Er zijn veel mensen die alleen op FOK! komen voor de scquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Conflict het volgende:
Je sluit toch aan bij een SC in een forum waar je veel post? FOK! is toch geen chatbox.
Dus er moet een heel forum zijn met de naam PUB, waar niemand in topics post, puur om "een eigen" slowchat te hebben? En dan is puur de naam veranderd en is de SC ineens niet meer leuk?quote:
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dus er moet een heel forum zijn met de naam PUB, waar niemand in topics post, puur om "een eigen" slowchat te hebben? En dan is puur de naam veranderd en is de SC ineens niet meer leuk?
Er is toch een SC? Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom er hier niet meer geslowchat zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die alleen op FOK! komen voor de sc
Zo gehecht waren we niet aan PUB, alleen aan de sc. Het maakte ons niet uit in welk forum dat zou zijn. Er komen voor 70% nieuwe/andere users nu, waardoor de sfeer verandert. Dit is geen slechte ontwikkeling maar daar door voelen sommige mensen zich hier niet meer thuis. Daarom willen wij graag een nieuwe SCquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dus er moet een heel forum zijn met de naam PUB, waar niemand in topics post, puur om "een eigen" slowchat te hebben? En dan is puur de naam veranderd en is de SC ineens niet meer leuk?
andere sfeer+andere users= mensen voelen zich niet meer thuisquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er is toch een SC? Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom er hier niet meer geslowchat zou kunnen worden.
Maar wie is wij dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo gehecht waren we niet aan PUB, alleen aan de sc. Het maakte ons niet uit in welk forum dat zou zijn. Er komen voor 70% nieuwe/andere users nu, waardoor de sfeer verandert. Dit is geen slechte ontwikkeling maar daar door voelen sommige mensen zich hier niet meer thuis. Daarom willen wij graag een nieuwe SC
kort maar krachtigquote:
Ik heb het niet over een forum, ik heb het over een topic lievuuuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dit forum moet juist weg en een SC ergens anders. Dan is het opgelost wat betreft de SC in ieder geval denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel schat, jullie vinden dat jullie niet meer leuk kunnen slowchatten omdat de naam van het forum gewijzigd is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een forum, ik heb het over een topic lievuuuurd.
Kijk naar alle sc op dit forum, 99% daarvan zijn kliekjes. Je kan wel zeggen "iedereen is welkom" en dat staat dan ook leuk in de op meestal maar in de realiteit post alleen dat kliekje daar en komen er heel soms nieuwe users bij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef Conflict het volgende:
Omdat er ineens meer users in een SC komen? Dan is je vraag beantwoord. In een SC hoort iedereen welkom te zijn. Anders moet je zelf een besloten chatbox beginnen lijkt me en niet op een openbaar forum gaan posten.
Nee omdat door de naamswijziging de sfeer hier is veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel schat, jullie vinden dat jullie niet meer leuk kunnen slowchatten omdat de naam van het forum gewijzigd is.
Ik zit in 4 sc's, overal komen eigenlijk wel nieuwe users bij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk naar alle sc op dit forum, 99% daarvan zijn kliekjes. Je kan wel zeggen "iedereen is welkom" en dat staat dan ook leuk in de op meestal maar in de realiteit post alleen dat kliekje daar en komen er heel soms nieuwe users bij.
Precies. En pub was wel gezellig. Maar dat komt door de mensen. Die zijn nu weg omdat er sommige mensen hier opeens posten. grquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel schat, jullie vinden dat jullie niet meer leuk kunnen slowchatten omdat de naam van het forum gewijzigd is.
Dat was ook de bedoeling, het forum bestond puur uit de SC.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee omdat door de naamswijziging de sfeer hier is veranderd.
Ja maar de harde kern blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in 4 sc's, overal komen eigenlijk wel nieuwe users bij.
Dat word niet gezegd, mensen die in pub sc hebben gepost en nb posten willen gewoon een sc die overdag ook open is. Dmmat is het enige.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onzin reden. "Ja, ik post hier niet meer, want er zijn ineens andere mensen."quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Precies. En pub was wel gezellig. Maar dat komt door de mensen. Die zijn nu weg omdat er sommige mensen hier opeens posten. gr
Nogmaals, het is een openbaar forumquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Precies. En pub was wel gezellig. Maar dat komt door de mensen. Die zijn nu weg omdat er sommige mensen hier opeens posten. gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |