quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef zerokil het volgende:
Help, ik zoek een .. artiest/nummer.
Ik kan het plaatje nog wel herrineren. Een oudere man op een wit paard.
Paar maanden geleden stond die een heletijd in de top 40...
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef django753 het volgende:
Hallo allemaal;
Ik ben op zoek naar de plaat van J.S. Bach, die ( dacht ik in de jaren 80 ) in het programma toppop te zien was (rock versie). De titel luid toccata and fugue. Kan iemand mij een link sturen met daarin de juiste versie? er zijn op youtube genoeg andere, maar die zoek ik niet.
Alvast bedankt
Graag gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef django753 het volgende:
thanks maat, deze heb ik wel gezien, maar het begin kende ik niet meer.
Nogmaals hartelijk dank
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef HandsomeTom het volgende:
Wie helpt mij met titel en artiest? Het zit in mijn hoofd en krijg het er niet meer uit...
Held! Heeeel erg bedankt, had het zoeken al opgegeven na echt alles van premier te hebben geluisterd op spotifyquote:Op zondag 23 september 2012 22:20 schreef arpy het volgende:
[..]
Dat is "X-Ecutioners & DJ Premier - Primo's X-Ecution"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een kerstplaat die je ook in de film Home Alone 1 of 2 hoort... Een intro met allemaal trompetten etc. Klinkt erg 'gezellig'. Weet iemand welk ik bedoel?
?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een kerstplaat die je ook in de film Home Alone 1 of 2 hoort... Een intro met allemaal trompetten etc. Klinkt erg 'gezellig'. Weet iemand welk ik bedoel?
Yep, Canon (in D):quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat als sample in het volgende nummer gebruikt wordt?
Jaaaa bedankt!!!quote:
Thanks!quote:
Hehe, doet me aan F-Zero X op de Nintendo 64 denken...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Absoluut! ook wel bekend van deze:
Kan geen canon in D meer horen, omdat het de ringtone van mijn diensttelefoon is in het ziekenhuis.quote:
Dat is van een of andere coverwedstrijd die Radio 2 zelf heeft georganiseerd. Zou niet weten hoe die groep heet, wellicht staat het op de site van Radio 2.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik hoorde straks op de radio (volgens mij radio 1 of 2) een versie van stiekem gedanst, de zanger had een zachte g. Iemand een linkje of zo? Klonk best lekker
Beetje laat, maar had hem al gevonden. Het was deze!quote:
Thanks, helaas geen linkje op YouTube dus kan ik hem niet downloaden. Maar bedankt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat is van een of andere coverwedstrijd die Radio 2 zelf heeft georganiseerd. Zou niet weten hoe die groep heet, wellicht staat het op de site van Radio 2.
Edit: http://www.radio2.nl/nieu(...)0-cover-contest.html
Pablo A. dus.
Dat is de soundtrack van de film Project X: Pursuit of Happiness - Extended Steve Aoki Versionquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand welk nummer (techno/hardstyle-achtig) bij de aflevering van Pownews van vandaag op de achtergrond werd gedraaid: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314725 . Het begint vanaf 8:00 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |