'je kont staat half open'quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat kom jij fronten?quote:
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Teringmongolen zijn het ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat riepen ze danquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.
Verworpen.quote:
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat riepen ze danwaren zeker naar de huishoudbeurs en hadden daar wijntjes gedronken?
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
Shitquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
Ver werpen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
vieze hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Zosk het volgende:
iPhone 5 eindelijk binnen trouwens.
Nu nog een abonnement.
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Mwa, hangt af van de grijper.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Damnquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Ik heb de schade tot anderen wel kranig weten te beperken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahadan was jij hun enige slachtoffer?
Sommigen kunnen er wel mee door.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus van die oudere dronken sletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |