Have fun @ the Gaybors!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas. Anyway, ik ga met mijn vriending even de Haagse binnenstad onveilig maken.
Niet per ongeluk een restaurant kopen hè? Dat soort impulsaankopen zo vlak voor de Kerstquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas. Anyway, ik ga met mijn vriending even de Haagse binnenstad onveilig maken.
Past nooit onder de kerstboom joh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een restaurant kopen hè? Dat soort impulsaankopen zo vlak voor de Kerst
Geografisch te beperkt.quote:
...en jij lacht?....best sipquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vertelt zijn chatters nu over het drugsgebruik van oma. Het is erger dan wij denken, ze spuit ook heroïne.
Ja, praat het maar weer goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Gert het volgende:
Hij heeft in ieder geval wèl lol met z'n pilsjes. Ga ik ook maar eens doen.
...dacht al...zo ben je niet....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, da's de grote-schrik-smiley
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb genoeg gelezen en gelachen![]()
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
btw...heeft het nog nut om zn stream te openen?, ...of slaapt ie al?
...en dat zeg je nu pas......quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zingt op fluistertoon mee met de muziek op z'n koptelefoon.
Zo klopt-ie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O
[..]
Op school gelezen en hier gelachen
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Skroets je was weer formidabel
Volgens mij denkt die dat iedere begrafenis om hem draait. "Hallo mensen....."quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
En wat die rouwkost en cake betreft Peter-N doet het vast voor de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |