@ Sylvana: Ja het is gewoon echt niet leuk meer... Ik kan niet wachten tot de vakantie, 2 weken samen zijn...
En sterkte, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.
@Cafpow: Ja dat doe ik ook wel maar soms is het zo enorm moeilijk... ik bedoel als ik mezelf rot voel/moet huilen is er niemand voor me, alleen hij... mijn ouders ( vooral mijn vader ) vind mij mezelf aanstellen. ( van hem merk ik het sowieso, als ik dan met mijn moeder of vriend ergens over praat zie ik hem geirriteerd kijken en zuchten, mijn moeder praat gewoon door me heen. )
Ik heb gewoon niemand anders, geen vrienden geen familie niks.
@ gewoonmezelf87
Ja samen willen wonen/ desnoods alleen is iets wat hoog op mijn lijstje staat omdat ik weet dat het dan stukke beter zou gaan, ik ga dood thuis, mijn moeder valt mij telkens lastig met haar ditjes en datjes en zegt dat ze zichzelf ook niet fijn in haar vel voelt, en hoe vaak ik dan ook zeg van ma ga dan alsjeblieft eens na de huisarts, ze dit niet doet omdat zij het vind horen...
Dus voor mij zou het echt beter zijn op mezelf wonen. Ik word nu echt wel gedeeltelijk gek van mijn ouders.
@ Iedereen
Ik hoop dat iedereen zich een beetje beter voelt vandaag!
Ik niet zo, ik kon mijn bed weer niet uit wekker uitgedrukt... en als ik dan mijn bed uit wil komen lukt het gewoon niet.
Ik wou zo graag naar school vandaag, gewoon voor een paar uurtjes...
Maar wel even met mijn behandelaar van de GGZ gesproken, ze had vandaag om 12 uur tijd voor mij vrij gemaakt ( en ik had dus over die mail doorgelezen... echt stom ) maar ze belde me hoe het was en ik haar het dus vertelt en vandaag heeft iemand afgebeld voor morgen half 9, dat wordt nogal wat maar het is nodig dus heb ik morgen een afspraak bij de GGZ! even praten, ben nu ook een heel word documentje aan het typen hoe en wat en waar ik mee zit, is wel fijn om even alles op een rijtje te hebben, en duidelijk.
Morgen als ik een paar uur naar school ben gegaan na de GGZ beloon ik mezelf met iets lekkers te halen en dit rustig thuis op te eten... en als ik dan moe ben mag ik van mezelf best een dutje doen.
Nou ga ik even het word documentje typen, vind het wel moeilijk moet ik zeggen...