Dat gaat zomaar niet. Waar zijn Nan en Ole dan de laatste dagenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
hé iemand open even nieuwe n8bagger dan
ik had lapo maar had geen zin om te openen tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet. Waar zijn Nan en Ole dan de laatste dagen
zemmelquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik had lapo maar had geen zin om te openen toch
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat is slowchat?![]()
Nooit echt gekeken wat het is.![]()
Goedenavond in elk geval, ik pak er maar eens wat te drinken bij.
Zie het als een chatbox, alleen dan hier op het forum.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, wat is slowchat?
Oh nice.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Zie het als een chatbox, alleen dan hier op het forum.
Jep. Je kan dus niet echt offtopic gaan. Verder is het vooral slap gelul.. Wel gezellig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Oh nice.
Dus gewoon een beetje lullen over van alles en nog wat?
Welkom op FOK! Het is gebruikelijk om voor de eerste user die je ziet met een vos in z'n UI een adoratietopic te openen. Groetjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat is slowchat?![]()
Nooit echt gekeken wat het is.![]()
Goedenavond in elk geval, ik pak er maar eens wat te drinken bij.
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef Faux. het volgende:
Fucking nog maar zes uur om te slapen. Ik haat deze wereld.
Zware tijden broeder, zware tijdenquote:
morgen is zaterdag manquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
Ik ga slapen want anders slaap ik morgen. Aai over je bol voor jullie allemaal.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
nee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je gehoord, gevecht met aansteker en bloed ofzo in fietsenkelder
dat komt omdat ik geen neuk geef aan of om aandachtsgeile kneusjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent nooit op de hoogte van dingen
eens, maar je krijgt alle verhalen naar je toegeworpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat komt omdat ik geen neuk geef aan of om aandachtsgeile kneusjes
Dan zeg ik gewoon 'ok, en nu?' en na een paar keer houden ze hun smoel welquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eens, maar je krijgt alle verhalen naar je toegeworpen
FOK!kers zijn ook over het algemeen flikkersquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef msacras het volgende:
Slapen, dag lieve fokkertjes
(M'n telefoon autocorrecte het naar flikkertjes. Ha-ha)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
FOK!kers zijn ook over het algemeen flikkers
welterusten
Nee. (is al eerder bedacht en afgeschoten)quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien een idee om een lijste te maken in de OP van de vaste bezoekers van de SC?
Nee. er is een voorsteltopicquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien een idee om een lijste te maken in de OP van de vaste bezoekers van de SC?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie met al die klerelijers op dit kutforum. Iedereen moet gebanned worden!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar maar dan blijft er niehiemand over! Isniehandig!
Ok, jij je zin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar maar dan blijft er niehiemand over! Isniehandig!
Je bent zelf een ban.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie met al die klerelijers op dit kutforum. Iedereen moet gebanned worden!
Netjes. Neem er ook 1 voor mij. Of nee wacht. *pakt biertje*quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk druk! Zowaar serveronderhoud op het werk gehad, dus ben even op, tijd voor een pilsje
topickillerquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef plopkweker het volgende:
Ik kreeg ooit een ban anaal in gebracht, ik moet nog steeds de korstjes er vanaf likken als in stiekem onder mijn dekens met een zaklamp aan het rijden ben op mijn nobele paard met 6 poten.
Inderdaad, onbeschoft stuk vreten die topickiller.quote:
ok.quote:
j95, hoe is het jongen?quote:
redelijk lazarus, goede avond gehad met broertjequote:
nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
redelijk lazarus, goede avond gehad met broertje
welke sites onderhou jij tegenwoordig?quote:
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boosquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
welke sites onderhou jij tegenwoordig?
Goed bezig, lekker aan de online weg aan het timmeren dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boos
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boos
Zeker. Na mn stage trouwens wel weer terug bij de FP, gok ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goed bezig, lekker aan de online weg aan het timmeren dus
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja dat denk ik wel, kan het me niet meer herinneren eigenlijk!
Moggeequote:
Anders was je je account kwijtquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo heheemailadres stond gelukkig nog in mijn geschiedenis
Het was hier stil zonder jou.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo heheemailadres stond gelukkig nog in mijn geschiedenis
ja het waren 2 helse dagenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moggee
[..]
Anders was je je account kwijt?
Maar nu zijn we allemaal weer blijquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het waren 2 helse dagen
Gelukkig kon ik nog whatsappen anders wist ik niet waar ik het moest zoekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar nu zijn we allemaal weer blij
Je hebt wel gelukkig dat er 2 hele dagen geen storing was bij whatsappquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik nog whatsappen anders wist ik niet waar ik het moest zoeken
Dan was ik gaan huilen in een hoekjequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt wel gelukkig dat er 2 hele dagen geen storing was bij whatsapp
Had je hier wel een hoekje uit mogen zoekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan was ik gaan huilen in een hoekje
haha samen met de ratjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Had je hier wel een hoekje uit mogen zoeken
ja die mogen dan er ook wel weer uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha samen met de ratjes
haha je hebt echt grappige ratjes, lijken net knuffelberenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja die mogen dan er ook wel weer uit
Ze hebben hun hangmatjes geslooptmaar het hangt nog dus ze hebben pech, maak pas weer nieuwe als deze echt op zijn
Wat moest je nou weer slopenquote:
Slopers zijn hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha je hebt echt grappige ratjes, lijken net knuffelberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat moest je nou weer slopen?
[..]
Slopers zijn hetNiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tv meubel voor mijn zus in elkaar gezet.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat moest je nou weer slopen?
[..]
Slopers zijn hetik vind dieren die slopen altijd zo grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja echt grappig om te zienquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dieren die slopen altijd zo grappig
Naja gelukkig slopen ze alleen in hun hok, daarbuiten hebben ze nog niks geslooptquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dieren die slopen altijd zo grappig
en toen gooide jij de hond om?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hond gooide gister een stoel om, ik had het niet meer
Nee stiekem gooide ze de hond tegen de stoel waardoor die omvielquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen gooide jij de hond om?
hahahaha nee maar mijn moeder werd boos op hem, de tranen rolde over mijn wangenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen gooide jij de hond om?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha nee maar mijn moeder werd boos op hem, de tranen rolde over mijn wangen
Geweldigquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hond gooide gister een stoel om, ik had het niet meer
paar stroomschokken en dan is het klaar met die onzinquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarna keek hij echt zo van WTF gebeurde er
Hehehequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarna keek hij echt zo van WTF gebeurde er
zal jou stroomschokken gevenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar stroomschokken en dan is het klaar met die onzin
wel op mijn tepels hequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal jou stroomschokken geven
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:24 schreef j95 het volgende:
Danny heeft probs.. Een eigen vrijwilliger uitschelden, hoe laag kun je zinken.
BUG / Alles dubbel
Doe mij je adres en ik stuur je een kerstkaartquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg ik ook een keratkaart?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
kwam mijn huisgenote zeggen net dat dit de laatste keer was dat ze hier was en dus ff gedag kwam zeggen.
Mijn reactie: Mooi! Houdoe![]()
achteraf pas door wat ik had gezegd
Waarom zou ik dat doen?quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:
Stawp itquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Je posts zijn ook dubbelquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
[..]
Waarom zou ik dat doen?
bitch ben je ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
kwam mijn huisgenote zeggen net dat dit de laatste keer was dat ze hier was en dus ff gedag kwam zeggen.
echt een kutreactie inderdaadquote:
Daar gaat je kans op seksquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt een kutreactie inderdaadMaar ik zat half op te letten en toen floepte het eruit
Ze was lelijk en een ontzettend kutwijfquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op seks
wat is lelijk vandaag de dag?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze was lelijk en een ontzettend kutwijf
Nou, dan maakt het toch niet uit?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze was lelijk en een ontzettend kutwijf
gewoon lelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is lelijk vandaag de dag?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is lelijk vandaag de dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan is te toch niet afgrijselijk?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon lelijkgeen vormen ofzo, gewoon een rechte spriet die met half randstad het bed heeft gedeeld
Dudequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, maar ik zou haar gewoon nooit rakenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan is te toch niet afgrijselijk?
zo kieskeurigquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou haar gewoon nooit raken
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
sommige mensen kunnen niet kieskeurig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet altijd kieskeurig zijn
ik welquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen niet kieskeurig zijn
Want je weet wie ik benquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je hebt ze voor het oprapen
pandapuntenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
waarom heb ik dan zoveel pandapunten![]()
Hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
waarom heb ik dan zoveel pandapunten![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:52 schreef j95 het volgende:
Studeren, werken en leren. De mensen in JNG leiden een Rock n Roll leven!
Noooquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pandapunt.nl
[..]
bijna 40 al
Straks naar de kuip, daar werken tot ~21.45 en daarna naar huis .. nog geen idee wat ik morgen ga doenquote:
quote:
Site doet het niet op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik heb wel 27 tijgerpunten
http://www.tijgerpunt.nl/
Ook bier drinkenquote:
Jij verkoopt strandstoelen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ook bier drinken![]()
En ondertussen werk ik ook een beetje, heb geen vaste werktijden. Maar het is een beetje rustig in mijn branche door de decembermaand.
i las pikquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehe, ik ben vergeten mijn sik te scheren.
Ik heb mezelf gisteren zo goed geschoren dat ik dus een snee van een paar cm op mijn kin hebquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehe, ik ben vergeten mijn sik te scheren.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij verkoopt strandstoelen?
heb ik net koffie gedronken heb ik alweer dorstquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb ik net mijn haar gestijld zitten er alweer krullen in
Nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ook bier drinken![]()
En ondertussen werk ik ook een beetje, heb geen vaste werktijden. Maar het is een beetje rustig in mijn branche door de decembermaand.
Doe je goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gisteren zo goed geschoren dat ik dus een snee van een paar cm op mijn kin heb
Da's geen stijlquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Krullenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat is wel baasquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik neem voor mijn vakantie geen scheermes mee
gewoon of 1 maand alles laten groeien, of naar van die kapsalonnen gaan dat je met zo'n mes wordt geschoren
hoe wild je seksleven isquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zijn tijgerpunten? Die site doet het niet op mijn telefoon.
zondequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, gewoon niet zo vaak gedaan
Als ik thuis ben eens kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe wild je seksleven is
dus niet hoevaak, maar hoe
ja logisch wel, heb nooit echt een relatie gehad met seksquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zonde
ik had 3 jaar een relatie, dus dan probeer je nog wel eens wat
jaja smoesjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja logisch wel, heb nooit echt een relatie gehad met seksvooral omdat ze faalden
ik heb wel eens een ONS gehad die meteen anaal wildequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is waarwat kun je nou doen in 2x?
Wut?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel eens een ONS gehad die meteen anaal wildeEcht bizar gewoon
ook meteen nee gezegd hoor
dat heb ik wel gedaan maar zo geweldig was dat ook weer nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel eens een ONS gehad die meteen anaal wildeEcht bizar gewoon
ook meteen nee gezegd hoor
Niet heel veel meer behalve de standaard standjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is waarwat kun je nou doen in 2x?
Was gewoon ziek datquote:
Jij bent dus ook zo'n typequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heb ik wel gedaan maar zo geweldig was dat ook weer niet
Ik heb wel eens anaal gedaan, maar dat vond zij niet zo'n succesquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was gewoon ziek dat
[..]
Jij bent dus ook zo'n type
Nee, kwam meer omdat hij er niet in kwam op de normale manier zegmaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was gewoon ziek dat
[..]
Jij bent dus ook zo'n type
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heb ik wel gedaan maar zo geweldig was dat ook weer niet
Wat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, kwam meer omdat hij er niet in kwam op de normale manier zegmaar
jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
Wel in je kont maar niet in je kut?
gohquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens anaal gedaan, maar dat vond zij niet zo'n succes.
Is dit het goede gat, schat? Jaahaa hier word ik niet zwanger vanquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, kwam meer omdat hij er niet in kwam op de normale manier zegmaar
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:26 schreef Conflict het volgende:
Ik heb het op mijn 17e met een mooie mevrouw van 30 gedaan in Mexico. O, wat voelde ik me een koning!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gohMij lijkt het trouwens uberhaupt gewoon vies
![]()
[..]
Is dit het goede gat, schat? Jaahaa hier word ik niet zwanger van
Alleen mijn pa zat jaren later te zeiken: "Je bent met haar naar bed geweest hè?". Toen heb ik op den duur maar gevraagd of hij jaloers wasquote:
anaal is überhaupt gewoon viesquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik geef toch wel de voorkeur aan de normale manier zeg maar
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alleen mijn pa zat jaren later te zeiken: "Je bent met haar naar bed geweest hè?". Toen heb ik op den duur maar gevraagd of hij jaloers was
Met condoom offcourse.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gohMij lijkt het trouwens uberhaupt gewoon vies
![]()
[..]
Is dit het goede gat, schat? Jaahaa hier word ik niet zwanger van
Ik ben nog net geen beroemdheid dus daarvoor kan je de tijgerpunt nog niet pakkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]__! is niet goed voor je reputatie
lullig weer van jequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben nog net geen beroemdheid dus daarvoor kan je de tijgerpunt nog niet pakken
samen tijgerpuntjes maken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja he
Nee geintje ik heb ook niet zoveel tijgerpuntjes
Kies maar een locatie etc waar er veel puntjes te verdienen vallenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
samen tijgerpuntjes maken?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kies maar een locatie etc waar er veel puntjes te verdienen vallen
overal terwijl de buren toekijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kies maar een locatie etc waar er veel puntjes te verdienen vallen
Dan wel jou buren aubquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overal terwijl de buren toekijken
De mijne zouden alleen een of andere kut opmerking makenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die krijgen een hartstilstand vanwege hun leeftijd
wat voor opmerkingquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
De mijne zouden alleen een of andere kut opmerking maken
lang leve goede buren hebben
Ik ben helemaal niet preutsquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHA jij bent nog preutser
Nou verlede keer toen ik lam was en ik kwam sochtends weer buiten kwamen ze al met een opmerking of ik niet zachter kon neuken... mooie was dat ik niks gedaan had alleen van de trap gevallen wasquote:
jaja dat kan je nou wel mooi zeggen, ik hoorde het hier helemaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou verlede keer toen ik lam was en ik kwam sochtends weer buiten kwamen ze al met een opmerking of ik niet zachter kon neuken... mooie was dat ik niks gedaan had alleen van de trap gevallen was
Lijkt me knap sta alweer een tijdje droogquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja dat kan je nou wel mooi zeggen, ik hoorde het hier helemaal
achgossiequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lijkt me knap sta alweer een tijdje droog
Ik was wat vergeten, nu heb ik er ineens 15quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de tijgerpunten liegen er niet om
ja lekker dan weerquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was wat vergeten, nu heb ik er ineens 15.
Lossen we maar op 1 manier op dan he....quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb met je te doen
ja terwijl de ratjes kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lossen we maar op 1 manier op dan he....
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja terwijl de ratjes kijken
Nee, wel als er mensen toekijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef Taexon het volgende:
[..]krijgen we daar extra tijgerpunten voor ?!
natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef Taexon het volgende:
[..]krijgen we daar extra tijgerpunten voor ?!
nodig je jezelf nou uit?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel als er mensen toekijken.
Nee, ik doe liever mee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nodig je jezelf nou uit?
vvm is niks voor mijquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Regel een vriendin van je is vvm is veel leuker
Natuurlijk. Of ik neem haar meequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ga ik weg terwijl het gedaan word als MIJN ratten gaan kijken?
mijn raam zit net bij mijn bed dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met het raam open zodat ze vragen of het zachter mag
Neuken in bedquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn raam zit net bij mijn bed dus dat komt wel goed
Ja maar dan moet ik me rattenhok benede zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuken in bed. Gewoon op de keukentafel jonge
.
Wil je nou neuken of niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik me rattenhok benede zetten
Wie zegt dat jullie uberhaupt seks gaan hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
even een zijvraag... waarom bepaal jij waar we sex gaan hebben?
awesomequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn raam zit net bij mijn bed dus dat komt wel goed
Wie zegt dat ik dit serieus neemquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie uberhaupt seks gaan hebben?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit serieus neemoh jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |