Pffftt wat een prijzen zegquote:Op donderdag 6 december 2012 19:22 schreef ArnosL het volgende:
Lumia 820 en 920 staan nu in de shop op hi.nl
De Lumia 920 gaat de eerste 9 maanden ¤27 en de volgende 15 maanden ¤54 per maand kosten bij een Hi Large abonnement met 75 min/sms. Daar zit dan 1GB aan data bij. De 820 gaat de eerste 9 maanden ¤24 kosten en de volgende 15 maanden ¤48 kosten bij datzelfde abonnement.
Edit: Vodafone prijs voor de 920 is ook bekend. Eerste jaar ¤31.88, tweede jaar ¤42.50 bij een Vodafone Altijd abonnement met 1GB data en 90 minuten en ¤115 bijbetalen voor het toestel.
Inderdaad. Ik heb 6 verschillende abonnementen naast elkaar gezet in Excel en daaruit blijkt dat Vodafone de Lumia 920 het goedkoopst aanbiedt bij het abonnement dat ik wil. Dus Vodafone Altijd met 1 GB internet en 90 minuten/smsjes. Inclusief de kosten voor het toestel en de aansluitkosten kom ik dan uit op een gemiddelde prijs van ¤43,23 bij een abonnement van 2 jaarquote:
Nu zit vol met (Apple) fanboys, een review van die website kun je eigenlijk niet serieus nemen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/(...)t-steken-vallen.html
Zo'n titel gebruiken en dan eigenlijk gewoon positief zijn in de review zelf... Sure, hij is wat groot, maar verder? Misschien zie ik het door een roze bril, maar voor mijn gevoel is Nu altijd wat negatief over Nokia.
Das een gejailbreakte WP toestel waarbij die gast zelf de mogelijkheid heeft ingebouwd. Er zijn (nog) geen folders beschikbaar voor WP.quote:Op zondag 9 december 2012 16:16 schreef very het volgende:
Even vraagje: kan je met windows phone 8 ook gewoon folders aanmaken?
Ik kan er weinig over vinden. Wel over hoe folders werken op Windows Mango:
Werkt dit net zo met Wp8?
De nokia is wel goed geprijst met het tmobile abonnement wat ik wil. 128 euro. Een iphone 5 koste het dubbele.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:09 schreef spenky het volgende:
[..]
Tele 2 en T-Mobile ook.
Hier kan je het uitrekenen.
http://www.pdashop.nl/pro(...)or_template=Overview
Als ik zo even kijk, dan is tele2 het goedkoopst voor het snelste internet met meeste belminuten.
Wanneer komen ze bij vodafone zelf dan?quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 9 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wanneer komen ze bij vodafone zelf dan?
Sorry; heb al mail naar vodafone gestuurdquote:
Thanks.quote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Das een gejailbreakte WP toestel waarbij die gast zelf de mogelijkheid heeft ingebouwd. Er zijn (nog) geen folders beschikbaar voor WP.
Alleen alfabetischquote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef very het volgende:
[..]
Thanks.
Maar wel gaar dan zeg. Kan je wel groeperen of gaat alles op alfabetische volgorde in je app-list?
Hmm..dan denk ik toch dat ik WP8 nog even links laat liggen.quote:
WP7.x heeft dat ook zo.. mij leek het ook niets.. maar t went. Je tikt gewoon op de letter vd App die je wilt hebben en klaar..quote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef very het volgende:
[..]
Hmm..dan denk ik toch dat ik WP8 nog even links laat liggen.
Ik wil wel een beetje netjes gesorteerd ding ipv eeuwig scrollen naar benodigde app die dan gewoon ergens tussen compleet relatieloze andere apps staat
Meh...quote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
WP7.x heeft dat ook zo.. mij leek het ook niets.. maar t went. Je tikt gewoon op de letter vd App die je wilt hebben en klaar..
Heb je daar niet gewoon je hoofdscherm voor?quote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef very het volgende:
[..]
Hmm..dan denk ik toch dat ik WP8 nog even links laat liggen.
Ik wil wel een beetje netjes gesorteerd ding ipv eeuwig scrollen naar benodigde app die dan gewoon ergens tussen compleet relatieloze andere apps staat
Nee, want niet perse alles wat ik gegroepeerd wil hebben wil ik ook gelijk op mijn hoofdscherm.quote:Op maandag 10 december 2012 10:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je daar niet gewoon je hoofdscherm voor?
'Folder' is natuurlijk onzin. Het is een apart menutje zegmaar. In WP8 (en 7.8) heb je gewoon die kleine tiles die je dan zelf kan groeperen. Werkt veel beter en ziet er niet zo rommelig uit. Al die aparte menutjes zijn gewoon rommelig.quote:Op zondag 9 december 2012 16:16 schreef very het volgende:
Even vraagje: kan je met windows phone 8 ook gewoon folders aanmaken?
Ik kan er weinig over vinden. Wel over hoe folders werken op Windows Mango:
Werkt dit net zo met Wp8?
Hoe werkt dat dan precies? Kan je me dat in een youtube fimpje ofzo laten zien?quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
'Folder' is natuurlijk onzin. Het is een apart menutje zegmaar. In WP8 (en 7.8) heb je gewoon die kleine tiles die je dan zelf kan groeperen. Werkt veel beter.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef very het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Kan je me dat in een youtube fimpje ofzo laten zien?
Ah zo...maar zit er geen limiet op hoeveel apps je op je hoofdscherm kwijt kunt?quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je kan dan de tiles die 'met elkaar te maken hebben' bij elkaar zetten. Dus bijv. mail, sms, whatsapp bij elkaar, youtube, muziekspeler bij elkaar, facebook, twitter, linkedin bij elkaar, Nokia-drive, kaarten bij elkaar, etc.
Dan krijg je bijv. zoiets:
[ afbeelding ]
Het niet kunnen rangschikken van iconen in het menu vind ik overigens ook irritant. Vaak weet je ook niet wat de naam precies is, dus die alfabetische hulp waarmee je meteen naar een letter gaat, is vaak ook niet nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |