quote:
Trekt op geen kloten, maar verder prima.quote:
Ze was me net te snel afquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trekt op geen kloten, maar verder prima.:P
De oude TT staat er trouwens nog
Die blijft ook actueel.quote:
ik mail Danny niet en ook nooit gedaan, dus dat even de wereld uit geholpen oke, weet niet wie dat praatje in de ronten heeft gegooid, dus dat. en een leuke verfrissende TT had je niet misstaan hoor BQ.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
Klachten dumpen in FB of mail Danny even.
Laat gaan straks heb jij het weer gedaan, kan jij toch niks aan doen dat iemand geen fantasie heeft!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik mail Danny niet en ook nooit gedaan, dus dat even de wereld uit geholpen oke, weet niet wie dat praatje in de ronten heeft gegooid, dus dat. en een leuke verfrissende TT had je niet misstaan hoor BQ.
Ja! Ik verzuip er bijna in!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat! Live vanaf de nieuwe bank?
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Copycat het volgende:
Goeie TT's mogen altijd in de herhaling.
Goeie TT's mogen altijd in de herhaling.
Loungen. En morgen ga ik lunchen.quote:
Joh!quote:
Gelukkig maar voor haar zwager en haar neefje, dan hoeft ze niet meer op hen te zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat! Live vanaf de nieuwe bank?
Kut, niet dat lunchen hoor.quote:
Die kunnen naar de stort.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor haar zwager en haar neefje, dan hoeft ze niet meer op hen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |