ik kan mijn haar ook niet vlechtenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:20 schreef Ezell het volgende:
En nee, ik heb geen grunge fishtail. Ik kan niet eens mijn eigen haar op de normale manier vlechten.
ja maar je mist hier toch ricky in z'n genot-t-shirt en z'n armen steeds uitgespreidquote:
Je weet dat ik geen pittig kapsel heb hè?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik kan mijn haar ook niet vlechten
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maar je mist hier toch ricky in z'n genot-t-shirt en z'n armen steeds uitgespreid
ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen pittig kapsel heb hè?
Waarom? Die dingen werken voor geen drolquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:24 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik was vanmiddag bijna jouw school ingegaan voor de printer.
Ik heb geen printer en jouw school is de dichtstbijzijnde HU. Ik moest wat op de post doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom? Die dingen werken voor geen drol
Ik was donderdag op jouw faculteit trouwens. Maar jou niet gezien denk ik.
Ik was bij die informatiemiddag over stagelopen op het buitenland. Maar het meeste wist ik eigenlijk al, was er met een kwartiertje alweer weg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen printer en jouw school is de dichtstbijzijnde HU.
Wat deed je daar? Ik was wel op school, trouwens.
quote:
O, ik wist niet eens dat er zoiets was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik was bij die informatiemiddag over stagelopen op het buitenland. Maar het meeste wist ik eigenlijk al, was er met een kwartiertje alweer weg.
Ik aanvankelijk ook niet, maar het was ook meer voor mensen die de eerste gemist hadden denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik wist niet eens dat er zoiets was.Ben wel naar de minormarkt voor het buitenland geweest, maar daar was niet veel aan.
Nope. Ik weet niet of ik überhaupt een minor wil volgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik aanvankelijk ook niet, maar het was ook meer voor mensen die de eerste gemist hadden denk ik
Maar je gaat dus een minor doen in het buitenland?
Niks mis met interesse voor andere landen.quote:
Stage lopen in Nederland terwijl je ook 6 maanden elder kan met een dikke beursquote:
Is een minor een keuze bij jou dan? Ik moet verplicht een minor doen dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik weet nog niet of ik überhaupt een minor wil volgen.
[..]
Niks mis met interesse voor andere landen.
sowieso stage lopenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stage lopen in Nederland terwijl je ook 6 maanden elder kan met een dikke beurs
Londen
Ik moet een (buitenlandse) minor of twee redacties doen. Maar jij gaat dus misschien naar Londen? Klinkt heel tof.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is een minor een keuze bij jou dan? Ik moet verplicht een minor doen dacht ik.
Lijkt mij juist leuk. Liever dat dan een hoopje studenten die in hun tweede jaar nog steeds geen kritische kijk hebben waardoor ik telkens kutfeedback krijg.quote:
Ben ik wel van plan ja, maar het is nog maar afwachten of het wel wordt goedgekeurd. Heb niet de minst prestigieuze stageplek gekozenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet een (buitenlandse) minor of twee redacties doen. Maar jij gaat dus misschien naar Londen? Klinkt heel tof.
Ik zet je alvast in mijn adressenboekje met gratis slaapplekken in het buitenland...quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan ja, maar het is nog maar afwachten of het wel wordt goedgekeurd. Heb niet de minst prestigieuze stageplek gekozen
Britse winters zijn wel koud onder de brug hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet je alvast in mijn adressenboekje met gratis slaapplekken in het buitenland...![]()
Dan leid je wel een erg sneu bestaan. Ik pink nu al een traantje weg hier.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Britse winters zijn wel koud onder de brug hoor.
Een spijtige zaak ja. Het leger des heils is een lichtpuntje in mijn bestaan,quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan leid je wel een erg sneu bestaan. Ik pink nu al een traantje weg hier.
Leef je ook in Utrecht op straat? Voor 20 euro per dag mag je op m'n laminaat liggen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een spijtige zaak ja. Het leger des heils is een lichtpuntje in mijn bestaan,
Ik ben geboren voor de straat, jeweetzelf.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leef je ook in Utrecht op straat? Voor 20 euro per dag mag je op m'n laminaat liggen.
O ja, jij bent Kruimeltje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben geboren voor de straat, jeweetzelf.
quote:
Nee johquote:
Ik bedoel meer de rilling over je rug, zij het door gruwel, zij het door opwindingquote:
Ja maar jij kijkt nog best vaak tv, ik amper en dan gaat het al mis.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
de televisie werkt mij ook altijd op de zenuwen
Klinkt als een gedurfde avond.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt nog best vaak tv, ik amper en dan gaat het al mis.
Ik keek wel een mooie docu achtig iets over India en zijn kastenstelsel en shit. En daarna de tvshow en dit keer interviewde hij de echte personen van de film les untouchables , met abdel en die man en daarna keek ik beetje smaakpolitie en ook nog even sportnieuws en daarna was ik het beu, oh en ook nog even brandpunt. Spannend he.
Wat doe je jezelf aan manneke. Dit is duidelijk een stressor voor jou, vermijdt die en ga iets leukers doen. Zoals schrijven of puzzels oplossen. Want je weet dat als je stress krijgt dat dat slecht is voor je lichaam?! En door slecht te slapen hoopt dat allemaal op wat kan leiden tot zelfs sterfte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinkt als een gedurfde avond.
Ik kijk niet zoveel televisie meer, hoor.
Enkel de koning van Queens, hetgeen me laat bulderen.
Praatprogramma's maken me enkel boos, zoals `Debat op twee`, ik word daar WOEST van. Schreeuwen naar de tv, niet eens een reclameonderbreking om mij tot rust te laten komen. En dan voor je gaat slapen allemaal slimme reacties bedenken, die toch nooit komen waar je ze wil hebben. Door frustratie de ganse nacht wakker liggen. Bah. Wat een nare levenswijze eigenlijk!
Het is mij niet echt duidelijk of dit een grap is of advies. Hoe dan ook, schrijven is enkel frustrerender, bij het oplossen van puzzels voel ik mij bejaard en sterven doe ik al jaren vanbinnen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan manneke. Dit is duidelijk een stressor voor jou, vermijdt die en ga iets leukers doen. Zoals schrijven of puzzels oplossen. Want je weet dat als je stress krijgt dat dat slecht is voor je lichaam?! En door slecht te slapen hoopt dat allemaal op wat kan leiden tot zelfs sterfte!
Walgelijk, dit zijn geen dingen waar je grapjes over mag maken. Het was duidelijk een advies, ja. Oke. Jammer, ik vind de resultaten (die ik gelezen heb) wel leuk bedacht altijd door jou.quote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk of dit een grap is of advies. Hoe dan ook, schrijven is enkel frustrerender, bij het oplossen van puzzels voel ik mij bejaard en sterven doe ik al jaren vanbinnen.
Mijn excuses dan. Welke resultaten?quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walgelijk, dit zijn geen dingen waar je grapjes over mag maken. Het was duidelijk een advies, ja. Oke. Jammer, ik vind de resultaten (die ik gelezen heb) wel leuk bedacht altijd door jou.
Kus.
Een gaatje in een SD-kaart?quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maak er een gaatje in en en een touwtje n je hebt een vernieuwde dogtagplus je raakt hem niet kwijt.
Nee, zo goed mogelijk via Nederlandse webshops. Maar er is vast wel iets met Made in China.quote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
Je moet dat ook uit china kopen, of doe je.dat
quote:
Je hebt alles in randstad, dus waarom zou je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:17 schreef leeell het volgende:
het doet me pijn als ik met de trein de randstad verlaat.
Helaas?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nee, helaas woon ik niet op een boerderij
verplichtingen afentoequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt alles in randstad, dus waarom zou je.
[..]
Helaas?
Zoiets zei mijn vader vorige week nog. Toen ging 'ie op Google maps helemaal opzoeken waar hij als kind woonde en een of andere boom aanwijzen die in zijn verhaal steeds honderden jaren ouder werd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
boerderijen zijn genot joh
Helaas, gemist! Wuthering Heights?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:48 schreef leeell het volgende:
Faaluser, maagd
Kate bush vanavond op de radio, nr 320 in de top1000
Was even genot op werk
jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:02 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Helaas, gemist! Wuthering Heights?
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef ThaTim het volgende:
serious request
giel beelen
top 2000
radio 2 deejays
leeell stuurt 'm mij toch soberso doorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Ezell het volgende:
Dat past totaal niet bij het onderwerp.Het beginnetje heb ik gelukkig. Jullie, met uitzondering van ThaTimTimTimTim, mogen 'm wel lezen als ik klaar ben.
moest toch wel even gniffelenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef ThaTim het volgende:
Over bultruggen gesproken, deze spoelde deze week aan in Den Haag
[ afbeelding ]
burger_kaan, Snuf. , de anaalridders etsoe en jordyqwertyquote:
goede ouwe tijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
burger_kaan, Snuf. , de anaalridders etsoe en jordyqwerty
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik was geroerd door je onverwachte tekst en lieflijke belletjes.
Ik zou het geen alterego noemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:32 schreef leeell het volgende:
die blog is wel een tegenstelling van je alterego op FOK! ezell, vond het een beetje confronterend en voelde me toch ook wel ongemakkelijk toen ik het las.
Niet lezen dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
erg confronterend stukje, zo wil ik jou niet kennen
te laat bebequote:
mwa, het is wel een tegenstelling met wat ik gewend van je ben.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, nou ja... Zo confronterend is 'ie niet, vind ik
niks mis met AlexNL , altijd vers groen en geurig plus bezorging aan de deurquote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Niks mis met PostNL. Altijd optijd!
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat dit eenmalig was.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef leeell het volgende:
[..]
mwa, het is wel een tegenstelling met wat ik gewend van je ben.
dit is echt zo'n politiek correct, uitbundig , journalistisch stuk
terwijl je normaal zo'n lekkere binnenvetter ben
ja, anders krijg ik nog een verkeerd beeld van je.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat dit eenmalig was.
Ik straks ook nog van mezelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, anders krijg ik nog een verkeerd beeld van je.
en je moet me nog steeds uitnodigen om langs te komen ja.
iedereen DM't me al voor de link van die blog, dit is wel het minste wat je kan doen om op mn goede kant te blijven
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef leeell het volgende:
Dastan, check jij je fysieke post een beetje frequent
quote:
ja even kieknquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik straks ook nog van mezelf.
Ben overdag weinig thuis, dus dat is wel lastig. Misschien eerste week januari?
Link graag voor je houden. Is niet voor FOK! bedoeld.
Ok! We gaan met het huis ergens in januari misschoen een niuewsjaarsborreldingiets doen. Als je zin hebt, mag je dan ook komen.quote:
ja is goed, zolang het een beetje een passende datum isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok! We gaan met het huis ergens in januari misschoen een niuewsjaarsborreldingiets doen. Als je zin hebt, mag je dan ook komen.
hoeft ook nietquote:
hahaha awwwquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb kerstkaarten verstuurd, en aan leraren gegeven ik ben zo'n nerd
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef leeell het volgende:
[..]
hahaha awww
ik heb ook kerstkaarten verstuurd
Mensen onderschatten mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!__! Jij? Omg
wat aardig zeg
wat geforceerd weerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef Dastan het volgende:
Het wordt een nieuwjaarskaartje terug vrees ik.Komt nooit meer op tijd aan.
heb je jan een kaart gestuurd ?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef leeell het volgende:
[..]
Mensen onderschatten mij.
en ik had alleen JP zijn adres, niet de jouwe, anders had ik er nog wel 1 naar je gestuurd
ik wil een verjaardagskaart dan, in het Arabisch geschrevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef Dastan het volgende:
Het wordt een nieuwjaarskaartje terug vrees ik.Komt nooit meer op tijd aan.
Ik durfde nietquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je jan een kaart gestuurd ?
komt voor de khabbaaz.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een verjaardagskaart dan, in het Arabisch geschreven
welke linkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef Ezell het volgende:
Ok, houd maar gewoon op over die link enzo.
meisjes plagen kusjes vragenquote:
werkt immer goed die tactiek, ook bij aziaatjesquote:Op donderdag 20 december 2012 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
meisjes plagen kusjes vragen
arabieren grapje?quote:
?quote:
gewoon de zoveelste toetsenbordterroristquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
e was toch een man zonder angsten!
Behalve voor jullie, straks heb ik weer wat misdaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
e was toch een man zonder angsten!
die relletjes waren leukquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Behalve voor jullie, straks heb ik weer wat misdaan
gelukkig maarquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gewoon de zoveelste toetsenbordterrorist
terechte angstquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Behalve voor jullie, straks heb ik weer wat misdaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |