Dat gaat zomaar niet. Waar zijn Nan en Ole dan de laatste dagenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
hé iemand open even nieuwe n8bagger dan
ik had lapo maar had geen zin om te openen tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet. Waar zijn Nan en Ole dan de laatste dagen
zemmelquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik had lapo maar had geen zin om te openen toch
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat is slowchat?![]()
Nooit echt gekeken wat het is.![]()
Goedenavond in elk geval, ik pak er maar eens wat te drinken bij.
Zie het als een chatbox, alleen dan hier op het forum.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, wat is slowchat?
Oh nice.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Zie het als een chatbox, alleen dan hier op het forum.
Jep. Je kan dus niet echt offtopic gaan. Verder is het vooral slap gelul.. Wel gezellig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Oh nice.
Dus gewoon een beetje lullen over van alles en nog wat?
Welkom op FOK! Het is gebruikelijk om voor de eerste user die je ziet met een vos in z'n UI een adoratietopic te openen. Groetjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat is slowchat?![]()
Nooit echt gekeken wat het is.![]()
Goedenavond in elk geval, ik pak er maar eens wat te drinken bij.
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef Faux. het volgende:
Fucking nog maar zes uur om te slapen. Ik haat deze wereld.
Zware tijden broeder, zware tijdenquote:
morgen is zaterdag manquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
Ik ga slapen want anders slaap ik morgen. Aai over je bol voor jullie allemaal.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Faux. het volgende:
nee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je gehoord, gevecht met aansteker en bloed ofzo in fietsenkelder
dat komt omdat ik geen neuk geef aan of om aandachtsgeile kneusjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent nooit op de hoogte van dingen
eens, maar je krijgt alle verhalen naar je toegeworpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat komt omdat ik geen neuk geef aan of om aandachtsgeile kneusjes
Dan zeg ik gewoon 'ok, en nu?' en na een paar keer houden ze hun smoel welquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eens, maar je krijgt alle verhalen naar je toegeworpen
FOK!kers zijn ook over het algemeen flikkersquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef msacras het volgende:
Slapen, dag lieve fokkertjes
(M'n telefoon autocorrecte het naar flikkertjes. Ha-ha)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
FOK!kers zijn ook over het algemeen flikkers
welterusten
Nee. (is al eerder bedacht en afgeschoten)quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien een idee om een lijste te maken in de OP van de vaste bezoekers van de SC?
Nee. er is een voorsteltopicquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien een idee om een lijste te maken in de OP van de vaste bezoekers van de SC?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie met al die klerelijers op dit kutforum. Iedereen moet gebanned worden!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar maar dan blijft er niehiemand over! Isniehandig!
Ok, jij je zin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar maar dan blijft er niehiemand over! Isniehandig!
Je bent zelf een ban.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ruzie met al die klerelijers op dit kutforum. Iedereen moet gebanned worden!
Netjes. Neem er ook 1 voor mij. Of nee wacht. *pakt biertje*quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk druk! Zowaar serveronderhoud op het werk gehad, dus ben even op, tijd voor een pilsje
topickillerquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef plopkweker het volgende:
Ik kreeg ooit een ban anaal in gebracht, ik moet nog steeds de korstjes er vanaf likken als in stiekem onder mijn dekens met een zaklamp aan het rijden ben op mijn nobele paard met 6 poten.
Inderdaad, onbeschoft stuk vreten die topickiller.quote:
ok.quote:
j95, hoe is het jongen?quote:
redelijk lazarus, goede avond gehad met broertjequote:
nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
redelijk lazarus, goede avond gehad met broertje
welke sites onderhou jij tegenwoordig?quote:
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boosquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
welke sites onderhou jij tegenwoordig?
Goed bezig, lekker aan de online weg aan het timmeren dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boos
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Spitsnieuws en werk voor twee andere sites maar die mag ik niet noemen want dat wordt conflict boos
Zeker. Na mn stage trouwens wel weer terug bij de FP, gok ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goed bezig, lekker aan de online weg aan het timmeren dus
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja dat denk ik wel, kan het me niet meer herinneren eigenlijk!
Moggeequote:
Anders was je je account kwijtquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo heheemailadres stond gelukkig nog in mijn geschiedenis
Het was hier stil zonder jou.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo heheemailadres stond gelukkig nog in mijn geschiedenis
ja het waren 2 helse dagenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moggee
[..]
Anders was je je account kwijt?
Maar nu zijn we allemaal weer blijquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het waren 2 helse dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |