Omdat hij het ook op FOK kan vragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:40 schreef mafkees10 het volgende:
Waarom bel je duo niet even met die vraag?
Nee je had waarschijnlijk net als mij eigenlijk recht tot afgelopen september, alleen de regeling gaat pas januari van startquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Maar vreemd is dat het recht voor dit jaar er wel is maar dat het tot 1 januari geldt. Ik heb het probleem ook. Een OV-chip + kortingsabo kost echt relatief veel, dan kan ik eigenlijk beter een anonieme kaart kopen.
Oh zo, want in een schrijve stond wel dat ik recht heb op studentenreisproduct tot september 2013, maar in de bijlage vond ik pas dat voor mij het recht tot 1 januari geldt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:01 schreef Sieusc het volgende:
[..]
Nee je had waarschijnlijk net als mij eigenlijk recht tot afgelopen september, alleen de regeling gaat pas januari van start
Als arbeider kan je nog wel 270 euro per maand ophoesten voor een trajectkaartje naar je fabriek, maar als student heb je dat geld simpelweg niet. Vandaar dat wij ook stufi/o.v regeling hebben ingesteld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
En gewoon betalen voor je gemaakte reiskosten is geen optie?
Waarom wil iedereen altijd subsidie?
Enig idee hoe duur kan zijn? Een gemiddelde student kan dat echt niet ophoesten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij heeft toch al van die regeling gebruikt gemaakt, dat ie te traag is of verder wil investeren is top maar waarom moeten de belastingbetaler daarvoor opdraaien ipv in jezelf investeren?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als arbeider kan je nog wel 270 euro per maand ophoesten voor een trajectkaartje naar je fabriek, maar als student heb je dat geld simpelweg niet. Vandaar dat wij ook stufi/o.v regeling hebben ingesteld.
Zoals gezegd heb je daar als student geen geld voor. Bovendien is die ¤270 waarschijnlijk zwaar overpriced als het om een relatief korte route gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij is niet te traag, de regeling houdt vroegtijdig op. Vorig jaar dekte de regeling nog wel het hele traject, maar vanwege chronisch geldtekort bij de OCW is dat opgeschort.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij heeft toch al van die regeling gebruikt gemaakt, dat ie te traag is of verder wil investeren is top maar waarom moeten de belastingbetaler daarvoor opdraaien ipv in jezelf investeren?
Onzin argument, je bent zeker ook voor het sociale leenstelsel?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij heeft toch al van die regeling gebruikt gemaakt, dat ie te traag is of verder wil investeren is top maar waarom moeten de belastingbetaler daarvoor opdraaien ipv in jezelf investeren?
Ja, waarbij je pas vanaf 9u 's ochtends die 40% korting krijgtquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef jna het volgende:
Mijn ov liep afgelopen september af (na 7 jaar). Omdat ik ook nog studeer en moet reizen had ik het glorieuze idee om mn ov nooit stop te zetten en gewoon de boete te betalen. Conclusie: dat werkt niet, want na een aantal weken blokkeert DUO 'm.
Wat je wel kunt doen, als je met de ns reist, is een gratis kortingskaart aanvragen voor studenten die geen ov meer hebben.
Ja maar in dit geval is TS een student. Voor studenten die gaan werken heeft het weinig zin inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, waarbij je pas vanaf 9u 's ochtends die 40% korting krijgtAls student is dat nog niet zo erg, maar bijna iedereen begint een normale werkdag toch wel voor 9u..
Dat hij door wil gaan is sowieso ter voordele van de Nederlandse samenleving. Vragen om een eigen bijdrage werkt dempend op excellentie en helpt de (niet-bestaande) `kenniseconomie' op de lange termijn helemaal naar de klote.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
FTFY.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is niet te traag, de regeling houdt vroegtijdig op. Vorig jaar dekte de regeling nog wel het hele traject, maar vanwege chronisch geldtekort geldmismanagement bij de OCW is dat opgeschort.
Bestaat dat? Heb je daar een link voor?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef jna het volgende:
Wat je wel kunt doen, als je met de ns reist, is een gratis kortingskaart aanvragen voor studenten die geen ov meer hebben.
http://www.ns.nl/reiziger(...)/uitgestudeerd-actiequote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bestaat dat? Heb je daar een link voor?
Thanks, had 't net al gevonden.quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reiziger(...)/uitgestudeerd-actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |