Lezen is niet je sterkste vak he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Shar pakt de TT![]()
Maar heb je ook al een WiiU?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij gaan misschien zo naar de bios en dan kom ik langs de MM, toch maar ff kijken daar
Rob_La_Chouffe - Robbusquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Vul maar aan, ik ben het overzicht kwijt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:32 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Herr.Flick - Herr_Flick-NL
Siyara - Siyara
quote:Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
quote:Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
GGMM - GGMM_Rene
Is dat niet gewoon dat je vanaf 5euro gespaard tegoed via die speciale site kan inwisselen? Heb niets vernomen i.i.g. dat je 5 euro gratis krijgt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraagje: ik heb bij dat premium pack een nintendo network premium blaadje zitten waar op staat dat je 5¤ tegoed krijgt oid, maar kan dat nergens invullen/ geen code op dat blaadje te vinden ook?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef creno het volgende:
verdorie: in mijn mail stond dat de bezorger tussen half een en half drie kwam bezorgen... nog niets !
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef creno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa, hij is er !!
ik ga uitpakken
Bijmij tussen 12 en 14... Nog niks. Wel een bericht dat ie wat later is op de track and trace.....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef creno het volgende:
verdorie: in mijn mail stond dat de bezorger tussen half een en half drie kwam bezorgen... nog niets !
Ik gebruik m ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef So_Surreal het volgende:
Vind de tablet controller niks toevoegen aan Black ops 2.
Als je in multiplayer op de scherm kijkt ben je zo dood, je kan niet echt naar 2 dingen tegelijk kijken in zo'n snel spel.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:54 schreef arkkey het volgende:
Kan je eigenlijk eshop games (SNES games) opstarten met alleen een pad en daar ook op spelen, dus geen wiimote/nunchuck connected?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |