Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwenquote:Op zondag 2 december 2012 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
eindelijk weer een Ajax speler die de gehate arrogantie heeft.
Klopt, maar ik kan mij wel voorstellen dat het arrogant over kan komenquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwen
quote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Laten we hopen dat De Boer nog heeeeeeeeeel lang bij Ajax blijft.
2nd thatquote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef Stiggie het volgende:
(...)
Laten we hopen dat De Boer nog heeeeeeeeeel lang bij Ajax blijft.
meer hoe hij in de wedstrijd was, ik vond het wel tof. hij was wat uitbundiger dan zijn medespelers. Verbaal tegen Van Bommel in gaan, op je medespelers boos worden, het leuke juichen bij de 3-1, etc. Voor je eigen club is het wat leuker om een spelers als Guidetti te hebben dan als Matavz (niet gekeken naar kwaliteiten).quote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Fischer? arrogant? Toen die vent van de telegraaf vroeg hoe het was met de nieuwe ajax ster was hij oprecht verbaasd dat ze hem bedoelde en het er niet mee eens.
Eriksen was echt weergaloos de eerste helftquote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef Tyron het volgende:
Fischer, Eriksen en de Jong
Wat een spelers
Maar dat was ook te verwachtten.quote:Op zondag 2 december 2012 13:46 schreef Tyron het volgende:
Die van Bommel was helemaal de weg kwijt dankzij Eriksen en de Jong net zoals Strootman
Ik denk ook serieus dat we binnen 5-10 jaar nog een stuk beter voetbal gaan zien en ons echt weer kunnen meten met de Europese top. Het heeft alleen veel tijd nodig en gelukkig heeft FdB en de staf nu het krediet van JC en de supporters.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou toch verdomd mooi zijn als de Boer over een paar jaar Ajax gewoon een paar rondes verder in de CL helpt. Het is dat we nu 2 keer achter elkaar flink pech hebben gehad anders was dat overwinteren in de CL gewoon een feit
Die is gekquote:Op zondag 2 december 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens leuk dat gevecht tussen van Bommel en Telegraaf
[ afbeelding ]
Dat is van zoveel factoren afhankelijk, laten we het gewoon simpel houden en dinsdag niet al teveel afgaan tegen ik hoop Real 2 of wie weet een punt pakken en dan zaterdag weer Groningen vast zetten en afmaken.quote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk ook serieus dat we binnen 5-10 jaar nog een stuk beter voetbal gaan zien en ons echt weer kunnen meten met de Europese top. Het heeft alleen veel tijd nodig en gelukkig heeft FdB en de staf nu het krediet van JC en de supporters.
Het is Groningen-thuisquote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De vorige 2 keer groningen uit toch niet gewonnen?
Aan de bal is hij verschrikkelijk goed, fysiek valt er nog wat aan te werken.quote:Op zondag 2 december 2012 14:12 schreef S0nic het volgende:
Veltman viel weer prima inZag het nooit echt zitten in hem maar is toch beter dan verwacht.
Daarom komt het ook wel goed met hem, is te trainenquote:Op zondag 2 december 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de bal is hij verschrikkelijk goed, fysiek valt er nog wat aan te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |