abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119879271
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys

Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Urquhart op 03-12-2012 14:26:49 ]
pi_119879286
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  maandag 3 december 2012 @ 14:43:28 #28
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119880076
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 3 december 2012 @ 15:15:38 #29
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119881239
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys

Deze?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_119881332
quote:
Nee helaas.
pi_119887498
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_119888035
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
Italo met "schreeuwende" chick:

Geen hallee halleee, maargoed.
  maandag 3 december 2012 @ 18:16:58 #34
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_119888148
quote:

-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
  maandag 3 december 2012 @ 18:24:12 #35
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_119888403
quote:

Zoiets als deze zanglijntjes dus?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_119889971
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:02:56 #37
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_119946282
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_119962326
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van ;)
Goh, dat is dan ook het origineel. Hier wordt gezocht naar de covers.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119962717
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef Milan00 het volgende:
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.

Misschien?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119978202
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:

In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.

Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?

Alvast bedankt!
pi_119978346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:

In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.

En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?

Alvast bedankt!
quoteje van youtube:

quote:
MassiveMusic a music and sound production company from Amsterdam, Netherlands, produced and recorded the featured cover versions for that campaign. According to a company's speaker all the covers are not (much) longer than featured in the commercial, sang by session singers and made by a few of MassiveMusic's composers. At the moment (as of mid-November 2012) MassiveMusic are looking into creating full length versions of all covers. If that happens, more details will be listed here.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119978711
Bedankt, jammer vind die Johnny Cash versie erg lekker. En die eerste versie klinkt ook niet verkeerd. Enig idee wie dat is toevallig?
pi_119986551
http://www.telegraaf.nl/a(...)de_Ville_1972__.html

vanaf 03.47 het langste fragment
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_120004795
In het nieuws hoorde ik over David Brubeck met het nummer Take five, zit dit nummer niet ook in een bier reclame? Kom niet er achter welke reclame het was.. Iemand meer hulp?
pi_120010168
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef snakeman123 het volgende:
In het nieuws hoorde ik over David Brubeck met het nummer Take five, zit dit nummer niet ook in een bier reclame? Kom niet er achter welke reclame het was.. Iemand meer hulp?
Ook in het goede topic: het was een Grolsch reclame.
Ik kan hem nergens vinden, maar het was zo'n gast die thuiskomt een biertje open trekt, Take Five opzet en dan leip gaat staan dansen met een biertje in zijn hand

[ Bericht 7% gewijzigd door cafca op 06-12-2012 20:26:46 ]
pi_120036956
Kwam dit filmpje tegen van Adana Twins & Robsonic, nu vraag ik me toch af welke plaat vanaaf 2:00 gedraaid wordt, iemand die me helpen kan?

Weet dat het origineel Michael Wycoff - Looking up to you is, maar de edit lijkt onvindbaar...
Flesje bier
pi_120060703
ik luisterde naar dit filmpje op youtube

22.sec

Nu kwam deze melodie me zo bekend voor maar ik kan absoluut niet op het nummer komen, kan iemand me helpen haha?
GGGG
pi_120060945
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:

Alvast bedankt!
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Bedankt, jammer vind die Johnny Cash versie erg lekker. En die eerste versie klinkt ook niet verkeerd. Enig idee wie dat is toevallig?
quote:
All the covers, including the country version, are not (much) longer than featured in the commercial. All versions are made by a few of our composers and sang by hired session singers.

At the moment we're looking into creating full length versions of all covers and if that happens, we'll let everyone know that inquired about it.
Postte ik op de eerste pagina.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_120061559
quote:
Soundhound vindt niets. Misschien iets van Stevie Ray Vaughan. Tis iig 100% blues.
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 8 december 2012 @ 01:13:15 #50
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_120065248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef einszweiachtung het volgende:
ik luisterde naar dit filmpje op youtube

22.sec

Nu kwam deze melodie me zo bekend voor maar ik kan absoluut niet op het nummer komen, kan iemand me helpen haha?
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')