Oke nou ja goed, de versnaperingen komen alsnog wel op en dit had ik zelf (het meeste) wel kunnen kopen zelf. Alleen alsnog een leipe lange cilindervormige kabouter ofzo erbij en een kopje met schotel... de rest allemaal goed eetbaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.
Maar da's toch heul kei gemeen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.
O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je woorden laten me niet onbemoeid. Ik voel me bevangen in je posts. Het geeft me een gevoel van behagen. De liefde die eruit spreekt verwart me. Moet ik, moet ik niet? Zoveel vragen. Waar zijn de antwoorden? Je bent als heroine voor me ang3l
Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordtquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?!
Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Soms weet je als persoon beter wat goed is voor anderen dan anderen
O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordt
Ja en anders kan je hem gewoon chanteren. Dus ja een goed ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ik
Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren héquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.
Maar als je twwiligh romantisch moet doen moet je wel glitteren he! En kleurlenzen indoen!
Ik weet dat ze niet glitteren!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren hé
Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springtquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ze niet glitteren!Dat weet ik!
Stupid faggity fake vampires!
Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springt
Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!!
Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijn
ik las klitter. Over beastiality gesprokenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf!
Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.quote:
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.
Makes Edward look like a mofo pussy (maar dat kan ie eigenlijk zelf al wel).
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangeren
Toch weer een bruinwerker hequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je je iets te diep in de stront hebt gewerkt dit keer
En dat is een probleem omdat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!
Niet voor mij nog. Morgenvroeg nog even werken maar dan ook klaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch weer een bruinwerker he
But (hihi) anyway... het is weekend!
je maakt even een rondje langs alle SC's?quote:
Alleen de leukequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je maakt even een rondje langs alle SC's?
Tof!quote:
Downtimequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tof!![]()
Downtime, providerswitch, rekening niet betaald?
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Dat sowieso.quote:
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso.Zelfs mijn zoon vindt zijn moeder wel oke, dan moet ik wel een toffe moeder zijn.
Missb.
Je moest het navragen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee door
Alle single mensen zijn stomquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt een vriend, dus er moet wel iets tofs zijn.
Nee, die gaat er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ow, wacht. Ik bedoel natuurlijk. Ik heb alleen een date die denkt dat hij mijn vriend is.
I am very embarressingquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moest het navragen?Uhm misschien zijn die van mij op leeftijd dat ze zich niet meer voor hun moeder schamen.
Klinkt ook wel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |