quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Yup!Het is veel.... heul veul.....
Ter uwer beeldvorming, dit is maat 74/80Ik zie al van alles leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk, ik reserveer 'm voor je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
Innepin, zou je voor mij pakketje 2 willen reserveren? Dan kan ik vanavond mn vriend even lief aankijken of hij ze ook wil
En ik ben fan van het zwarte stippentruitje uit pakket 1 en het zwarte gebreide (?) truitje uit pakket 5
Oh! Een jommetje! Oh!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef twentemeisje het volgende:
Oh oh.... Ik heb binnenkort het project 'meisjeskleding te koop' voor de boeg...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik reserveer 'm voor je.
En ik heb natuurlijk de leukste dingen een beetje verdeeld heMoet je 2 pakketjes kopen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het mocht!Het mocht!!
![]()
Sorry papilion![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Een jommetje! Oh!![]()
![]()
Wat geweldig, Saar krijgt een broertje!
Dat vind ik helemaal leuk!
Oh en oeh!
Ehm, mijn meisje zit net in 68 dus je hebt vast nog iets wat mijn mini past.
Van de ene mini voor de ander zeg maar.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kom binnenkort door met de hele bups. Zal ik eens iets leuks voor jouw prachtmeisje uitkiezen? Kijken of ik goed zit?
Je link werkt bij mij niet. Kom enkel op 'n login pagina.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:58 schreef loeszie het volgende:
Ik gooi mijn linkje er ook maar weer eens in.
https://picasaweb.google.(...)/5750523068119751729
Babykleertjes vanaf maat 56 t/m 80
Ik kom bij mijn eigen picasa-albums uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:10 schreef papillion het volgende:
[..]
Je link werkt bij mij niet. Kom enkel op 'n login pagina.
interesse op zich wel, maar ik moet even kijken hoeveel ik al heb in die maat... Niet zoveel als TM voor Saar, maar mijne heeft ook zo'n grote kastquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef bodpa09 het volgende:
Is hier nog interesse in kleine jongens kleding maat 62?Zoja, dan maak ik foto's. GMK jumpsuits en broekjes, trui van DPAM, pyjama's (feetje/petit bateau), tuinbroek etc.
nieuwe link https://picasaweb.google.(...)/MarktplaatsJuni2012quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:10 schreef papillion het volgende:
[..]
Je link werkt bij mij niet. Kom enkel op 'n login pagina.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef bodpa09 het volgende:
Is hier nog interesse in kleine jongens kleding maat 62?Zoja, dan maak ik foto's. GMK jumpsuits en broekjes, trui van DPAM, pyjama's (feetje/petit bateau), tuinbroek etc.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:31 schreef Mineola het volgende:
[..]
interesse op zich wel, maar ik moet even kijken hoeveel ik al heb in die maat... Niet zoveel als TM voor Saar, maar mijne heeft ook zo'n grote kast
Ja, de gmk jumpsuits!quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef bodpa09 het volgende:
68-80 oid. Babymaatje in elk geval.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Tinuviel het volgende:
Innepin welke maat zijn de slaapzakken?
Becky had je mijn berichtje bij de foto's van je babykamertje op FB nog gezien?quote:Op zondag 2 december 2012 08:28 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen! Heeft er iemand slaapzakjes van 110 cm te koop?
Innepin, als ze 80 zijn heb ik wel interesse. Mijn baby is nu 64/65 cm lang en je moest 10 cm extra hebben bij de slaapzak dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef innepin het volgende:
[..]
68-80 oid. Babymaatje in elk geval.
Is de maat 68-80 of is het iets er tussenin? Als er na Tinu nog een groene over is en ze geschikt zijn voor de winter dan wil ik er wel eentje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef innepin het volgende:
[..]
68-80 oid. Babymaatje in elk geval.
Dikke?quote:Op zondag 2 december 2012 08:28 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen! Heeft er iemand slaapzakjes van 110 cm te koop?
Sorry, had ik even gemist. Heb nu ook een dunne (van Son) en dat is eigenlijk wel prima ja. Bovendien zit hij einde winter pas in 68 denk ik dus is een dunne sowieso goedquote:Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef innepin het volgende:
De groene zijn maat 68-80, is standaardmaat van de Hema.
De witte is 70 cm van de Prénatal.
Ik had al gezegd dat 't geen winterslaapzakjes zijn he? Ik vind zelf dikke winterslaapzakken niet zo prettig, dus die van mij sliepen/slapen altijd in 'zomerslaapzakjes'. Maar ieder z'n meug enzo.
Tinu en Mineola, ik hoor 't wel.
Jij speelt vals, jij hebt nog laaaang geen baby in die maat!quote:Op zondag 2 december 2012 16:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hopelijk is er nog iets over, want je hebt ook een pm van mij!
Ja! Daar heb ik er 1 van en die bevalt goed, dus graag. Zou hij wel door de brievenbus passen..?quote:Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb zo'n witte slaapzak van de Hema cantare met afritsbare mouwen!
Ik kijk morgen even als Geert wakker isquote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja! Daar heb ik er 1 van en die bevalt goed, dus graag. Zou hij wel door de brievenbus passen..?
Don't ask....quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Nijna het volgende:
Je bent maar druk met het kleden van Flip Karin
quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand nog een vestje (meisjes) in maat 56? Voor Flip de beer, dus niet te duur aub
Ooh the torture! Want veels te groot nog voor mijn buikbaby. Maar threadless!quote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef laziness het volgende:
Threadless t-shirts. Maat 80/86. Waren behoorlijk duur dus 4 euro per stuk of 12 euro voor alle vier.
[ afbeelding ]
Truequote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Don't ask....
maar de winter komt eraan he....en dan is het zielig als beest geen jas aan heeft ;-)
Zijn de threatless shirts er nog?quote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef laziness het volgende:
Romperpakket maat 86/92. Bovenste drie linker rijtje zijn weg. De rest is korte mouwen of mouwloos.
[ afbeelding ]
Threadless t-shirts. Maat 80/86. Waren behoorlijk duur dus 4 euro per stuk of 12 euro voor alle vier.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het je ding is en of ze netjes genoeg zij, maar ik heb deze van Shoesme en mn mini is eruit. Maat 21 is het.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef octopussy het volgende:
Heeft iemand nog een beetje nette 1e loopschoentjes (bijv. Shoesme of Bardossa) in maat 20 en 21?
Hannah's 1e loopschoentjes zijn al te klein voor Mia
Achteraansluiten!quote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Lamb29 het volgende:
AchIk denk dat ik O. dur voetjes gewoon ga inbinden Mignonne... dan neem ik ze wel over
Ja, leukquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je ding is en of ze netjes genoeg zij, maar ik heb deze van Shoesme en mn mini is eruit. Maat 21 is het.
[ afbeelding ]
Ik heb er al verschillende pm's over gehad dus ik ga eerst daar even mee in onderhandelingquote:
oh dat had ik niet gezien dat dat ook moest. Ze zijn wel soepel maar het zijn niet van die rubberen 1e loop zooltjes zoals onder sommige shoesme zitten. Dit is de versie voor net na die eersteloopdingesen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:05 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja, leukEn met netjes bedoelde ik dat ze niet erg vies of versleten zijn
![]()
Zijn de zooltjes wel soepel genoeg voor 1e loopschoentjes?
4 euroquote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand nog een vestje (meisjes) in maat 56? Voor Flip de beer, dus niet te duur aub
Die linker!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef bitterend het volgende:
Ik heb dit maat 74
2.50 per stuk is allemaal Hema en niet gedragen
[ afbeelding ]
Cantare Ik had je ook al een PM gestuurd maar het moet lukken door de brievenbus!quote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even als Geert wakker is
Hèhèquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Dames die wat van me hebben overgenomen, het is eindelijk op de bus/wanopstuurder
Hij is er nogquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Die linker!
Of issie al weg?
Wat zijn de verzendkosten?
Jeetje, die gaat hard!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Lief mrien, maar ze is al bijna uit 68
En ik voor dat jasjequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:31 schreef Sandous het volgende:
Mignonne, alleen voor die retro nikies, zou ik een meisje willen bakken. so cool!!
Mm ik moet nog even een keertje passen bij Lotte, ik hoop dat hij nog past deze winter maar vorige keer dat ik hem haar aanpaste, was hij net aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand een sneeuwpak maat 92 of 98 over? Kleur maakt niet uit.
Ja dat is altijd zo rottigquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou die snowboots in maat 23 wel willen maar met pakketpost wordt het meteen zo duur...
Psst, vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi kleutersnowboots voor 12,99quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou die snowboots in maat 23 wel willen maar met pakketpost wordt het meteen zo duur...
Ehm, nee. Behoorlijk uit de buurt zelfsquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo rottig
Je woonde hier niet echt in de buurt toch?
Via DHL van servicepunt naar servicepunt kost nog het minste qua verzenden, maar dat is dan nog 4 euro
Ik heb twee aldi's op een steenworp afstand, dus ga zaterdag meteen even kijken. Tnx!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
Psst, vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi kleutersnowboots voor 12,99
Ik heb wel iets soort gelijks maar dan in het zwart. Ook met capuchon en bontje.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Wie heeft deze jas in maat 42 of 44 en wil hem graag kwijt?
[ link | afbeelding ]
Hij is via de site nog te krijgen! Wel beperkt, maar als je snel bent....maat 44.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Wie heeft deze jas in maat 42 of 44 en wil hem graag kwijt?
[ link | afbeelding ]
Heb je een foto? Misschien heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb wel iets soort gelijks maar dan in het zwart. Ook met capuchon en bontje.
Maat 44 meende ik. Bij Babyplanet gekocht.
Pech? Wat dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef papillion het volgende:
Danic, je pakketje is goed gearriveerd. Super leuk / goed en snel. Het was er gister al geweest als ik niet zoveel pech had gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |