quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef laucas het volgende:
http://www.nederland1.nl/gemist/47136
Vanaf 28:05
Volgens mij iets van Jürgen Paape?
Deze?quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys
Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden
Yes.quote:
Italo met "schreeuwende" chick:quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)
*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)
*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
Zoiets als deze zanglijntjes dus?quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys
Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden
Goh, dat is dan ook het origineel. Hier wordt gezocht naar de covers.quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van
quote:Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef Milan00 het volgende:
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.
quoteje van youtube:quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:
In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.
Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?
Alvast bedankt!
quote:MassiveMusic a music and sound production company from Amsterdam, Netherlands, produced and recorded the featured cover versions for that campaign. According to a company's speaker all the covers are not (much) longer than featured in the commercial, sang by session singers and made by a few of MassiveMusic's composers. At the moment (as of mid-November 2012) MassiveMusic are looking into creating full length versions of all covers. If that happens, more details will be listed here.
Ook in het goede topic: het was een Grolsch reclame.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef snakeman123 het volgende:
In het nieuws hoorde ik over David Brubeck met het nummer Take five, zit dit nummer niet ook in een bier reclame? Kom niet er achter welke reclame het was.. Iemand meer hulp?
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:
In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.
Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Bedankt, jammer vind die Johnny Cash versie erg lekker. En die eerste versie klinkt ook niet verkeerd. Enig idee wie dat is toevallig?
Postte ik op de eerste pagina.quote:All the covers, including the country version, are not (much) longer than featured in the commercial. All versions are made by a few of our composers and sang by hired session singers.
At the moment we're looking into creating full length versions of all covers and if that happens, we'll let everyone know that inquired about it.
Soundhound vindt niets. Misschien iets van Stevie Ray Vaughan. Tis iig 100% blues.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef JerryLee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)de_Ville_1972__.html
vanaf 03.47 het langste fragment
Deze?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef einszweiachtung het volgende:
ik luisterde naar dit filmpje op youtube
22.sec
Nu kwam deze melodie me zo bekend voor maar ik kan absoluut niet op het nummer komen, kan iemand me helpen haha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |