SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 30-11-2012 19:49:54 ]![]()
Pizza schimmelquote:
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, lekker, schimmelquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pizza schimmel
Ik heb pizza peperoni besteld
En een broodje shoarma.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mijn wekker gaat om half 4 morgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef DaMook het volgende:
Geeeeen weekend, om 6 uur weer wekker
. Net wel goede vrijmibo gehad
. Maar ga vandaag wel erg vroeg slapen gok ik
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ieww, nog ergerquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 4 morgen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik moet 7 tot 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel om half 1 klaar, dat dan weer wel. Overmorgen mag ik weer uitslapen gelukkig
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: