quote:When a bumbling New Yorker is dumped by his activist girlfriend, he travels to a tiny Latin American nation and becomes involved in its latest rebellion.
Correct, al zul je vast niet nu wakker zijn om een nieuwe vraag te stellen...quote:
The Man Who Fell to Earthquote:Op zondag 2 december 2012 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijkt me David Bowie, maar verder kom ik even niet...
Die had ik ook herkent! En me dan een cultuurbarbaar noemen!quote:Op zondag 2 december 2012 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijkt me David Bowie, maar verder kom ik even niet...
Maar jij herkende de Aladdin Sane face paint niet.quote:Op zondag 2 december 2012 13:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik ook herkent! En me dan een cultuurbarbaar noemen!
true... Maar ik heb dan ook een godsgruwelijke hekel aan David Bowie...quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar jij herkende de Aladdin Sane face paint niet.
quote:
quote:Though the film takes place in Blackeberg, a suburb of Stockholm, the film principal photography was shot in Luleå in the north of Sweden, to ensure enough snow and cold weather.
quote:Almost every scene in the movie contains the color red or red/orange, a clear reference to the color of blood
Klopt, ik was te lui om een echte vraag te bedenken..quote:
Nog een hint?quote:Op zondag 2 december 2012 14:43 schreef Borizzz het volgende:
Titel
Promotional items were shipped to cinemas under the name "Project 880".
quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Borizzz het volgende:
Ik weet 'm. Maar anderen mogen eerst een kans.
quote:
Ben je nou mijn vraag aan het beantwoorden?quote:
Hmmm mijn update deed raar..quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je nou mijn vraag aan het beantwoorden?lekker op tijd dan
Ach, een schrale troost. Je had het wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |