Vind de kleur niet mooi dat zwart, ze hebben van die mooie layout's bij forum 2 go, zonde!quote:
Het is wel een klein wereldje. Ik voelde me net Gulliver in Lilliputersland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Jian het volgende:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je open
Je mag daar niet modererenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk: je mag niet
je mag niet
je mag niet
je mag niet
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.quote:
ow sorry je mag daar niet posten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Was meer een grapje hoor van dat: ik mag niet, ik mag niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow sorry je mag daar niet posten?
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
De foto's van Copycat en mootie zijn daar ook nog niet gepost
Had wel gezegt maak je toch eigen forum, toen deze topic gesloten was, wist niet dat ze dat ook gedaan hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Je kent Hop, de ouwe bajesvriend with benefits van opa, niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Oh, ja, daar heb ik weleens wat over gelezen hier. Nou, leuk voor Oop, zo'n trouwe vriend. Door dik en dun zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.
Denk dat je toestemming moet hebben van beheerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb 3x geprobeerd in te loggen en het is 3x niet gelukt.
Dan maar niet.
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleverenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Moderator is maar beperkt, ga dan gelijk voor beheerder!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |