SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door my2cents op 01-12-2012 12:41:18 ]
Het zal je dochter maar zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Precies wat ik dacht. Ziek.
Daar zit je dan lekker mee. Stel je voor dat ze er mee komt terwijl je samen aan het eten bent. Geef jezelf dan maar een houding.quote:
Omdat het verboden is om seks te hebben met dieren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef De_Guidance het volgende:
Walgelijk , aan de andere kant, waarom per se opsluiten hiervoor ?
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat het verboden is om seks te hebben met dieren.
Straf is dan wel gepast als het verboden is, maar je moet er rekening mee houden dat ze er niks aan kan doen dat ze valt op honden. Celstraf gaat ver, maar een taak- of geldstraf is zeker op zijn plaats.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Wat bereik je er mee en is zo'n straf wel proportioneel?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik neem mee op vakantie?
In ieder geval geen Jellereppe want die wil dan niet neuken mochten we samen op een eiland terechtkomen
Dat is wel hypocriet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef De_Guidance het volgende:
Walgelijk , aan de andere kant, waarom per se opsluiten hiervoor ?
Mag hem ook wel alleen als wij samen maanden op een onbewoond eiland hebben gezeten niet eens mag neuken dan houd het op hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]Ik moest lachen.
Maar ik mag Jelle wel, hij heeft in de regel goede schrijfsels.
De kans dat de paus zich bekeerd tot de Islam is groter dan de kans dat je seks met Jelle zal hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mag hem ook wel alleen als wij samen maanden op een onbewoond eiland hebben gezeten niet eens mag neuken dan houd het op hoor
Heb de Koran in huis liggen dat is lokkertje trouwensquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De kans dat de paus zich bekeerd tot de Islam is groter dan de kans dat je seks met Jelle zal hebben.
Klopt. Ik ben totaal niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:25 schreef boekenplank het volgende:
6730 hits op google die jellereppe, niet te vertrouwen dus.
Inderdaad. De honden wonen haar uit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Lekker interessant, gun die honden wat lolHet is niet dat zij iets in die honden steekt.
Vindt het totaal niet kunnen, want hoe komen we er überhaupt achter dat die honden haar willen pakken? We kunnen ze niet vragen of ze het lekker vinden. Laten we het alstublieft bij onze eigen soort houden in plaats dat we in de toekomst honden het bed met de mens laten delen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is. Het lijkt me dat die honden haar niet met enorme tegenzin neukten.
En laten we het ff relativeren. Wij als "beschaafde" westerse wereld laten iedere dag duizenden onschuldige mensen over de hele wereld willens en wetens doodgaan terwijl we de middelen hebben om er iets tegen te doen maar als een vrouw vrijwillig seks heeft met een hond wind iedereen zich er over op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |