quote:
Trekt op geen kloten, maar verder prima.quote:
Ze was me net te snel afquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trekt op geen kloten, maar verder prima.:P
De oude TT staat er trouwens nog
Die blijft ook actueel.quote:
ik mail Danny niet en ook nooit gedaan, dus dat even de wereld uit geholpen oke, weet niet wie dat praatje in de ronten heeft gegooid, dus dat. en een leuke verfrissende TT had je niet misstaan hoor BQ.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
Klachten dumpen in FB of mail Danny even.
Laat gaan straks heb jij het weer gedaan, kan jij toch niks aan doen dat iemand geen fantasie heeft!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik mail Danny niet en ook nooit gedaan, dus dat even de wereld uit geholpen oke, weet niet wie dat praatje in de ronten heeft gegooid, dus dat. en een leuke verfrissende TT had je niet misstaan hoor BQ.
Ja! Ik verzuip er bijna in!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat! Live vanaf de nieuwe bank?
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Copycat het volgende:
Goeie TT's mogen altijd in de herhaling.
Goeie TT's mogen altijd in de herhaling.
Loungen. En morgen ga ik lunchen.quote:
Joh!quote:
Gelukkig maar voor haar zwager en haar neefje, dan hoeft ze niet meer op hen te zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat! Live vanaf de nieuwe bank?
Kut, niet dat lunchen hoor.quote:
Die kunnen naar de stort.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor haar zwager en haar neefje, dan hoeft ze niet meer op hen te zitten
quote:
Zo dan.. Komt dat live op stream?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, en deze natuurlijk:.
Gert, kom er maar in!
Weet ik niet, ik heb de link naar de stream nog niet.quote:
Ja, het neuken van Gert met Cc.quote:
Altijd, Chroesjtsjov, altijd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij deel 92 van Stream van Opaatje heeft TS verzuimd de oude TT weg te halen. Kan deze omissie even verholpen worden? Dank!
Om mijn plek in te nemen? Gert was benieuwd naar piksmaak, begreep ik.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om mijn plek in te nemen? Gert was benieuwd naar piksmaak, begreep ik.
Holy shit.quote:
Netjes gemeld in de FB, zoals hier geadviseerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij deel 92 van Stream van Opaatje heeft TS verzuimd de oude TT weg te halen. Kan deze omissie even verholpen worden? Dank!
Sorry. Dat ging inderdaad way too furr.quote:
Slaap je nu beter?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Netjes gemeld in de FB, zoals hier geadviseerd
Je kon ook Danny mailenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Netjes gemeld in de FB, zoals hier geadviseerd
Ik slaap uitstekend!quote:
Nee joh ben je mal, hij wordt al horendol van die mailtjes van onsquote:
Ons?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee joh ben je mal, hij wordt al horendol van die mailtjes van ons
Life is 98 percent anticipation.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kwam achteraf gezien wel lekker uit
Huh, verklaar je eens nader BQ, spreek je eens echt uit, wat bedoel je welk gezeik??quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef beequeen het volgende:
We weten nu waar het gezeik vandaan kwam. Van de pot en die heks. Hoe toepasselijk.
Nee joh, dat was die Hop van de chat. PB gaat echt niet deze reeks laten sluiten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef beequeen het volgende:
We weten nu waar het gezeik vandaan kwam. Van de pot en die heks. Hoe toepasselijk.
Wat een eer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
,en ook Gert heb ik niet gemailt maar Gert mij,
Nee,dat begrijp ik. Gewoon dubbelspel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee joh, dat was die Hop van de chat. PB gaat echt niet deze reeks laten sluiten.
Godsamme....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om mijn plek in te nemen? Gert was benieuwd naar piksmaak, begreep ik.
Echt te erg. Hij had nog wel les gehad in het fonetisch Vlaams.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Johnny de Mol die Vlaams probeert te praten.
Ik heb het een kans gegeven. En ik had al koppijn.
Wat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Johnny de Mol die Vlaams probeert te praten.
Ik heb het een kans gegeven. En ik had al koppijn.
Dit was echt zwaar dialect.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat?
Hij zou het wel moeten kunnen, hij woont in België.
Dezelfde pm die jij ook hebt gehad hoor,( wil hem je nog wel toesturen ook} , dus zo een grote eer was het niet, maar ga geen dingen hier roepen die niet waar zijn oke betreft Danny of weet ik veel wie mailen om een topic te laten sluiten of wat dan ook.quote:
BQ je insinueerde iets en terecht dat Heks daar een opmerking over maakt. Dan moet je je er nu niet zo flauw van af maken.quote:
Crimi Clowns.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat?
Hij zou het wel moeten kunnen, hij woont in België.
Ik insinueer niks en laat dit lekker varen. Lekker halal gegeten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Coos het volgende:
BQ je insinueerde iets en terecht dat Heks daar een opmerking over maakt. Dan moet je je er nu niet zo flauw van af maken.
Tja, er moet natuurlijk wel een BN-er in anders krijg je het niet gefinancierd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Crimi Clowns.
Ik vind hem erg door de mand vallen, met een onverholen Gooische tongval. Maar zijn personage woont al vijf jaar in Amsterdam, dus dat hebben ze ingedekt.
Een hoog wel willen niet kunnen gehalte, vooralsnog.
wees dan zo stoer BQ eens normaal antwoord te geven, je draait het steeds zo dat ik de gebeten hond ben, ik vraag het je gewoon vriendelijk wees dan een stoere meid en geef normaal antwoord. je insinueert wel en gauw nog ff achter een post roze koeken posten, vraag ik me werkelijk af waar jij mee bezig bent. en nee zit niet op ruzie of een ban te wachten, maar laat me niet alles aanleunen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik insinueer niks en laat dit lekker varen. Lekker halal gegeten?
Je hebt op mijn linkje geklikt, zeker? Ik zei al dat je daar rustig van werd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Roze koeken?
Laat gaan, laat gaan. Voor je het weet heb je alleen dat andere 'forum' nog!
Niet eens. Mijn koppijn maakt me tam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt op mijn linkje geklikt, zeker? Ik zei al dat je daar rustig van werd.
Oké, we posten gewoon niet meer tot jij er weer bent.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Mijn koppijn maakt me tam.
Laterz en niet meer vechten. Moet ik weer teruglezen en daar heb ik een hekel aan.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik insinueer niks en laat dit lekker varen. Lekker halal gegeten?
Kap nou met die Sherry!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:34 schreef beequeen het volgende:
Is dat de rouwkost voor zijn uitvaart?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef tonja het volgende:
Roze Opakoek
[ link | afbeelding ]
Om het ff ontopic te houden.
Hmz, in dat licht is het wel een beetje een morbide plaatje. Maar misschien ook wel een nieuwe trent in uitvaartland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat de rouwkost voor zijn uitvaart?
Hij ziet er op die koek wel uit alsof-ie dood is. Maar goed, als ik 'm op de stream zie zit er ook meestal weinig leven in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Hmz, in dat licht is het wel een beetje een morbide plaatje. Maar misschien ook wel een nieuwe trent in uitvaartland.
quote:
Yeah right.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Feitelijk was het PB die insinueerde. BQ nam dat slechts serieus.
Ze lijkt zelfs een beetje op BQquote:
Hahaha Grapjas. Anyway, ik ga met mijn vriending even de Haagse binnenstad onveilig maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Heks heeft van de week al op de kop gehad. En nu was het BQ die de boel ophitste. Zijn jullie in dienst van Pearlbitch of zo? Zodat deze topicreeks zo snel mogelijk wordt gesloten en zij dan meer klandizie krijgt?![]()
O god nu breng ik 'r op ideëen.
vrien'ding'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas. Anyway, ik ga met mijn vriending even de Haagse binnenstad onveilig maken.
Have fun @ the Gaybors!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas. Anyway, ik ga met mijn vriending even de Haagse binnenstad onveilig maken.
Niet per ongeluk een restaurant kopen hè? Dat soort impulsaankopen zo vlak voor de Kerstquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Past nooit onder de kerstboom joh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een restaurant kopen hè? Dat soort impulsaankopen zo vlak voor de Kerst
Geografisch te beperkt.quote:
...en jij lacht?....best sipquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vertelt zijn chatters nu over het drugsgebruik van oma. Het is erger dan wij denken, ze spuit ook heroïne.
Ja, praat het maar weer goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Gert het volgende:
Hij heeft in ieder geval wèl lol met z'n pilsjes. Ga ik ook maar eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |