quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:42 schreef lamers het volgende:
Girl Next Door
Love Actually
He Was A Quiet Man
niet zeuren... in de weekenden is er de laatste tijd toch nooit meer iets te doen hier...quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:41 schreef Borizzz het volgende:
Tralala zo komen we nooit aan 20 topics deze maand.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef Waaghals het volgende:
Denise Richards en Shannon Elisabeth komt hij mee aan op het vliegveld
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
nostalghia![]()
satantango?op nr. 2
in the mood for love![]()
day of the eclipseop nr. 9
In ieder geval 1 iemand die opletquote:
quote:When a bumbling New Yorker is dumped by his activist girlfriend, he travels to a tiny Latin American nation and becomes involved in its latest rebellion.
Correct, al zul je vast niet nu wakker zijn om een nieuwe vraag te stellen...quote:
The Man Who Fell to Earthquote:Op zondag 2 december 2012 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijkt me David Bowie, maar verder kom ik even niet...
Die had ik ook herkent! En me dan een cultuurbarbaar noemen!quote:Op zondag 2 december 2012 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijkt me David Bowie, maar verder kom ik even niet...
Maar jij herkende de Aladdin Sane face paint niet.quote:Op zondag 2 december 2012 13:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik ook herkent! En me dan een cultuurbarbaar noemen!
true... Maar ik heb dan ook een godsgruwelijke hekel aan David Bowie...quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar jij herkende de Aladdin Sane face paint niet.
quote:
quote:Though the film takes place in Blackeberg, a suburb of Stockholm, the film principal photography was shot in Luleå in the north of Sweden, to ensure enough snow and cold weather.
quote:Almost every scene in the movie contains the color red or red/orange, a clear reference to the color of blood
Klopt, ik was te lui om een echte vraag te bedenken..quote:
Nog een hint?quote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Borizzz het volgende:
Titel
Promotional items were shipped to cinemas under the name "Project 880".
quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Borizzz het volgende:
Ik weet 'm. Maar anderen mogen eerst een kans.
quote:
Ben je nou mijn vraag aan het beantwoorden?quote:
Hmmm mijn update deed raar..quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je nou mijn vraag aan het beantwoorden?lekker op tijd dan
Ach, een schrale troost. Je had het wel goedquote:
Woohoo! Imaginair puntje!quote:Op zondag 2 december 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, een schrale troost. Je had het wel goed
quote:Theset was kept intact after filming. It was later used as the Axis Chemicals set for Batman. When the crew of Batman first entered the set, they found most of the
still intact.
Is dit een antwoord op de vraag?quote:Op zondag 2 december 2012 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
De Aliens set doet me daar enigszins aan denken...
Dat zag je goedquote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Geen idee, ben niet van de westerns... Wist ook helemaal niet dat Jack Nicholson en supermans pappa westerns gemaakt hebben(of zie ik dat verkeerd? )
quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Borizzz het volgende:
Gokje: Missouri Breaks? Das de enige die in me opkomt.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee, ken ze allemaal nietuit elkaar.
Retribution?
Ik moet zeggen dat ik het bij de eerste 2 plaatjes niet zag. En bij de laatste 2 is het ook best moeilijk te zien...quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Je ziet toch wel dat dit een van de geanimeerde titels is?
2 zelfs, dit is de 2dequote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist niet eens dat er een geanimeerde resident evil bestond
quote:United States Special Agent Leon S. Kennedy sneaks into a small Eastern European country to verify rumors that Bio Organic Weapons (B.O.W.s) are being used in war. Right after his infiltration, the U.S. government orders him to leave immediately. Determined to uncover the truth, Leon ignores the order and enters the battlefield to end the chain of tragedies caused by the B.O.W.s.
quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Resident Evil: For Your Consideration.
quote:
quote:
film en 4 namenquote:You were given a Ferrari and your people treated it like a lawnmower.
quote:Byer: We are the sin eaters. It means that we take the moral excrement we find in this equation and we bury it down deep inside of us, so that the rest of our case can stay pure. That is the job. We are morally indefensible, and absolutely necessary.
De film verpest het einde van Ultimatumquote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
Net gezien. Vond hem ook weer niet heel slecht. Alleen niet goed genoeg voor een Bourne. Maar best vermakelijk verder.
De closure ervan wel ja, maar als je verder wil met de reeks, moet je wel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:36 schreef Sands het volgende:
[..]
De film verpest het einde van Ultimatum
Ze hadden het gewoon met rust moeten laten.quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De closure ervan wel ja, maar als je verder wil met de reeks, moet je wel.
Mopperkontquote:Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon met rust moeten laten.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mopperkont
Stel maar een nieuwe vraag!
Wiequote:Trade Mark
Heroes in his films are often professionals who always get the "job" done and who often wind up learning teamwork is the best way of dealing with problems.
Rapid-fire, occasionally overlapping dialogue
I see what you did therequote:
quote:
quote:In most of his films there is at least one scene that involves his characters singing and playing instruments.
Date of Deathquote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
Tony scott?
Of zit ik in de verkeerde generatie?
Died: May 14, 1998quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
Wanneer is Frank Sinatra overleden?
quote:He was an infamous teller of tall tales, usually ones where he exagggerated his already considerable involvement in the making of his films and ones where he sounded like a tough guy (punching producers, etc.)
quote:Op zondag 2 december 2012 23:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
je bent vandaag wel in vorm met mij nietszeggende hints
john ford?
quote:His uncredited voice is used during the opening credits of Monkey Business (1952). The off-screen voice twice says, "Not yet, Cary," when Barnaby (Cary Grant) opens his front door to come outside.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
laatste gok en dan hou ik het voor gezien
howard hawks?
Dat zou wel wat tijd besparen jaquote:Op zondag 2 december 2012 23:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
misschien moet ik voortaan maar met me laatste gok beginnen
quote:
Even gekeken en die is goedquote:Op maandag 3 december 2012 08:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Oorlogswinter?
Is dat Tygo op de onderste afbeelding?
Nou ja, een andere naam ken ik niet dus dat word verder niksquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
Yorick van Wageningen en Martin Koolhoven
Rechtsboven:quote:Film noir adaptation of the famous "Suspense" radio play (first broadcast on May 25th 1943) which starred Agnes Moorehead in the lead role. It proved so popular that the series restaged it seven times through to 1960, each production starring Moorehead.
quote:A woman secretly suffering from kleptomania is hypnotized in an effort to cure her condition. Soon afterwards, she is found at the scene of a murder with no memory of how she got there and seemingly no way to prove her innocence.
Ik weet niksquote:Op maandag 3 december 2012 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik wil ze allemaal. Dus of nog 1 titel of alle 4 actrices.
Van die onderste heb je een recensie geschreven.quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef Desunoto het volgende:
De titel van de film rechtsboven is ook wel een benaming voor een fenomeen dat ontstaat als in water een draaiende stroombeweging en een neerwaartse stroombeweging elkaar tegenkomen.
De titel van de film linksboven wordt wel eens gesproken door de beller als hij/zij verkeerd heeft gedraaid.
In Engels uiteraard.
Overdag nooit echt tijd daarvoor.quote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef Desunoto het volgende:
Een korte review maar inderdaad.
Heb je geen tijd om een vraag te stellen of zo? Die actrices moet je ook weten.
Maelstrom?quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef Desunoto het volgende:
De titel van de film rechtsboven is ook wel een benaming voor een fenomeen dat ontstaat als in water een draaiende stroombeweging en een neerwaartse stroombeweging elkaar tegenkomen.
De titel van de film linksboven wordt wel eens gesproken door de beller als hij/zij verkeerd heeft gedraaid.
In Engels uiteraard.
Gelukkig herken je haar nu wel.quote:Op maandag 3 december 2012 11:26 schreef Sands het volgende:
Rechtsbovenin is trouwens Gene Tierney....
quote:
Beide goed.quote:
Moeilijk op een telefoon, kleine plaatjesquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig herken je haar nu wel.
[..]
Die zijn goedquote:Op maandag 3 december 2012 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
De onderste is Men in black, de middelste misschien Running man?
quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
De onderste is een Nederlander. De andere twee misschien ook?
quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef dyonvbaal het volgende:
De bovenste lijkt op een Riddick film?
Die is goedquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
The chronicles of riddick? dark fury is de tekenfilm, maar wat de volledige titels van de films zijn...week niet
Ik weet niet eens wie de laatste 2 zijn...quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat het een leuke soort vragen is(en ik geen inspiratie heb)
Wat hebben deze mannen met elkaar gemeen?
Robin Williams
Jeffrey Buckner Ford
Henry Grace
heheh begrijpelijk... ik ga even een andere vraag stellen... (note to self, volgende keer beter voor bereiden.. )quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie de laatste 2 zijn...
Last Action Hero?quote:Op maandag 3 december 2012 12:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is een film uit 1992 en hij heeft geen aanzienlijke rol (student #1). Tis wel een film die iedereen kent (op zijn minst van naam)
Nee, ik zoek een familie film met onder andere ST en CGquote:
Nee.quote:
Ik weet deze! DD=Danny Devito?quote:Op maandag 3 december 2012 12:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee.
BH en DD spelen er ook in mee
Voor je vastberadenheid wil ik je een punt geven... maar hij is foutquote:
Asap +1quote:
Arnie is goed, helaas geen JCVD (zou wel mooi zijnquote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Arnold Schwarzenegger en verder kom ik niet. Ik dacht altijd dan jVCD in het predator pak zat
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 maar...
death rides a horse
the bird with the crystal plumage
hang em high
what have you done to solange
Sam neemt nooit de makkelijke weg.quote:Op maandag 3 december 2012 14:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]was achteraf een beetje weinig misschien idd. Je noemt de bekendste niet eens
![]()
Wie?quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doet u mij maar 5 films van Nicolas Roeg
quote:
Ok, als ik nu Don't Look Now zeg?quote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Neem me niet in de maling Sands
quote:
quote:
Jagger? Wayne's World? Oh nee.. dat was Aerosmith.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Asap het volgende:
Labyrinth?
Dahl? Roald Dahl?
Jagger... kan niet zo snel een film met hem bedenken...
en ik verlaag het aantal wel naar 3quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Asap het volgende:
Labyrinth?hij is laatst nog gevraagd
Dahl? Roald Dahl?die Dahl ja
Jagger... kan niet zo snel een film met hem bedenken...
Oh... The Man Who Fell to Earth.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
en ik verlaag het aantal wel naar 3![]()
quote:
Hoi. Koffie?quote:
Ja, lekkerquote:
Gaan jullie 2 nou strijden om de offtopic slowchat prijs?quote:
neu. Ik zal wel een opstarter doen, aangezien Asap gevlogen is.quote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaan jullie 2 nou strijden om de offtopic slowchat prijs?
Die vergat ik niet... die wist ik nietquote:
Muziek van Blade Runner is een wegdroom nummer. Blues en orkest bij elkaarquote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vergat ik niet... die wist ik niet
Ik moet die film nog steeds kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Muziek van Blade Runner is een wegdroom nummer. Blues en orkest bij elkaar
SCHAAM JE!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet die film nog steeds kijken
Kutquote:
hihiquote:Op maandag 3 december 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
Stand december 2012:
5 Sands
4 SamuelofSEK
3 Borizzz
3 Michelangelo2
3 Asap
2 Waaghals
2 lamers