serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lekker
Neem er maar vast 2 of zo.
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...quote:
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel?
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drankquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
serieus mijn vriend is nickquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heettequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat dus
Ik heb nog nooit drugs gebruiktquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
Ga deze discussie niet weer aan nu hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drank
Oh, dat mopperen doe ik dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus mijn vriend is nick
zijn bijnaam is ook wel mopperman (serieus)
maar hij wil met mij niet kijken (hij zit wel verder op te lachen maar als ik er dan wat van zeg gaat ie alleen maar weer mopperen)
En een gat heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm is
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul anders)
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leuk
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde héquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingOf moet ik al zeggen "Bottoms up"? "
Ik heb er nog nooit eentje gesnogt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.
Hoezo niet? Dieren moven toch ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik geloof dat die dan weer NIET onder pan valt!
quote:
Dat maakt de sport juist interessanter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde hé![]()
Zeggen ze dat echtquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maakt de sport juist interessanter.
Doen we uitspraken-bingo?
"Wel discreet he?"
"Ik doe dit anders nooit hoor"
"Als mijn vrienden dit horen...."
"Ja ik ben echt heel dronken"
"Wow, ze hebben gelijk. Mannen pijpen inderdaad beter!"
BINGOOOOO!!!!!!!!!!!
Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze"quote:
Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze"
Van die panische reacties.
O jij wil de bottom zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?
Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wil de bottom zijn?
Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!"
Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?
Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wil de bottom zijn?
Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!"
Ah, interessant kijkje in de keukenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja.(ja met een hoop er op en er aan en er omheen en slingers violen trommel en een fluit en zo)
Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
Nehquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vind jij van Lucas Sanders van gtst eigenlijk ang3l?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, interessant kijkje in de keuken.
Ik verslikte me in m'n thee, ya stupid straight man!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden ideeAls je iets doet moet je het goed doen toch!
zo gemeen is het toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg.
Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo gemeen is het toch ook weer niet?
hij geeft het zelf ook toe dat ie gewoon alles zou doen
Ik voel me meteen minder speciaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo gemeen is het toch ook weer niet?
hij geeft het zelf ook toe dat ie gewoon alles zou doen
Een travo is gewoon een man hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.
Neequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja, ben je toch niet zo'n slet als dat je dacht hé!
Ook een druipende kraan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo'squote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een travo is gewoon een man hoor
Of een vrouw trouwens, dat kan ook die kant op. Zie je alleen niet zo vaak
En daar blijft het dan ook bijquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |