Als je het plat stampt wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aardappelpuree dat is wat het is
Het is een hele andere sc geworden, door de verandering van de sfeer in het forum en de veranderingen in de sc (andere op, andere users etc).quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar daar kan een naamswijziging toch geen invloed op hebben?
Ik post alleen hier omdat ik geen andere overdag SC heb met ma gurls en ma boisquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Conflict het volgende:
Ik snap het echt niet! En ik zie gewoon dat er in deze SC veel gepost wordt.
TES SC togquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik post alleen hier omdat ik geen andere overdag SC heb met ma gurls en ma bois
Ik heb nooit gezegd dat er niet veel gepost word, alleen door andere mensen en met een andere sfeerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Conflict het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sc geworden, door de verandering van de sfeer in het forum en de veranderingen in de sc (andere op, andere users etc).
Ja maar zonder de verandering in het forum was het nu waarschijnlijk helemaal gesloten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is een hele andere sc geworden, door de verandering van de sfeer in het forum en de veranderingen in de sc (andere op, andere users etc).
ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Friet bij de mac, patat bij de snackbar.
Een sc in onz, klb of gewoon gc had net zoveel bezocht geweest denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Conflict het volgende:
Het is maar wat je er zelf van maakt. En het kan nog!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er niet veel gepost word, alleen door andere mensen en met een andere sfeerEn sommige mensen voelen zich hierdoor hier helaas niet meer thuis.
Dat kan best zo zijn maar dat veranderd niks aan wat ik hiervoor zeiquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zonder de verandering in het forum was het nu waarschijnlijk helemaal gesloten.
kom we maken daar herriequote:
Een naam zoals 'jong' staat niet mooi in myat of postgeschiedenisquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is maar wat je er zelf van maakt. En het kan nog!
En PUB stond wel mooi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een naam zoals 'jong' staat niet mooi in myat of postgeschiedenis
Mensen die pohi's checkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een naam zoals 'jong' staat niet mooi in myat of postgeschiedenis
Hoezo een eigen SC?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs toen hadden we geen eigen SC
doe het, Snow en ik dwingen jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |