abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119778602

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119778914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er voor iedereen wel iemand te vinden is, zolang je maar mensen/mogelijkheden tegen komt
Voor een deel van de mensen is dat juist het probleem, lol?
pi_119778937
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor een deel van de mensen is dat juist het probleem, lol?
Ja maar daar valt wat aan te doen. :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:36:47 #4
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119779003
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, of in elk geval een soortgelijke reactie.

Stel dat je water soms gaat koken bij 40 graden, soms pas bij 180 graden. Eieren koken zou daar niet simpeler op worden.
Zelfs water kookt niet altijd op 100 graden. En net zo goed reageer jij afhankelijk van "druk" elke keer een beetje anders, en net zo goed dus andere mensen.

De temperatuur waarbij een vloeistof kookt is afhankelijk van de heersende druk. Bij 1 atmosfeer (luchtdruk op zeeniveau, 101,325 kPa) is het kookpunt van water 100 °C, of eigenlijk, meer precies: 99,97 °C. Op de Mount Everest waar de luchtdruk ongeveer 0,31 bar is, is het kookpunt van water slechts 69 °C. En in een hogedrukpan kookt het water bij 130 °C. Men spreekt daarom ook over het normaal kookpunt voor het koken bij 1 atmosfeer.

De complexiteit is zodanig dat je niet afhankelijk kan zijn van formules, de énige stabiele factor in het verhaal ben jijzelf, want daar kan je invloed op uitoefen.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119779009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar daar valt wat aan te doen. :)
Klopt, maar dat valt niet altijd mee :)
En in mijn geval kan ik het ook wel begrijpen, ik ben gewoon te druk met mezelf om me daar nu druk over te gaan maken :)
pi_119779105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En in mijn geval kan ik het ook wel begrijpen, ik ben gewoon te druk met mezelf om me daar nu druk over te gaan maken :)
Ja maar jij loopt dan ook niet te klagen dat je nog steeds alleen bent?
Op het moment dat mensen gaan mokken dat ze meer verdienen maar niets er aan doen denk ik, ja..
Op het moment dat ze uitgaan, daten, dingen ondernemen, desondanks nog steeds niemand treffen, is het al een ander verhaal. Maar zelfs die treffen ooit wel iemand *;
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:41:10 #7
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119779123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet in de eerste instantie, er zijn maar betrekkelijk weinig dingen die je vanzelf aan komen waaien.

Een studie rond je ook niet af door maar lui voor de televisie te blijven hangen, daar moet je offers voor maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Murvgeslagen op 30-11-2012 13:46:12 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119779248
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Niet in de eerste instantie, er zijn maar betrekkelijk weinig dingen die je vanzelf aan komen waaien.
Klopt. Het is ook een beetje een kwestie van geluk afdwingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar jij loopt dan ook niet te klagen dat je nog steeds alleen bent?
Op het moment dat mensen gaan mokken dat ze meer verdienen maar niets er aan doen denk ik, ja..
Op het moment dat ze uitgaan, daten, dingen ondernemen, desondanks nog steeds niemand treffen, is het al een ander verhaal. Maar zelfs die treffen ooit wel iemand *;
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mis :+

Ik weet het niet met Benzin...
Soms denk ik ook wel eens dat ie alles hier loopt te trollen of zo.
  vrijdag 30 november 2012 @ 13:52:10 #9
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119779354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Het is ook een beetje een kwestie van geluk afdwingen.

[..]

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mis :+

Ik weet het niet met Benzin...
Soms denk ik ook wel eens dat ie alles hier loopt te trollen of zo.
Is het niet de angst dat het te dicht bij komt dat je je er maar niet druk over maakt, of ben je er gewoon echt relaxt onder?
pi_119779508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Is het niet de angst dat het te dicht bij komt dat je je er maar niet druk over maakt, of ben je er gewoon echt relaxt onder?
Eigenlijk geen van beiden. Ik ben op het moment gewoon te druk bezig om m'n leven op de rit te krijgen dat activiteiten ondernemen om meer vrouwen tegen te komen effetjes niet in mijn rooster past :P
Het was een bewuste keus en bovendien functioneer ik zonder partner toch ook prima? ;)

Op een later tijdstip zal ik wel wat meer gaan jagen erop, maar tegen die tijd merken jullie dat vanzelf wel.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik nu niet voor een relatie open zou staan. Echter zou een relatie nu me gewoonweg niet zo goed uitkomen, zij zou aardig wat consessies moeten doen, anders heeft het geeneens zin om het te proberen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:00:37 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119779561
Ik maak mij er ook nooit druk over. Ik heb het even veel naar m'n zin zonder als met een relatie.

Nu is het wel dat ik een groot sociaal leven heb en ik meerdere dagen per week wat aan het doen ben. Uit eten, bij iemand eten, regelmatig naar de bios, kroegen of dagje weg.

Als je dat allemaal niet hebt kan ik begrijpen dat je een relatie erg kan missen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119779797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik maak mij er ook nooit druk over. Ik heb het even veel naar m'n zin zonder als met een relatie.

Nu is het wel dat ik een groot sociaal leven heb en ik meerdere dagen per week wat aan het doen ben. Uit eten, bij iemand eten, regelmatig naar de bios, kroegen of dagje weg.

Als je dat allemaal niet hebt kan ik begrijpen dat je een relatie erg kan missen.
Ik denk eerder dat je dan het gezelschap mist :P
pi_119780100
Ik heb het persoonlijk helemaal aan de kant gezet. Ik moet nog eerst veel meer aan mezelf werken voordat ik het weer oppak.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:25:05 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119780193
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je dan het gezelschap mist :P
Dat ook, maar ook gewoon hele goede vriendschappen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb het persoonlijk helemaal aan de kant gezet. Ik moet nog eerst veel meer aan mezelf werken voordat ik het weer oppak.
Zoals?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:27:36 #15
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119780278
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
En heb je jezelf dan wel een doelstelling gemaakt? Ik wil hier en hier aan werken in dit tijdsbestek?

Anders verzand je al snel in uitstelgedrag, bekend voorbeeld zijn natuurlijk de goede voornemens met nieuw jaar. Zaken veranderen zonder plan is om die reden niet praktisch.
pi_119780418
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat ook, maar ook gewoon hele goede vriendschappen.

[..]

Zoals?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En heb je jezelf dan wel een doelstelling gemaakt? Ik wil hier en hier aan werken in dit tijdsbestek?

Anders verzand je al snel in uitstelgedrag, bekend voorbeeld zijn natuurlijk de goede voornemens met nieuw jaar. Zaken veranderen zonder plan is om die reden niet praktisch.
Ik heb een plan. Het kost 1-2 jaar om te komen waar ik wil komen, maar daarna pak ik het wel weer op. Het is niet anders. Ik ben gewoon te onzeker over mijn geestelijke- en fysieke voorkomen. Het moet niet zo zijn dat ik mensen moet gaan waarschuwen over hoe ik mij gedraag en hoe ik eruit zie. Ik ben heel erg bang dat ik dat wel moet doen, omdat het anders volledig gaat falen. Ik wil af van die angst en onzekerheid en daarom ga ik een plan uitvoeren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119780716
wat voor plan?
pi_119780846
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Roaccutane kuur slikken
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen
- Werken aan mijn zelfbeeld

Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens.
pi_119780916
maar woon je nu nog steeds thuis?
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:48:44 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119780928
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Het punt is wel dat als ik precies hetzelfde doe tegen ëén persoon in twee situaties ik twee reacties krijg. Als ik precies hetzelfde doe tegen twee personen in dezelfde situatie krijg ik ook twee compleet verschillende reacties.
Toch nog even terughaken. Als die persoon de ene dag chagrijnig is en de andere dag heel vrolijk dan kan de reactie verschillen nogal. Jij begon daarna over een ei en 40 graden en 180 graden koken maar ja het verschil in reacties kan groot zijn afhankelijk van je gemoedstoestand. Niks raars eraan dat mensen verschillend reageren in verschillende situaties. En dat verschil lijkt voor jou extra groot te zijn omdat je misschien minder goed de signalen op kan vangen of iemand (van binnen) chagrijnig is of niet. Als je dat niet door hebt dan lijken situaties ook onredelijk soms of erg te verschillen. Als je wel door hebt dat iemand chagrijnig is dan zou je dat al een stuk beter kunnen plaatsen en niet het idee hebben van 'zo die reageert even als een 180 graden ei'. Krijg hieruit het idee dat je wel erg veel moeite hebt om die signalen te zien aangezien je dit stelt..
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:50:14 #21
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119780969
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Toch nog even terughaken. Als die persoon de ene dag chagrijnig is en de andere dag heel vrolijk dan kan de reactie verschillen nogal. Jij begon daarna over een ei en 40 graden en 180 graden koken maar ja het verschil in reacties kan groot zijn afhankelijk van je gemoedstoestand. Niks raars eraan dat mensen verschillend reageren in verschillende situaties. En dat verschil lijkt voor jou extra groot te zijn omdat je misschien minder goed de signalen op kan vangen of iemand (van binnen) chagrijnig is of niet. Als je dat niet door hebt dan lijken situaties ook onredelijk soms of erg te verschillen. Als je wel door hebt dat iemand chagrijnig is dan zou je dat al een stuk beter kunnen plaatsen en niet het idee hebben van 'zo die reageert even als een 180 graden ei'. Krijg hieruit het idee dat je wel erg veel moeite hebt om die signalen te zien aangezien je dit stelt..
Ik zie voordat ik met iemand praat al hoe iemand in zijn vel zit, een wat timide reactie als iemand niet lekker in zijn vel zit is dan echt niet vreemd.

Echt een groot gedeelte van communicatie gaat via lichaamstaal.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:50:51 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119780991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Comp_Lex het volgende:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen

Aan zulke dingen moet je denken. Mijn persoonlijke situatie is verbeterd, maar ik ben eigenlijk nog helemaal nergens.
Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..
we dan
pi_119781009
quote:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen

Done, Done, Done and done done done. Helpt allemaal geen flikker als je zelf geen concrete stappen zet zoals meer uit gaan of iets.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:51:45 #24
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119781010
quote:
- Studie afronden
- Verhuizen
- Werk vinden
- Nieuwe kleren kopen
- Auto kopen

En wat doe je daar nu aan? Concreet?

Hoe lang moet je nog naar school?
pi_119781014
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik mis hierbij het daadwerkelijk chatten via internet en daten of in het echt stappen en meiden proberen te versieren.. Dit zijn zaken die er toe kunnen bijdragen dat je succes hebt. Maar het feitelijk proberen ervan ontbreekt juist..
Ach, als hij er geen ruimte voor ziet heeft hier over blijven posten in dit topic natuurlijk ook vrij weinig zin. Comp_lex: bespreek dat soort dingen dan ergens anders, en niet hier.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')