussen 12 en 14... Nog niks. Wel een bericht dat ie wat later is op de track and trace.....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef creno het volgende:
verdorie: in mijn mail stond dat de bezorger tussen half een en half drie kwam bezorgen... nog niets !
Ik gebruik m ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef So_Surreal het volgende:
Vind de tablet controller niks toevoegen aan Black ops 2.
Als je in multiplayer op de scherm kijkt ben je zo dood, je kan niet echt naar 2 dingen tegelijk kijken in zo'n snel spel.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:54 schreef arkkey het volgende:
Kan je eigenlijk eshop games (SNES games) opstarten met alleen een pad en daar ook op spelen, dus geen wiimote/nunchuck connected?
Pardon pheno ik reageer meestal eerst en daarna lees ik pas wat de rest zegt..quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak he?
[..]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef creno het volgende:
Jeetje, dat internet instellen was nog wat... maar goed als ik goed had gelezen dan was het in een keer gelukt.
De update is bezig, dus nu kan ik een uur niks toch ?
Eerst download ie, dan update ie. Bij de download zit geen tijdsindicatie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef creno het volgende:
bij mij staat er geen tijdsindicatie bij
Had jij jouw id al ergens geplaatst? Krijg hem namelijk nergens teruggevonden in de topics.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik een van jullie namen toevoeg als vriend staat er dat jullie mijn id ook moeten toevoegen. Zien jullie wel een uitnodiging of niks? Want bij miiverse zie ik wel friend requests van random engelsen maar bij miiverse kan ik weer geen vrienden toevoegen
Maar ik zie dus bij miiverse wel uitnodgigingen van mensen die ik niet ken/ niet heb toegevoegd.. Zou wel raar zijn dan als de anders niks ziet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:41 schreef So_Surreal het volgende:
Je krijgt volgens mij geen uitnodiging te zien als iemand je uitnodigt.
Je zal alleen diegene in je lijst krijgen als je de ander zelf ook toevoegt.
Hmm dat had ik niet toen iemand van FOK! mij toevoegde.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Maar ik zie dus bij miiverse wel uitnodgigingen van mensen die ik niet ken/ niet heb toegevoegd.. Zou wel raar zijn dan als de anders niks ziet?
Ohw, ik dacht dat dat werd afgeraden. Deed het zelf wel bij het vastlopen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:07 schreef creno het volgende:
dankzij de nintendo hulplijn doet ie het, gewoon de stekker er uit en weer er in(en nog net op tijd want de lijnen sloten om 17.00u)
Ik ben creno78 btw op het netwerk
Waarom zie ik dan wel andere friend requests? :squote:Op zaterdag 1 december 2012 17:28 schreef Siyara het volgende:
Ik heb alle id's die tot nu in het topic staan toegevoegd, je kan pending requests niet zien dus jullie moeten mij ook nog ff los toevoegen
krijg je ook niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef Siyara het volgende:
Ik zie in Miiverse geen requests staan, als ik bij notifications keek. Dat terwijl ik wel meteen iemand online kreeg nadat ik hem toevoegde (dus die had mij al toegevoegd)
Hoorde van een winkelier hier dat er maar 3000 geleverd zijn voor heel NLquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
krijg je ook niet.
Ik was om, wilde toch al deluxe halen, uitverkocht in MM rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |