Slechte vergelijking, vind ik. Mens-mens en mens-dier, walgelijk gewoon dat laatste.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
60 jaar geleden vond men homofilie ook ziek.
Dat denk ik ook. Puntje van het ijsberg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de ziekste dingen niet eens aan het licht komen. Kan je nagaan.
Dit inderdaad. Houd het bij je eigen soort. Ik ga toch ook niet een koe nemen in het weiland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, vind ik. Mens-mens en mens-dier, walgelijk gewoon dat laatste.
Je moet het ook helemaal niet willen weten. Vergeet dit topic, vergeet deze avond en vergeet het feit dat mensen dieren neukenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Puntje van het ijsberg.
Dat is dan inderdaad cultuur in dat land. Voor ons blijft het maar een raar fenomeen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef FAUSTINO het volgende:
In sommige landen toch heel gewoon. Ooit eens bij NGC gezien hoe mannen in een of andere jungle ezels deden beminnen was meer dan normaal daar.
colombia?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef FAUSTINO het volgende:
In sommige landen toch heel gewoon. Ooit eens bij NGC gezien hoe mannen in een of andere jungle ezels deden beminnen was meer dan normaal daar.
Dat ga ik proberen. Hoe sneller, hoe beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het ook helemaal niet willen weten. Vergeet dit topic, vergeet deze avond en vergeet het feit dat mensen dieren neuken
Als jij een koe wilt nemen in het weiland, moet je dat gewoon doen, hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Houd het bij je eigen soort. Ik ga toch ook niet een koe nemen in het weiland.
Brr, maak mij niet bang, kerel. Ik denk dat die koe mij neemt. Veel te sterk voor een mens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij een koe wilt nemen in het weiland, moet je dat gewoon doen, hoor.
Zo vinden wij wel meer raar waar hun het normaal vinden zoals jaarlijks de doden uit hun graf halen om te eren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad cultuur in dat land. Voor ons blijft het maar een raar fenomeen.
Kan was in Zuid Amerika in ieder geval.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Houd het bij je eigen soort. Ik ga toch ook niet een koe nemen in het weiland.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Brr, maak mij niet bang, kerel.
Maar dat heeft opzich ook wel een reden; een rottend lijk in de woonkamer stinkt zo dus stop je hem onder grond voor de beessies, en dan na een poos is het schoon en kun je de schekel boven de haard zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zo vinden wij wel meer raar waar hun het normaal vinden zoals jaarlijks de doden uit hun graf halen om te eren.
[..]
Kan was in Zuid Amerika in ieder geval.
Maar jongens stel je zit samen met je hond op een onbekend eiland zul je er misschien ook eens over gaan nadenken om het holletje van je hond te ontdekken... Toch?
Die beestjes kunnen ze ook opeten aangezien ze zo arm zijn en in die schedel kunnen ze beter een lekker soepje uit trekken. Deden we met oma ook tenslotte want begraven was zo zondequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar dat heeft opzich ook wel een reden; een rottend lijk in de woonkamer stinkt zo dus stop je hem onder grond voor de beessies, en dan na een poos is het schoon en kun je de schekel boven de haard zetten
als ik het 16 jaar met mijn rechterhand kan moet dat ook wel lukken
Nee. Geen twijfel over. Het is een vrouw of geen seks. Heel simpel. De gedachte doet mij al züm kotsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef FAUSTINO het volgende:
Kan was in Zuid Amerika in ieder geval.
Maar jongens stel je zit samen met je hond op een onbekend eiland zul je er misschien ook eens over gaan nadenken om het holletje van je hond te ontdekken... Toch?
Ik neem mee op vakantie?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee. Geen twijfel over. Het is een vrouw of geen seks. Heel simpel.
Nee die hebben geen voedzame waardequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen ze ook opeten aangezien ze zo arm zijn en in die schedel kunnen ze beter een lekker soepje uit trekken. Deden we met oma ook tenslotte want begraven was zo zonde![]()
En je bent pas 16 jaar oud
Helaas. Honden als huisdieren, soit, maar meer ook niet. We kunnen wel vrienden worden op dat eiland!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik neem mee op vakantie?
In ieder geval geen Jellereppe want die wil dan niet neuken mochten we samen op een eiland terechtkomen
Gewoon uitgeholde cocosnoot manquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik neem mee op vakantie?
In ieder geval geen Jellereppe want die wil dan niet neuken mochten we samen op een eiland terechtkomen
Maar smaakt wel lekker.... 11? Dan mag jij meequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee die hebben geen voedzame waarde
Nee 11
Tom Hanks in cast away met zijn voetbalquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Gewoon uitgeholde cocosnoot man![]()
en dan gezichtje op tekenen
en 1 dag was ie wegquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar smaakt wel lekker.... 11? Dan mag jij mee
[..]
Tom Hanks in cast away met zijn voetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |